POTRZEBNE NARZĘDZIA: KLUCZ 17 (GRZECHOTKA LUB PŁASKI),
2X ŚRUBOKRĘT KRZYŻAKOWY MAŁY I DUŻY, ODKURZACZ BĄDŹ SPRĘŻARKA DO USUNIĘCIA ZANIECZYSZCZEŃ NO I OCZYWIŚCIE FILTR TYPU: HERTH+BUSS JAKOPARTS J1333044
CZAS TRWANIA 3-4 GODZ.
WYMIANĘ FILTRA ROZPOCZYNAMY OD DEMONTAŻU KANAPY – 8 ŚRUB 17-TEK:
4 W ROGACH KANAPY POD PLASTIKAMI;
4 BLIŻEJ ŚRODKA KANAPY PO DWIE POD MATERIAŁEM OD PRZODU KANAPY I
DWIE ZA KANAPĄ NA KOŃCACH PROWADNIC ( SIEDZENIE NALEŻY PRZESUNĄĆ
W STRONĘ KIEROWCY ŻEBY SIĘ DO NICH DOSTAĆ OD STRONY BAGAŻNIKA)




2) PO ZDEMONTOWANIU KANAPY UKAZUJE NAM SIĘ POKRYWA OSŁANIAJĄCA
POMPĘ I DOSTĘP DO ZBIORNIKA

NALEŻY ODKRĘCIĆ KRZYŻAKIEM WKRĘTY I ODŁĄCZYĆ PRZEWÓD OD GNIAZDA W
POKRYWIE POMPY


PRZY POMOCY SPRĘŻONEGO POWIETRZA LUB ODKURZACZA I SZMATKI
USUWAMY ZANIECZYSZCZENIA DOOKOŁA POMPY; ODKRĘCAMY 8-EM WKRĘTÓW
KRZYŻAKOWYCH, WYCZEPIAMY PRZEWODY PALIWOWE I DELIKATNIE UNOSIMY
POMPĘ ZE ZBIORNIKA NALEŻY UWAŻAĆ NA PŁYWAK (FILTR NISKOCIŚNIENIOWY)
KTÓRY HACZY O KONTURY ZBIORNIKA.


WYCIĄGNIĘTĄ POMPĘ ROZBIERAMY NA CZĘŚCI POCZĄWSZY OD WYPIĘCIA
KLIPSÓW PRZY PODSTAWIE, ODŁĄCZAMY DWA GNIAZDA, ZDEJMUJEMY PŁYWAK
I Z PÓŁWALCA WYJMUJEMY STARY FILTR, UPEWNIAJĄC SIĘ, ŻE NIE POZOSTAŁA
W NIM USZCZELKA, KTÓRĄ NALEŻY ZAMONTOWAĆ W NOWYM FILTRZE.


FILTR NISKOCIŚNIENIOWY PRZEDMUCHUJEMY SPRĘŻONYM POWIETRZEM, DO
PÓŁWALCA WSUWAMY NOWY FILTR WYSOKOCIŚNIENIOWY, PRZY PODSTAWIE
NAKŁADAMY GUMKĘ STABILIZUJĄCĄ, MONTUJEMY POMPĘ I WPINAMY PRZEWODY
NA KOŃCU DOCZEPIAMY FILTR NISKOCIŚNIENIOWY I ZABEZPIECZAMY PRZED
WYPADNIĘCIEM.

WPUSZCZAMY POMPĘ DO ZBIORNIKA, DOKRĘCAMY, WPINAMY PRZEWODY
PALIWOWE, (UWAGA NIE POMYLIĆ KTÓRY JEST KTÓRY!!!!) PODPINAMY ELEKTRYKĘ
I URUCHAMIAMY SILNIK SPRAWDZAJĄC CZY NIE MA WYCIEKÓW PALIWA I
KONTROLUJĄC JEGO PRACĘ.

JEŚLI WSZYSTKO GRA MONTUJEMY POKRYWĘ, KANAPĘ I FINITO
MAM NADZIEJĘ, ŻE USPRAWNI TO WYMIANY FILTRÓW PALIWA W NASZYCH
MAZDACH. NA ZAKOŃCZENIE PRZEKRÓJ ZUŻYTEGO FILTRA. POWODZENIA!!!
