Pomocy!! Totalny brak mocy

Postprzez ajax131 » 13 cze 2013, 18:52

Neonixs a masz moze jakies foto pompy ze wskazaniem który to TCV a któren SPV???
I mam pytanie... Czy przepływomierz ma tez wpływa na brak mocy??
Zrobiłem test i odpiałem wtyczke od przepływki, zaczęła sie swiecic kontrolka swiec a moc nie ulegla zmianie. Po wypieciu zupełnie tak samo jak przed tem
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez Neonixos666 » 13 cze 2013, 19:25

Obrazek
po lewo TCV po prawo SPV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ajax131 » 13 cze 2013, 19:45

a co myslisz o tym przepływomierzu??
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez seba626 » 13 cze 2013, 19:46

nie masz SPV-ki na podmiane???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez ajax131 » 13 cze 2013, 20:28

niestety nie..
a myslicie ze raczej to SPV??
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez seba626 » 13 cze 2013, 20:44

myslec zawsze mozna, roznie bywa. moze to on a moze nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez Hersus » 24 cze 2013, 07:03

ajax131 mam podobny problem, silnik bardziej warczy niż ciągnie. U mnie dostaje energii tak od 2200obr/min ale i tak nie powala na kolana. Czuć jakby się męczył. A jak wygląda u Ciebie spalanie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Postprzez ajax131 » 26 cze 2013, 16:51

spalanie 6 litr na 100 km. Ale teraz odczuwam tak jakby wzrastało. A u ciebie??
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez Hersus » 30 cze 2013, 21:31

no u mnie z klimą włączoną 9 litrów. Auto nie kopci. lekko falują obroty i nie ma jakiegoś kopa. Postaram się teraz jeździć trochę oszczędniej ale ciężko to widzę..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Postprzez ajax131 » 3 lip 2013, 21:09

Ja jutro podmienie SPV i zobacze czy bedzie jakas zmiana (mam nadzieje ze tak)
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez Hersus » 9 lip 2013, 20:57

ajax131 i jest jakaś zmiana na innym SPV?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Postprzez YgooR » 11 lip 2013, 14:03

kalyyy napisał(a):Neo widziałem gdzieś jak rozkładałeś spv a czy złożyłeś go ? i czy da się go jakoś bezinwazyjnie czytaj bezproblemowo rozłożyć czy trzeba troche się pomęczyć ?


Neonixos666 napisał(a):nie ma problemu aby go rozkręcić i złożyć choć sam nie próbowałem takiego zaworu testować na samochodzie to wiem że udaje się to.


Ja próbowałem testować. Pacjent pół roku po zabiegu i ma się dobrze. <jupi>
Polecam taki zabieg w ostateczności, można uszkodzić SPV lub go zablokować a to generuje koszty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez ajax131 » 11 lip 2013, 18:18

Nie podmieniłem jeszcze. Moze w tym tygodniu zrobie:) A ty jak tam?? Robiłeś cos??
Początkujący
 
Od: 5 cze 2013, 20:59
Posty: 12
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 diesel ,moc 101 km. Rok produkcji 2001

Postprzez killerpizza » 11 lip 2013, 23:51

Witam. Podpinam się pod temat. Mam to samo w swoim maździsku. Byłem już u wielu mechaników/elektryków/elektroników. Nie wiem w sumie po co. Jeden zgania na przepływomierz, drugi na kończącą się turbinę ( brak objawów kończenia się jej ), trzeci coś gada o wycięciu kata, czwarty stwierdza, że 'trza było volkswagena kupić' ( fakt – wszyscy ci to raczej grzebki od 'francuzów' i 'niemców' )... Nie mam już siły na to. Auto odpala ok, czy to zima, czy upał. EGR ok, jeździłem na wypiętym, jest tak samo. Przepływomierz też wypinałem, jedyna różnica to tylko mrugająca kontrolka od świec żarowych – jedzie tak samo. Czyściłem go też ( choć ponoć nie powinno się ). Oleju silnik nie bierze grama na każde 20 tys.km ( w moim przypadku to ok. 3 miesiące ). Spalanie w trasie ( bo w sumie tylko w trasie je użytkuję ) ok. 5,5-5,8 l/100km. Turbiny prawie wcale nie słychać, żeby świszczała ( choć nie wiem, czy to normalne w tym aucie ). Dodam, że wcześniej jeździłem almerą 1.5dci 82 KM i to auto w odczuciu było.. ze dwa razy szybsze od obecnej mazdy z silnikiem... 20KM mocniejszym!... Zero radości z jazdy tym samochodem. Pomóżcie, bo spędzam w tej budzie pół życia i chciałbym zacząć tym autem w końcu bezstresowo wyprzedzać i normalnie jechać. Dzięki z góry.
killerpizza
 

Postprzez Neonixos666 » 12 lip 2013, 13:03

Wymieniasz olej co 20tyś.??
Czy podczas przyśpieszania czuć w okolicach 2tyś. wzrost mocy?
Czy podczas przegazowania widać jak cięgno przy turbinie rusza się?
Rozumem że nie dymi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tomaszek9321 » 12 lip 2013, 14:42

Witam mam ten sam problem auto do 2000tys strasznie muli nie ma nawet mowy o zwinnym ruszeniu z jedynki, nie mam pojęcia co to może być chciałem odłączyć przepływke może to jej wina?? tylko jak ktoś by mógł powiedzieć gdzie ona sie znajduje bo mam to auto od niedawna i za bardzo nie wiem :D pozdrawiam
tomaszek9321
 

Postprzez Neonixos666 » 12 lip 2013, 17:32

jakie rocznik auta bo może jej nie masz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez killerpizza » 12 lip 2013, 23:16

Neonixos666 napisał(a):Wymieniasz olej co 20tyś.??
Czy podczas przyśpieszania czuć w okolicach 2tyś. wzrost mocy?
Czy podczas przegazowania widać jak cięgno przy turbinie rusza się?
Rozumem że nie dymi.


Tak, używam auta praktycznie tylko w trasie. Wsiadam rano, przejeżdżam 100- 300 km i go gaszę, więc nie będę wymieniał w starej konstrukcji silniku oleju co 10, czy 15 tys km, jak to mechanicy z pięknych i bogatych warsztatów zalecają. Jeżdżę na półsyntetyku.

Co do wzrostu przy 2 tys obrotów. Owszem, jest ( mniej więcej od ok.2200-2300 obrotów ). Do tej pory była kiepska, dziś założyłem dwa oporniki ( 100 i 51ohm – równolegle ), jak koledzy wcześniej zalecali. Przyrost jest większy, ale tyłka nie urywa. Auto dostało może z 10 koni więcej, a może i trochę mniej, niż 10.
Dymienie oceniam na 'w normie'.
killerpizza
 

Postprzez Bo_Lo » 12 lip 2013, 23:25

killerpizza napisał(a):Witam. Podpinam się pod temat. Mam to samo w swoim maździsku. Byłem już u wielu mechaników/elektryków/elektroników. Nie wiem w sumie po co. Jeden zgania na przepływomierz, drugi na kończącą się turbinę ( brak objawów kończenia się jej ), trzeci coś gada o wycięciu kata, czwarty stwierdza, że 'trza było volkswagena kupić' ( fakt – wszyscy ci to raczej grzebki od 'francuzów' i 'niemców' )... Nie mam już siły na to. Auto odpala ok, czy to zima, czy upał. EGR ok, jeździłem na wypiętym, jest tak samo. Przepływomierz też wypinałem, jedyna różnica to tylko mrugająca kontrolka od świec żarowych – jedzie tak samo. Czyściłem go też ( choć ponoć nie powinno się ). Oleju silnik nie bierze grama na każde 20 tys.km ( w moim przypadku to ok. 3 miesiące ). Spalanie w trasie ( bo w sumie tylko w trasie je użytkuję ) ok. 5,5-5,8 l/100km. Turbiny prawie wcale nie słychać, żeby świszczała ( choć nie wiem, czy to normalne w tym aucie ). Dodam, że wcześniej jeździłem almerą 1.5dci 82 KM i to auto w odczuciu było.. ze dwa razy szybsze od obecnej mazdy z silnikiem... 20KM mocniejszym!... Zero radości z jazdy tym samochodem. Pomóżcie, bo spędzam w tej budzie pół życia i chciałbym zacząć tym autem w końcu bezstresowo wyprzedzać i normalnie jechać. Dzięki z góry.

Skoro po odpieciu przeplywki bez zmian to chyba niedobrze.
Wskazywałoby na jej uszkodzenie
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Neonixos666 » 13 lip 2013, 00:28

killerpizza napisał(a):Tak, używam auta praktycznie tylko w trasie. Wsiadam rano, przejeżdżam 100- 300 km i go gaszę, więc nie będę wymieniał w starej konstrukcji silniku oleju co 10, czy 15 tys km, jak to mechanicy z pięknych i bogatych warsztatów zalecają. Jeżdżę na półsyntetyku.


Trochę odwrotnie rozumujesz to, im nowsza konstrukcja silnika diesla tym rzadziej się wymienia olej a im starszy tym częściej, producent zaleca co 10tyś i każdy tak robi nie tylko w maździe, ale Twój silnik i robisz jak chcesz :).

Co do mocy to gdyby coś zaniżało dawkę to oporniki by dawały wsporo. Podejrzewam SPV bo jak pisałeś problem jest przy wkręcaniu się na obroty ale sprawdź jeszcze te sterowanie turbosprężarką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9478 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323