przez tinek » 12 lis 2013, 19:47
Dzisiaj założyłem przewody z 626 GF – pasują mimo, że fajki są za długie (~2cm), długość przewodów wystarcza na sensowne ich rozłożenie, ale żeby nie było za różowo, to wydaje mi się jakby przebijała świeca w drugim cylindrze, widać jasno niebieską poświatę we wnęce gdzie jest świeca, w pozostałych nie zauważyłem (kończyłem montaż po ciemku).
Na benzynie bez zadławień, za to na gazie się dławi, chyba że była to wina jeszcze słabego rozgrzania silnika (strzałka już się podnosiła na desce).
Ma ktoś pomysł na diagnozę świec, mają przelatane ok 12kkm, jak dam radę to pewnie jutro wkręcę stare.
Przerwa zmniejszona do 0,8mm.
Ori cewki na benzynie ok, a na gazie disco podczas przygazowania, praktycznie całą powierzchnią przebijają do pokrywy.
Foto wyżej trochę nieaktualne, bo cewka jest już stabilnie zamocowana, a przewody od drivera podczepione bezpośrednio pod przewody, a nie do wtyczek, dzisiaj było już za późno na zdjęcia, a i bateria mi padła w tel od używania latarki...
edit.....
...kiepski odzew... no ale trudno...
Wróciły świece, które wcześniej siedziały w silniku (fabryczne) i wygląda, że jest wszystko ok, wydaje mi się, że problem z przebijaniem był przez zbyt słabe dokręcenie świeć, nie wiem czy czasem kompresja nie uciekała...
Jedynie przy nie rozgrzanym silniku występuje dławienie na lpg, ale to pewnie braki w regulacji, po rozgrzaniu reakcja na gaz prawie taka sama jak na pb. Na drodze wydaje mi się, że jest zdecydowanie lepiej w zakresie 2-3krpm (podobne odczucia miałem przy pierwszych próbach tej przeróbki jeszcze na starych kablach i instalacji połączonej na "gluta"). Nie wiem czy to fakt czy efekt w głowie, że musi być lepiej jak było kiepsko...
Pozostaje jeszcze zająć się przewodami wn: ułożyć, przymocować, zabezpieczyć przed temperaturą i metalowymi częściami dla ograniczenia możliwości wcześniejszego przebijania.
aktualne tak to wygląda, było już szarawo, więc tel słabo sobie poradził...
- Załączniki
-

...była
fiesta, a teraz jest
familia :]
