Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!
Od wielu już lat problemem nie jest kupić samochód, tylko go utrzymać. W czasach nazywanych "za komuny" zdobycie samochodu było niemalże dziełem życia – ale o utrzymanie nikt się nie kłopotał za wiele. Dzisiaj jest dokładnie odwrotnie – kupić możesz na każdym kroku samochód, do wyboru, do koloru dosłownie. Ale utrzymanie to zupełnie inna bajka.
Chcesz mieć auto – musisz umieć o nie dbać. Chcesz mieć męża/żonę – musisz liczyć się z wieloma sprawami; chcesz mieć dzieci – licz się z nieprzespanymi nocami a nie narzekaj...
Chcesz mieć auto – musisz umieć o nie dbać. Chcesz mieć męża/żonę – musisz liczyć się z wieloma sprawami; chcesz mieć dzieci – licz się z nieprzespanymi nocami a nie narzekaj...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam.Mam zamiar wymienić rozrząd. Ten będzie dobry? Zdjęcia i cena sugerują że w całości jest originał.
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-mazda-6 ... 02081.html
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-mazda-6 ... 02081.html
kn11 napisał(a):a co sądzicie o paskach?:
MItsuboshi
Bando
– pojawiły sie ostatnio takie do DITD i sa tansze od oryginalnego
to sa bardzo dobre firmy (duzo lepsze niz dayco, conti, powergrip)
A tytuł tematu, to co mówi?
Sądzimy dokładnie to samo co parę lat temu ustaliliśmy metodą (cennych) doświadczeń.kn11 napisał(a):a co sądzicie o paskach?:
MItsuboshi
Bando
Jak Ci odpowiedział kolega
dantes napisał(a):A tytuł tematu, to co mówi?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam,
w październiku 2012 roku wymieniłem kompletny, oryginalny rozrząd wraz z pompą wody. Dzisiaj po 5 latach i zrobionych ok 70tys km stało się najgorsze, pękł pasek. Planowałem wymienić rozrząd przed zimą, ale nie spodziewałem się że trzeba pilnować wymiany co do dnia. Mam tylko nadzieje że zawory i tłoki są całe i skończy się tylko na wymianie dźwigienek i mostków
w październiku 2012 roku wymieniłem kompletny, oryginalny rozrząd wraz z pompą wody. Dzisiaj po 5 latach i zrobionych ok 70tys km stało się najgorsze, pękł pasek. Planowałem wymienić rozrząd przed zimą, ale nie spodziewałem się że trzeba pilnować wymiany co do dnia. Mam tylko nadzieje że zawory i tłoki są całe i skończy się tylko na wymianie dźwigienek i mostków
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
Mało ci wytrzymał według autocentrum.pl czy tam jakiejs podobnej strony wymiana jest przewidziana co 90tys.
ja na pierwszym pasku przejechałem 100tyś i miał więcej jak 5 lat. Dziwnie zjechany jest ten pasek
tadziol napisał(a):Daj foto numeru na tym pasku.
Popieram
Też nigdy nie widziałem paska, który pękł w środku/wzdłuż – strzępienie na brzegach to jeszcze, ale nie tak...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
dzis rozebrałem wszystko i okazało się że śruba od napinacza była luzna, po dokładnym obejrzeniu okazało się że gwint w bloku jest zerwany ( praktycznie go nie ma). niestety madzia idze na szrot. może potrzebuje ktoś części, chętnie odsprzedam
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
Przecież wystarczy wymienić pompę oleju po problemie. Wszystko zrobisz na silniku w aucie. To nie Rf5c coby trza wyciągać silnik i wszystko rozbierać. Ja uważam,ze szkoda auta.
http://allegro.pl/mazda-premacy-323-626 ... ml#thumb/2
http://allegro.pl/mazda-premacy-323-626 ... ml#thumb/2
ale wydaje mi się że się to nie kalkuluje. planowanie głowicy i sprawdzenie zaworów, nowy rozrząd, komplet 8 dzwigienek, uszczelka pod głowice itp. za to zbierze się min 2500zł. blacha u mnie leci niemiłosiernie, za raz zrobią się dziury w progach i zrobi się problem bo oddać auto do blacharza to wyjdzie ładna sumka. jak się to wszystko uzbiera to wydaje mi się że lepiej zainwestować w coś nowego, a nie ciągle dokładać do mazdy
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
Głowicy zdejmować nie musisz na 98%, w tym silniku taki problem po prostu nie występuje – to nie "fałwe". Dźwigienki używki można tanio znaleźć...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
tadziol napisał(a):Przecież wystarczy wymienić pompę oleju po problemie. Wszystko zrobisz na silniku w aucie. To nie Rf5c coby trza wyciągać silnik i wszystko rozbierać. Ja uważam,ze szkoda auta.
u mnie rozwalił się gwint gdzie przychodzi rolka do hydronapinacza, tak jak na poniższym zdjęciu:
http://images49.fotosik.pl/70/0aac4972543d23dbmed.jpg
zdjęcie zapożyczone sieci
- Od: 9 cze 2011, 15:54
- Posty: 21
- Skąd: wrocław
- Auto: mazda 323f 2.0 DiTD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość