Nagły brak mocy miganie diody świec żarowych kody błędów P1182 i P0216
Witam. Objawy jak u mnie. Nie cyka zawór TCV. Napięcie w przewodach mam na jednym podlaczajac miernik pod blok silnika i jeden przewód wychodzi 12v pod drugim wychodzi 4v i za sekundę 0v a jak podlacze miernik pod dwa piny to raz jest 12v a raz 7.7v czy cos podobnego. Ale tcv po podłączeniu wogole nie cyka. Pompa oczywiscie byla przesuwana pod blok silnika i odsuwana. Do tego jak świeżo odpalę silnik to nic nie mruga i mogę jechac normalnie ale po dosłownie minucie czy dwóch zaraz zaczyna migac. A na postoju zaczyna mrugać tak po 30 sekundach jazdy. Dodam ze silnik glosno chodzi :/ wyciagalem dzis komputer i ciesząc sie ze to juz chyba tylko opornik to po rozkręceniu komputera wychodzi ze niemam tam wogole nawet miejsca na taki opornik i w ogóle mam inny ten komputer w środku niż na zdjęciach :/ dodam ze mam rf2 90km. 323f bj. A na kompie napisane jest rf3f na allegro jak patrzylem kompy to wychodzi ze bylo ich dość sporo. I ma ktos pomyśl co w tym przypadku z moim cykaniem na TCV
Oczywiscie pompa świeżo regenerowana, rozrzad sprawdzony, kostki kolo pompy vacum tez. I napięcie z kostek kolo pompy vacum tez bralem pod tcv i nadal to samo :/ juz niemam pomysłów :/
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość