Szarpanie przy zimnym silniku

Postprzez xANDy » 16 paź 2007, 09:57

t_krezus napisał(a):pracują mi cały czas wentylatory od chłodnicy

To jest jeden ze znaków "zaślepienia" czujnika temperatury albo zmuszenia go do symulowania ostrego mrozu. Wtedy nawet umierająca pompa odpali silnik i będzie jeździć. Możliwe, że po prostu czujnik sam z siebie jest uszkodzony ale zaślepianie tego czujnika (jest "wbity" w blok silnika na prawo od pompy wtryskowej) jest bardzo częstym zabiegiem handlarzy na zarobek. Kupują auto z nie-całkiem-sprawnym silnikiem za bardzo tanie pieniądze i sprzedają po podrasowaniu za właściwe. A potem efekt jest taki, że większość sprowadzonych DiTD to padnięte sztuki :|

Mógł paść czujnik tempretatury, termostat nie ma tutaj właściwie nic do rzeczy. Świece właściwie też nie mają większego znaczenia – nie powinny odpowiadać za takie zachowanie. Zresztą – czy próbowałeś wybłyskać błedy?? Czy kontrolka w ogóle coś wybłyska... możesz mieć przerobioną :]
SPV raczej to nie jest – SPV po prostu w ogóle unieruchamia silnik albo nie daje się go odpalić a potem chodzi (dość nierówno) a i z mocą też są problemy. SPV zamula się od syfu w naszym paliwie, dlatego warto szukać dobrego i sprawdzonego paliwa/stacji.

Ja jestem tylko zwykłym księdzem i cała wiedza pochodzi z forum, więc proszę nie traktowac mnie jak pracownika ASO :P
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MIA » 14 gru 2007, 08:49

Moja Mazdzia wylądowała w końcu w Mabi – diagnoza po analizie pompy – padnięte dwa zawory SPV i jakiś drugi. Koszt naprawy mnie powalił – 6500 zł (nie pomyliły mi się zera). Szczęsliwi Ci, którzy naprawili to mniejszym kosztem. Nikomu nie życzę takiego pecha!
MIA
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2007, 17:19
Posty: 16
Skąd: Kłodzko
Auto: Mazda626 2.0Ditd 09.1999 Kombi

Postprzez marek cygan » 14 gru 2007, 09:26

Tym gościom w mabi w głowach się poprzewracało.
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 11:50
Posty: 111
Skąd: GóRA KALWARIA
Auto: 323F BJ DITD

Postprzez Mocny » 14 gru 2007, 11:22

Jak czytam takie posty to zastanawiam sie czasami czy by nie pozbyc sie mojego ditd, bo jak cos padnie w końcu to oglosze upadłość. Swoją drogą nie znam Mabi ale z waszych opinii i cen jakie kasuja za naprawy to jakas banda jest . Mam nadzieje ze nie bede musiał korzystac z ich usług.

Pozdro
Początkujący
 
Od: 15 paź 2007, 08:24
Posty: 4
Skąd: Łańcut
Auto: 626 Ditd 99'

Postprzez Paweł Mo » 14 gru 2007, 11:52

Panowie czy możliwa jest zamiana silnika z diesla na benzynę??
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Riki » 14 gru 2007, 15:55

Panowie czy możliwa jest zamiana silnika z diesla na benzynę


Wszystko da się zrobić ale to duuza rzeźba... i chyba nie warto :]
Lepiej zmienić auto...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 14 gru 2007, 16:34

SPV 1700zł, TCV ok. 700zł (chyba) – reszta to pewnie koszt robocizny.
Zakładam, że te dwa zawory padły

wysoko się cenią...
trzeba szukać jakiś innych ludzi od denso...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 14 gru 2007, 16:40

MIA napisał(a):Koszt naprawy mnie powalił – 6500 zł


Porażka... :| zastanawiam się co będzie z naszymi autami za kilka lat.. już dziś są podstarzałe a jak beda mialy po 15lat i sam remont pompy wyniesie 5tysi to.... <lol> mam nadzieje ze te usługi stanieją..

Pozdrawiam.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez lou_cypher » 18 gru 2007, 15:25

Witam, dawno się nie odzywałem bo póki co (odpukać w puste <glupek2> ) nic złego się z moją maździnką nie dzieje. Ale jak zobaczyłem te 6500pln to osłabłem... jedyne co się nasuwa ===> <zygi> potem ===> <ściana> i na koniec ===> <głaszcze> dla kolegi ... słów brakuje na tych zdzierców <killer> ... a my <jelen> ie musimy wyprówać flaki na tych <nie powiem> @$%#&@

xANDy – "SPV 1700zł, TCV ok. 700zł (chyba) – reszta to pewnie koszt robocizny" – to ile biorą od godziny? <co jest>
"wysoko się cenią... trzeba szukać jakiś innych ludzi od denso..." !!! Święte słowa !!!

Swoją drogą to mam nadzieję że to co Riki prorokuje może jakoś cudownie nas ominie, bo usługi raczej nie stanieją :|

<diabel> Pozdrawiam wszystkich <diabel>
Limitless
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:40
Posty: 46
Skąd: Płock / Warszawa
Auto: Volvo C70 T5 italia (B5204T3)

Postprzez Mocny » 18 gru 2007, 15:56

Musze sie przyznac ze ostatnio miałem stracha jak cholera. Przy niskich temp. zaczęło się szarpanie które po rozgrzaniu ustawało. Podiechałem do ASO w Rzeszowie tam kicha bo nic nie potrafia stwierdzić, w końcu sprawdzili mi w serwisie Boscha że nie ma żadnych błedów. Szarpanie nie ustawało, zadzwoniłem po porade do Jaksy – czarny scenariusz "pompa". Pomyslałem, że sprawdze jeszcze xeramic. Bak vervy do pełna + xeramic – objawy ustały. Zatankowałem teraz poraz drugi do pełna tym razem juz bez xeramica i tez nie ma szarpania. Mam nadzieje, że było to jakies zamulenie Spv chwilowe spowodowane jakims gorszym paliwem bo w sumie od ponad miesiaca jazdy problem się nie pojawia.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 paź 2007, 08:24
Posty: 4
Skąd: Łańcut
Auto: 626 Ditd 99'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323