Szarpanie na biegu jałowym

Postprzez Saviol » 27 mar 2016, 17:49

Witam.. Jestem posiadaczem Mazdy 323f sportive z 2002r. silnik benz. 2.0 131km.
Zwracam się do was z pewnym pytaniem otóż od jakiegoś czasu mazda szarpie na biegu jałowym tzn wskazówka skacze poniżej 1000 obr. towarzyszą temu szarpnięcia silnika.. czasem problem znika a potem znów się pojawia.. do tego zauważyłem ubytki płynu chłodniczego jednak nie jestem pewien czy to po prostu wyciek ponieważ po dolaniu poziom nie spada przez np tydzień lub dwa.. jednak czasem na odpalonym silniku płyn chłodniczy w zbiorniku jakby się gotował tzn przekracza poziom max i widać bąbelki.. czy to objawy walniętej uszczelki pod głowicą a może coś więcej.. wasze opinie mile widziane..
Ostatnio edytowano 28 mar 2016, 10:35 przez Dwojas, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Jasność przekazu
Saviol
 

Postprzez Neonixos666 » 27 mar 2016, 22:14

bąbelki w zbiorniczku to nic dobrego, podjedź do mechanika który ma przyrząd do wykrywania CO2 w płynie chłodniczym i będzie wszystko jasne. Nie wiem czy to ma coś wspólnego ze spadaniem obrotów ale czy nie wydziela białego dymu w nadmiernych ilościach po odpalaniu rano?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Saviol » 27 mar 2016, 23:38

Niestety wydziela.. tzn nie jest to zawsze ale czasem widac ewidentnie ze kopci na bialo.. czasem jest zwyczajnie.. mechanik juz umówiony.. takze juz czuje ze nie bedzie wesolo
Saviol
 

Postprzez Michał323f » 28 sie 2017, 09:01

ja mam podbny objaw ale na pierwszym biegu jak ruszam :(
pomiędzy 1,5 a 2,0 obrotów :( jest bardzo denerwujące i nie wiem jak z tym poradzić
na wyższych obrotach i biegach jest super.

Macie jakieś wskazówki??

Dopisano 28 sie 2017 12:54:

Dziś zlokalizowałem usterkę , i powodem było lewe powietrze, dziurawy wąż od
filtra powietrza do przepustnicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2008, 10:21
Posty: 275
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323F (BJ ) 03, 2,0 16V
Sportiva

Postprzez Michał323f » 11 wrz 2017, 17:36

I znowu sie pojawiło ale teraz na ciepłym silniki, jak sie rusza 1 i 2 a później czasami :(
nie wiem co top może być??
cewki
kable
coś z paliwem tylko co jet za to odpowiedzialne ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2008, 10:21
Posty: 275
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323F (BJ ) 03, 2,0 16V
Sportiva

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323