Strona 18 z 48

PostNapisane: 16 lis 2008, 09:56
przez stary_jac
[quote="Paweł M." Powiedz natomiast jak ma się poduszka od rozrządu??[/quote]

na oko wyglada b.dobrze . Jeszcze jedno ta poduszka (ktora wymienilem) z Tedgumu jest jakby twardsza. Mam np. drgania ktore wczesniej nie wystepowaly tzn. jesli jest jakis luzny przedmiot w kieszeni tylnych drzwi slychac jak "drga". Moze jestem nie przyzwyczajony do diesla. Co chwile odkrywam jakies nowe rzeczy ktore swiadcza ze samochod musial byc makabrycznie "bity" ale tak to jest jak sie ktos "na pali" a na Premacy mozna. Z innej beczki gdzie jest numer silnika ?

PostNapisane: 16 lis 2008, 10:02
przez stary_jac
jeszcze male pytanko na czym polega ta regulacja poduszki od chlodnicy ? Przeciez tam sa dwie sruby "na sztywno" kolega ktory opisywal regulacje ma model 323 ale ktos wspominal ze to to samo.

PostNapisane: 16 lis 2008, 20:26
przez Paweł Mo
Przede wszystkim sprawdź czy poduszka od rozrządu nie jest opadnięta tzn. czy będziesz mógł włożyć palec pomiędzy gniazdo a część gumową w górnej części poduszki.
Poza tym nie trzeba było ruszać poduszki od chłodnicy. Sposób regulacji opisany fotorelacji z wymiany poduszek w poradniku.

PostNapisane: 23 lis 2008, 22:52
przez xANDy
Brak osłon POD silnikiem wpływa na przyjmowanie hałasu jazdy przez całość pierwszej części podłogi. A za hałas silnika odpowiada poduszka rozrządu – bo tę chłodnicy to się reguluje.

PostNapisane: 29 lis 2008, 00:10
przez smagur
Ja już straciłęm nadzieje... przez niskie temperatury mam tragednie w środku. Przy jałowych obrotach jest tak potforne buczenie że już nie wiem co robić. Poduszki wymienione :(.... myśle że rozłącze połączenie przy poduszce grodziowej bo chyba przez nią przechodzą największe drgania na nadwozie

PostNapisane: 29 lis 2008, 00:29
przez Paweł Mo
Smagur a powiedz mi czy poduszka ściany grodziowej i poduszka skrzyni biegów są poduszkami olejowymi, bo coś mi się wydaje, że chyba nie. Jakoś nie bardzo wierzę, że poduszki TEDGUM są zbyt twarde. Dotykając wydaje mi się, że oryginały mają twardszą gumę, przynajmniej tak było w przypadku poduszki od rozrządu. Jesteś pewien, że wszystko w porządku z geometrią Twojego auta??

PostNapisane: 29 lis 2008, 00:46
przez Riki
U mnie bez zmian... :) jest na prawdę nieźle jeśli chodzi o drgania/buczenie/głośność... poducha z tedgumu i nic wiecej.

PostNapisane: 29 lis 2008, 00:48
przez smagur
Paweł M. napisał(a):Jesteś pewien, że wszystko w porządku z geometrią Twojego auta??

Nie są olejowe chyba tylko ta od rozrządu jest olejowa. Już wcześniej wspominałem coś nt. poduszki grodziowej. Robiąc z Markiem fotorelacje wymieniliśmy w pierwszym dniu dwie poduszki lewą i prawą a na drugi dzień zostawiliśmy sobie grodziową która była zerwana. Przez tą dobę było cudownie wręcz rewelacyjnie nic sie nie przenosiło do wewnątrz poza pomrukiem silnika. Po założeniu grodziowej niestety się pogorszyło troszkę, jednak przyszła zima i chłody więc gumy sie porobiły pewnie twardsze i już jest gorzej

PostNapisane: 30 lis 2008, 17:31
przez Paweł Mo
Hmmm u mnie jak na razie tak jak u Rikiego, rewelacja. Jeżeli chodzi o zmianę twardości gumy to nic takiego nie zauważyłem, jedyne co mogę powiedzieć, ze TEDGUM dobrał naprawdę pierwszej klasy materiał. Może u Ciebie problem tkwi gdzie indziej, nie w poduszkach.

PostNapisane: 30 lis 2008, 20:54
przez smagur
Może zakupie nowy wkład do grodziowej i wymienie... może mój był trefny :)

PostNapisane: 4 gru 2008, 15:45
przez xANDy
stawiam prędzej na naprężenia na poduszkach albo krzywą ramę – powypadkowa mazda...
Poluźnić wszystkie, podnieść nieco silnik, przykręcić, osadzić motor dokręcić na fest – albo jakas inna regulacja.

PostNapisane: 4 gru 2008, 17:53
przez Jarecki136
Witam.
jakiś czas temu miałem mały wypadek. wpadłem w poslizg i wyladowałem w rowie. cały przód do roboty. tzn podłużnica, przedni pas, sanie zderzak... ;( auto jakoś dało się doprowadzić do jazdy (do stanu przed wypadkiem jeszcze troche brakuje) ALE po wymianie poduszki przy skrzyni która zerwała się przy nurkowaniu auto zaczęło strasznie wibrować trzęsię się jak oszalałe na wolnych obrotach na wyższych ustaje
dowiadywałem się o poduszkę przy rozrządzie która niestety w serwisie kosztuje 480zł...
moze wie ktoś czy da się kupić tą część taniej?

PostNapisane: 4 gru 2008, 19:03
przez poflek
Jeżeli oryginał to taniej raczej nie będzie:( Ale możesz zapytać tu: http://www.carspeed.pl
A poduszki przy chłodnicy i ścianie grodziowej są ok?

PostNapisane: 5 gru 2008, 01:15
przez stary_jac
Jarecki136 napisał(a):Witam.
ALE po wymianie poduszki przy skrzyni która zerwała się przy nurkowaniu auto zaczęło strasznie wibrować trzęsię się jak oszalałe na wolnych obrotach na wyższych ustaje
dowiadywałem się o poduszkę przy rozrządzie która niestety w serwisie kosztuje 480zł...
moze wie ktoś czy da się kupić tą część taniej?


minelo juz kilka tygodni po wymianie poduszki od skrzyni , jedyne co moge powiedziec to z deszczu pod rynne, wibruje(trzesie) caly pojazd. Faktycznie ta poduszka odpowiada za wibracje, nie wiem co jest u mnie moze zle trafilem moze mechanik zrobil jakis blad przy wymianie (mam Tedgum) ale jest gorzej , namawiam na oryginal.
((Ale tak to kazdy potrafi doradzic :) ))

PostNapisane: 5 gru 2008, 07:32
przez Jarecki136
wiem, ze poduszka przy rozrządzie jest naderwana a ta z tyłu silnika to nie wiem. Pojade dziś do kolegi do warsztatu podniosę GFkę podnośnikiem i zobaczymy co tam widać ciekawego!

PostNapisane: 5 gru 2008, 14:14
przez rozo
stary_jac
Sprawdz, czy ktoras z poduszek nie jest przypadkiem zalozona "do gory nogami", moj mechanik wlasnie tak chcial zalozyc poduszke od rozrzadu :D Moze po wymianie podniosl sie silnik z jednej strony i teraz wibracje przenoszone sa przez inna poduszke, sprawdz, ktora poduszka najwiecej przenosi wibracje.

PostNapisane: 5 gru 2008, 14:15
przez lukaszp
rozo napisał(a):Sprawdz, czy ktoras z poduszek nie jest przypadkiem zalozona "do gory nogami"

Masz rację, tak może być i wtedy bedzie gorzej jak było.

PostNapisane: 10 gru 2008, 21:16
przez xANDy
Powypadkowe to powypadkowe – trzeba ustawić (najpierw oczywiście wymienić urwane) poduszki. Wszystkie poduszki wymagają sprawdzenia bo na 90% silnika jest naprężony i stąd te wibracje.

PostNapisane: 20 gru 2008, 21:15
przez bodzioklb
czy poduszki do DiTD w roznych modelach mazdy sa takie same???

jesli sie komus przyda to bedzie milo:
Typ modelu GF/GW
Typ silnika FS
Zasilanie D
Ilość cylindrów 4
Pojemność 2.0
Rok produkcji 1997-09-01-->

PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA TYLNA (KPL.) Numer katalogowy : 00397080
Obrazek
OBECNIE NIE MAJA CENA SAMEGO WKLADU 62 PLN

PODUSZKA SILNIKA PRAWA (WKŁAD)
Numer katalogowy : 00396940
Obrazek
CENA 98,-PLN

PODUSZKA SKRZYNI BIEGÓW LEWA – (WKŁAD)
Numer katalogowy : 00395841
Obrazek
CENA 80,-PLN

PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA PRZÓD
Numer katalogowy : 00390168(WKŁAD)
CENA 91,50 PLN

to tyle co znalazlem na stronie tedgumu – nr katalogowe sa z tedgumu...
chyba sobie zamowie :) bo to zachwalane produkty
p.s.: jak cos pomylilem to odrazu prosze o korekte – poduszka nr4 nie ma foto u nich

PostNapisane: 22 gru 2008, 10:04
przez bodzioklb
MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE – JESLI MAM LEKKIE WIBRACJE PRZENOSZACE SIE NA LEWY BLOTNIK TO CHYBA BEDZIE LEWA PODUSZKA SILNIKA – JAK MYSLICIE?