Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez piotrtc » 9 paź 2011, 12:00

adasko_t napisał(a):Ja też ostatnio postanowiłem naprawić pompę, objawy standardowe wielokrotnie
opisywane na forum: duży problem z odpalaniem na ciepłym silniku i spory muł przy
niskich obrotach. Gdy przekazałem te informacje pompiarzowi powiedział, że wie o co chodzi,
ma części i naprawi to. Zostawiłem auto w piątek po południu i w sobotę rano było naprawione.
Przyczyną problemów była hydraulika pompy. Gdy zapytałem mechanika czy to głowica rozdzielaczowa,
odpowiedział że dokładnie to. Wymienił tą cześć na swoją, prawdopodobnie z innej używanej
zregenerowanej pompy.

Koszt to 600zł (gwarancja na pół roku).

Pompiarza wybrałem z Tucholi http://dzierzyk.tuchola.pl tak z rozpoznania po znajomych podobno najlepszy w tej okolicy.

Po naprawie auto jest żwawsze i odpala na dotyk. Przejechałem dopiero 200km i narazie jest pięknie.


...tylko szkoda, że do Tucholi mam 420 km:( a sam sobie pompy nie wyjmę, aż takim mechanikiem nie jestem:( Jakie macie zdanie o http://www.hoffman.auto.pl/ z Rzeszowa?
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez Enzoo » 9 paź 2011, 20:45

Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.


Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez malkolm » 9 paź 2011, 21:44

piotrtc napisał(a):Jakie macie zdanie o http://www.hoffman.auto.pl/ z Rzeszowa?

robiłem u nich pompę, tyle że nie od mazdy, jest to bez wątpienia najlepszy warsztat zajmujący się pompami na podkarpaciu, jeszcze w technikum(10 lat temu) bylem tam na wycieczce, w pełni profi zakład
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez piotrtc » 9 paź 2011, 22:35

malkolm napisał(a):
piotrtc napisał(a):Jakie macie zdanie o http://www.hoffman.auto.pl/ z Rzeszowa?

robiłem u nich pompę, tyle że nie od mazdy, jest to bez wątpienia najlepszy warsztat zajmujący się pompami na podkarpaciu, jeszcze w technikum(10 lat temu) bylem tam na wycieczce, w pełni profi zakład[/quote

Dają gwarancję na regenerację? Gdzieś czytałem że MABI daje rok czasu ale biorąc pod uwagę że w MABI jest średnio 2 razy drożej to chyba na jedno wychodzi.]

Enzoo napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.


Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?


Też chciałem się dowiedzieć, napisałem do Niego PW ale nie odpisuje, nie logował sie na konto od 23 września, więc nawet nie odczytał wiadomości. Ma ktoś do Niego jakiś inny kontakt np. maila lub gg?
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez malkolm » 10 paź 2011, 19:49

piotrtc napisał(a):Dają gwarancję na regenerację? Gdzieś czytałem że MABI daje rok czasu ale biorąc pod uwagę że w MABI jest średnio 2 razy drożej to chyba na jedno wychodzi.]

tak, tylko nie pamiętam czy 6 czy 12 miesięcy
na uszczelnienie pompy jest bodajże 6 bo u mnie był przeciek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Riki » 10 paź 2011, 23:34

Jak pracowałem w MABI to był rok, teraz MABI już nie ma tylko jest DieselSystem więc się nie wypowiem.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jak30 » 12 paź 2011, 18:33

W Dieselsystem teraz jest rok gwarancj.
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 12:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez smile » 12 paź 2011, 21:36

adasko_t napisał(a):
Koszt to 600zł (gwarancja na pół roku).

Pompiarza wybrałem z Tucholi http://dzierzyk.tuchola.pl tak z rozpoznania po znajomych podobno najlepszy w tej okolicy.

Po naprawie auto jest żwawsze i odpala na dotyk. Przejechałem dopiero 200km i narazie jest pięknie.


adasko, daj znać za jakiś czas jak się pompa sprawuje – też mnie to czeka i jeśli nie będziesz miał problemów to po zimie do nich jadę.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez piotrtc » 19 paź 2011, 10:38

Regenerował ktoś pompę w Lubartowie?? Są tam przynajmniej 2 serwisy zajmujące się pompami. Dzwoniłem i stwierdzili ze robią takie coś.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez Wiesław » 20 paź 2011, 12:33

Witam wszystkich , właśnie wczoraj wróciłem z Mabi z w-awy po regeneracji pompy – Madzia 98 rocznik DiTD , przebieg 295 tys.km. , paliła tylko na spray , jeździłem z prawą nogą na gazie a lewą operowałem hamulcem i sprzęgłem .Jestem z Dolnego Śląska – próbowałem wszędzie min. też w servis diesel u Bocheńskich we wrocku – nawiedzona baba chciała wyciągnąć ode mnie 4 tys.
W końcu zdecydowałem się do dawnego Mabi / obecnie to już nie Mabi / tylko Diesel servis denso na Sokratesa w Wa- wie , zaliczyłem generalny remont pompy i koszt 2400 PLZ .
Madzia fruwa nie jeździ teraz pali na dotyk <lol>
Wiesław
 

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 20 paź 2011, 12:58

W końcu zdecydowałem się do dawnego Mabi / obecnie to już nie Mabi / tylko Diesel servis denso na Sokratesa w Wa- wie , zaliczyłem generalny remont pompy i koszt 2400 PLZ .


Cos tanio ?
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez kierownik » 20 paź 2011, 20:45

a nie próbowaliście sposobów opisanych tutaj?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez smile » 21 paź 2011, 09:32

kierownik napisał(a):a nie próbowaliście sposobów opisanych tutaj?


o jakich sposobach mówisz?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kierownik » 21 paź 2011, 11:16

np. metodę, którą w tym wątku opisywał kolega Arni_Toruń
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez say » 21 paź 2011, 12:46

Wymagasz niemożliwego. Dzisiaj większość ludzi nie lubi czytać/szukać, wszystko zaraz teraz na tacy od razu :) – szkoda.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez ntmindseo » 21 paź 2011, 19:03

dajcie szybkie streszczenie o co chodzi, mnei też czeka chyba regeneracja albo kupno używki :/
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2011, 19:09

ntmindseo napisał(a):dajcie szybkie streszczenie o co chodzi, mnei też czeka chyba regeneracja albo kupno używki :/


przeczytasz cały ten temat i będziesz wszystko wiedział a streszczenia to se lektur poczytaj bo nikt tu nic na tycy nikomu nie ma zamiaru wykładać, wszystko jest opisane wystarczy się zmęczyć i poczytać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Enzoo » 21 paź 2011, 19:16

Say wykrakał.. i sypnęło niecierpliwymi
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2011, 19:25

say napisał(a):Wymagasz niemożliwego. Dzisiaj większość ludzi nie lubi czytać/szukać, wszystko zaraz teraz na tacy od razu :) – szkoda.


bo to szczera prawda wszyscy na już na zaraz byle by się nie zmęczyć, jak człowiek sam coś odkryje i zrobi to większa satysfakcja jest przecież a wiedza zdobyta przy tym procentuje.

No ale koniec OT i powracamy do tematu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ntmindseo » 21 paź 2011, 19:34

no dobra, przeczytałem :P to teraz pytanie, czy jak nie pali na zimno to też do regeneracji ? Bo tego akurat nigdzie nie znalazłem, tzn odpowiedzi :)

przez ponad rok uczyłem się tej madzi, sporo obcykałem, dużo rzeczy zostało sprawdzonych i została pompa ........


jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323