Witajcie,
czy ktoś orientuje się jak wygląda regulacja luzów zaworowych w silniku 1.3 16v ?
Wertując kiedyś forum natrafiłem na informacje że regulacja dokonywana jest za pomocą płytek jednak po wysłaniu zapytania do carspeedu otrzymałem odpowiedz ze regulacja w tym modelu jest za pomocą śrub... i teraz już nie wiem jak to jest naprawdę.
Pozatym są bardzo rozbieżne opinie co do tego czy luz regulować na zimnym czy ciepłym silniku , a także o tym jaka ma być przerwa ustawiona...
Jeśli ktoś ma jakieś rzetelne informacje na ten temat to będę wdzięczny
regulacja luzów zaworowych – B3
Strona 1 z 1
Temperatura silnika podczas regulacji powinna wynosić od 10 do 30 st Celsjusza.
luz zaworowy na wylocie jak i na dolocie powinien wynosić 0.30 w tym silniku .
Regulacja zaworów:
Mierzona na dźwigni zaworu / zaworze
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4.
luz zaworowy na wylocie jak i na dolocie powinien wynosić 0.30 w tym silniku .
Regulacja zaworów:
Mierzona na dźwigni zaworu / zaworze
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4.
xedos1972
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość