Witam.
Mam taki problem ze Mazdzina kilka dni temu poprostu nie odpaliła. Zaparkowałem przy sklepie wróciłem za 5 minut i juz nie odpaliła:/
Po pewnych próbach ustaliłem że ropa nie leci ze zbiornika. Problem prawie identyczny jak tutaj : viewtopic.php?f=128&t=52268&p=1660982#p1660982 tylko niestety tam jest to opisane dla 626.
Przeglądałem to forum już kilka razy i niestety nie znalazłem gdzie znajduje się tam pompa, oraz który przekaźnik odpowiada za jej działanie(wydaje mi się to najbardziej prawdopodobne głównie dlatego że tak nagle zaniemogła mi Mazdzina.
Jeżeli chcecie wrzucę fotki skrzynek z bezpiecznikami oraz tego co mam pod maską.
Z góry dzięki.
czy konieczna regeneracja pompy paliwa w 323f bj 2000r
Strona 1 z 1
hmm najpierw zmostkowałem potem dopiero przekręciłem kluczyk w stacyjce i po kolei wyskoczyły mi cyfry : 2 1 8 9 1 4 0
a w spisie kodów znalazłem tylko "P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit" a nie jest to nawet w kolejności . Czy ja xle te kody zczytuję. bo nawet jak kolejnośc jest zryta to i tak zostają 3 niewykozystane cyfry (a kody zwykle maa 4 cyfry więc mi t nawet na 2 błędy nie wygląda)
a w spisie kodów znalazłem tylko "P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit" a nie jest to nawet w kolejności . Czy ja xle te kody zczytuję. bo nawet jak kolejnośc jest zryta to i tak zostają 3 niewykozystane cyfry (a kody zwykle maa 4 cyfry więc mi t nawet na 2 błędy nie wygląda)
- Od: 19 mar 2010, 16:10
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2006r hatchback
dobra cos mi sie zryło z tym sprawdzaniem teraz już 10 razy sprawdzone kody. wyświetla mi :
P1189 Pump Speed Signal Fault
P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit
z tym drugim podobno da się życ bo ta kontrolka świecy żarowej świeci mi już od ponad roku
Ale o co chodzi z tym pierwszym ?
Widzę że coś z pompą, ale jest szansa że nie bedzie trzeba tego regenerować? Bo przecież chyba tak nagle nie padła:/
P1189 Pump Speed Signal Fault
P1402 EGR Valve Position Sensor Circuit
z tym drugim podobno da się życ bo ta kontrolka świecy żarowej świeci mi już od ponad roku
Ale o co chodzi z tym pierwszym ?
Widzę że coś z pompą, ale jest szansa że nie bedzie trzeba tego regenerować? Bo przecież chyba tak nagle nie padła:/
- Od: 19 mar 2010, 16:10
- Posty: 11
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 2006r hatchback
W zwiazku z tym pierwszym bledem to tez mialem taki problem, ale o dziwo po skasowaniu i po ponad tygodniu czasu zczytalem ponownie bledy i nie bylo zadnego. Probowalem sie dowiedizec ale niestety... brak odzewu...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości