Witam
Może od początku co się dzieje.Podczas jazdy z w jednej chwili zapaliły się kontrolki od ładowania i odstojnika nadmiernej ilości wody w filtrze paliwa.
Już to kiedyś przerabiałem więc wiedziałem że to wina ładowania.Sprawdziłem ładowania nie było tylko tyle volt co miał jeszcze akumulator.
Serwis aukcyjny na drugi dzień alternator był.
Zmieniłem alternator i przekręcam kluczyk i kontrolki te co się wcześniej paliły już w ogóle się nie palą, ładowanie jest po odpaleniu na poziomie 14,2 v pod obciążeniem światła radio itd.
Czyli teoretycznie wszystko z alternatorem jest ok.
W naszych ditd alternatorach jeden pin odpowiedzialny jest za kontrolki właśnie te dwie...
Mechanik powiedział żebym posprawdzał przekaźniki.
Jak sprawdzić te przekaźniki i który odpowiada za te dwie kontrolki odpowiada?
Rzeczy które już zrobiłem
– sprawdziłem bezpieczniki
– sprawdziłem żarówki w liczniku
– podłaczyłem na krótko stary alternator i także nie było już tych kontrolek
– wymieniłem wsuwki / przedłużyłem przewody w we wtyczce od wiązki od alternatora
wnioski
– uszkodzony przewód jak go sprawdzić
-uszkodzony przekaźnik jak go sprawdzić i ktory za to odpowiada
Nie pali się lampka ładowania i odstojnika wody po wymianie alternatora
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości