Łożyska trzeszczały jak w każdym przy kręceniu kierownicą.Dałem do przesmarowania.
Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Czy po tym trzeba robić geometrię ?
Czy może jest jakaś ważna sprawa na którą trzeba uważać wkładając McPhersony do auta na przedzie, że jak się źle skręci to wpływa to na steroność auta ?
Po prostu czuje teraz opór na kierwnicy podczas jazdy jakiego przedtem nie było i tak jakoś chętniej auto zbacza na lewo ....
Co mogło się stać?
Smarowanie łożysk McPhersonów. Wyjęcie amortyzatorów i sprężyn z przodu a wpływ na ściaganie auta
Strona 1 z 1
Cosmos napisał(a):Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Żeby dobrze przesmarować McPersony trzeba wyjąć amory i sprężyny żeby był dobry dostęp do łożyska.
Jesli wyjmowali ci amortyzatoryy to mogła posypać się geometria Podobno po każdej ingerencji w zawieszenie powinno sie sprawdzać geometrie (choć na ten temat są różne teorie). Dla świętego spokoju sprawdż geometrie.
- Od: 25 cze 2006, 19:53
- Posty: 41
- Skąd: Bielsko/Żywiec
- Auto: 323C 1.5ccm BA
Ja miałem to samo w poprzednim 626 GE
Po przesmarowaniu McPersonów auto mi zaczęło iść nieco na prawo co prawda... a nie na lewo
Robiłem geometrię ale wszystko było idealnie ...
Może to kwestia montażu spreżyn i amortyzatorów w jakiś odpowiedni sposób... ale ja sie nie znam specjalnie wiec niech inni sie wypowiedzą.
Po przesmarowaniu McPersonów auto mi zaczęło iść nieco na prawo co prawda... a nie na lewo
Robiłem geometrię ale wszystko było idealnie ...
Może to kwestia montażu spreżyn i amortyzatorów w jakiś odpowiedni sposób... ale ja sie nie znam specjalnie wiec niech inni sie wypowiedzą.
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
A może być tak, że lewa lub prawa strona została jakoś ciaśniej spasowana
lub spreżyna nie tą stroną włożona (chodzi mi o początek zaczynania się zwoju – może to ma wpływ??) i to może powodować lekkie ściąganie
lub spreżyna nie tą stroną włożona (chodzi mi o początek zaczynania się zwoju – może to ma wpływ??) i to może powodować lekkie ściąganie
- Od: 1 lut 2005, 19:10
- Posty: 19
- Skąd: Wa-wa
- Auto: MX-3 2,5 KL V6, Tribute 2.0
Cosmos napisał(a):spreżyna nie tą stroną włożona
Raczej nie.
Cosmos napisał(a):Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Podjedz na jakas stacje gdzie robia badania – zwykle sie da dogadac zeby Ci goscie sprawdzili zbieznosc, pochylenie, wyprzedzenie sworznia itp. Nie placisz wtedy jak za "zwykly" przeglad tylko jak za przyjacielska przysluge Jak nic nie wyjdzie bedziemy mysleli dalej.
Przy samych amorach i sprezynach raczej nie da sie nic zepsuc. Nie robiles sam, wiec nie wiesz jak goscie odkrecali sruby i jakimi mlotami po tym walili albo czy nie podmienili czesci z innego auta (czasem tak niestety bywa). Jest szansa ze cos sie faktycznie zmienilo w geometri, tak jak chlopaki tu mowia.
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość