Szarpniecie i brak mocy

Postprzez risen28 » 29 lip 2014, 23:11

wygladaja praktycznie tak samo ale symbol jest inny
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez risen28 » 2 sie 2014, 11:58

nowy apatart zalozony. I Co gów....o. Chodzi troszke inaczej. Jako takiego szarpniecia nie ma tylko nie chce wbijac sie na obroty czasami. Podczas wymiany mechanik jak mozna go tak nazwac majstrowal cos, znaczy regulowal aparat na bwuch srubach( zmienial kat) i podczs prub na jalowym nawet 4 tych nie chcial przekroczyc. Jeszcze troche pozmienial ten kat wchodzil na jalowym na pelen zakes i powiedzial ze jast ok. Teraz co zmienia ten kat na aparacie. a to wlasnie gdzie majstrowal
Załączniki
vb vb.jpg
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez ewemarkam » 2 sie 2014, 13:32

Ustawial kat wyprzedzenia zaplonu. Tylko ze powinien to zrobic na lampe stroboskopowa. Da sie na sluch, ale od tego jest lampa.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez risen28 » 2 sie 2014, 13:38

Taa na sluch to se moze....... wiec zostawiam go z swoimi czarami i pojade do kogos innego. Pozatym obecnie po tej wymienie jak na jalowym biegu podkrece dos wysoko na obrotoch , odpuszcze i podczas opadania dodam znow gazu ma opuznina reakcje jakby sie slizgnal na obrotach. Wiecie opada, dodanie gasu i po ok 0.5 s reaguje i znow do gory
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez ewemarkam » 2 sie 2014, 13:42

Kat ustawia sie na lampe. Mozna pozniej troche przyspieszyc jesli jezdzimy na dobrej benzynie. Czujnik stukowego skoryguje odpowiednio zaplon.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez risen28 » 2 sie 2014, 14:28

czyli te objawy to za sybko czy za pozno. Zreszta i tak to mi nic nie da <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez risen28 » 6 sie 2014, 21:18

ok narazie zaplon zostaje ustawiony na sluch bo brak ogarnietego mechanika z lampa. Napewo jest lekko przyspieszony bo(dziwne) czasami slychac zawory. Jezeli chodzi o objawy ustapily. I teraz rodzi sie pytanie. Dlaczego jezeli troche cofne zaplon automatycznie objawy wracaja. I dlaczego zawory tylko czasami graja. Przygodzi mi na mysl razrzad, pasek rozciagniety uszkodzony samonapinacz, pompa paliwa(cisnienie)
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez ewemarkam » 6 sie 2014, 21:21

Pewnie zawory graja tylko jak jedziesz na wysokim biegu, pod duzym obciazeniem. Np pod gorke na 5 biegu.

Wysłane z mojego PMP5880D przy użyciu Tapatalka
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez risen28 » 7 sie 2014, 09:57

niekoniecznie. Czasami na 2 nawet przy delikatnym przyspieszaniu.
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez Bolsblue » 7 sie 2014, 14:37

zawory to grają jak są złe luzy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez risen28 » 7 sie 2014, 17:53

Czyli co dalej. Sprawdzać rozrząd czy regulacja zaworów. Bo to jest dla mnie dziwne ze jak przyspieszenie zapłon to jedzie elegancko tylko ze zawory grają. Jak zwolnie to objawy wracają ale zawory SA cicho. <co?>
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez Bolsblue » 7 sie 2014, 18:50

Zapłon do kontroli na lampę a później jak coś sprawdzenie luzów.Za wiele nie powinni z ciebie zedrzeć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez ewemarkam » 7 sie 2014, 20:42

Opóźnij jeszcze bardziej zapłon, wtedy sprawdź. Ale w każdym razie podzwoń po mechanikach w okolicy, kto ma lampę. Ale sprawdź sobie jaki kąt ma być ustawiony w tym silniku.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez risen28 » 7 sie 2014, 22:26

no wlasnie jezeli chodzi o mechanikow to jak narazie nikt nie mial lampy hahaha ale dostalem namiary ja jednego ponoc nieodpuszcza jak nie znajdzie przyczyny <jupi> zobaczymy ale dopiero po niedzieli wraca.
Opuznilem znowu zaplon. Zawory graja tylko chwile lub wcale przy 2 tys. Ate szarpanie stalo sie silniejsze. Przyszo mi do glowowy cos. Po zakupie auta przed rej. Chodzil idealnie. po wymianie razrzadu mial dziwna dziuru przy ruszaniu(pedel do dechy). i tak z roku na rok coras to gorzej. Mrze tam cos nie tak.. Wsobote komputer( jak da rade sie podloczyc) bo narazie nikt nie moze. Jak nic nie pokarze to <dupa>
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez risen28 » 10 sie 2014, 11:07

No i komputer nie pokazal zadnego bledu. Zjednej strony dobrze a zdrugiej myslalem ze rozwiarze to problem
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez Bolsblue » 10 sie 2014, 17:35

Myślałeś,że komputerem samochód naprawisz <rotfl> Mialeś jechać na lampę a nie komputer ale rób jak chcesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez risen28 » 12 sie 2014, 21:03

w miedzy czasie umowilem sie na kompa to pjechalem. Nie komputerem nie naprawie ale mozna sie dowiedziec co jest przyczyna. Ze nic nie pokazal to znaczy ze troche po oacku trzeba dzialac. Z lapa narazie nie znalazlem mechanika(Takie miasto). Ale pod koniec tygodnia jade umuwic sie z tym magikem co wczesnij pisalem. Zobaczymy czy taki dobry <czarodziej> . Aha na kopie jak bylam zaproponowal sprawdzenia rozrzadu i jakie cisnienie daje pompa paliwa.
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez risen28 » 25 sie 2014, 22:38

a zatem mechanik nic nie znalaz. sprewdzilem jeszcze rozrzad i luz na zaworach tez ok. Wiec juz rozkladam rece. Jedynie co to po wyczyszczeniu przeplywki przez 5 min bylo ok potem znow lipa
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez risen28 » 9 wrz 2014, 18:47

Kolejny mechanik i nastepne podejrzenia. Stawia na przeplywke, staral nagrac goscia z kompem aby sprawdzic czy dziala sprawnia przez caly czas bo ze bledow nie ma nie znaczy ze dziala poprawnie. Ale nie moga go dorwac a pewnosci oczywiscie mi nie dali. Co o tym sadzicie. Nowa to spory wydatek a uzywka to wiadomo <co?> a nie moge nikogo znalesc w okolicy co by uzyczył na chwile przeplywki
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2014, 19:24
Posty: 39
Auto: mazda 323f bj. 1.3 benzyna 1999

Postprzez ewemarkam » 9 wrz 2014, 20:15

Zagladales na forum regionalne?

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323