Wyciągnięcie foteli
Strona 1 z 1
Czy idzie wyciągnąć fotele bez odkrecania srub? Czy to jedyny sposob? Bo nie moge odkrecic jednej sruby i mam lipe hehe xD
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Bez odkręcenia nie da rady, gdyby było to możliwe to już dawno nie siedzielibyśmy w swoim miejscu , niestety musisz odkrecić, jak nie idzie to urwij gwint i przerwierdz śrube pozniej młotkiem i na nowo nagwintować albo jak masz zgnite wkoło uchwytu to dospawaj kawałek ocynku.
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
Też miałem problem z odkręceniem- klucz nasadowy z przedłużką załatwił sprawę .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
misiura napisał(a):Bez odkręcenia nie da rady, gdyby było to możliwe to już dawno nie siedzielibyśmy w swoim miejscu , niestety musisz odkrecić, jak nie idzie to urwij gwint i przerwierdz śrube pozniej młotkiem i na nowo nagwintować albo jak masz zgnite wkoło uchwytu to dospawaj kawałek ocynku.
O mamusiu... po co tyle zachodu przy jednej upartej śrubie?
Jest kilka wyjść
1. Jeśli to tylko wyciachany ośmiokątny łeb to – szlifierka z małą tarczą zrobić coś a'la nowy łeb – nabić klucz nasadowy i odkręcić.
2. Można nabić klucz nasadowy bez szlifowania, ale istnieje ryzyko, że już tej śruby po odkręceniu z "nasadki" nie wyjmiesz.
3. nawiercić otwór w śrubie – wkręcić porządny wykrętak (masło maślane) i po sprawie.
Przy wszystkich powyższych punktach polecam jeszcze z pół godziny wcześniej użyć penetratora (np. wd40).
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Scorpio napisał(a):Moje są totalnie skorodowane...
Niestety tak. Śruby przy mocowaniach nie są niczym pokrywane. Jest to goła stal i reaguje z wilgocią/powietrzem
Zawsze możesz sobie kupić w byle markecie śrubki ocynkowane lub mosiądzowane i podmienić
pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Dokładnie w każdym aucie predzej czy pozniej pojawi się korozja na tym elemencie, najlepiej reagować odrazu i wymienić lub zabezpieczyć daną powierzchnie bo może nas to pozniej kosztować nawet dodatkowe wyjście ewakuacyjne do jezdni
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
misiura napisał(a):nawet dodatkowe wyjście ewakuacyjne do jezdni
No chyba, że się często jeździ z teściową
Pytanie jakie się nasuwa – po której stronie zostawić rdzewiejące śruby – kierowcy czy pasażera
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Witam. Miałem taką przypadłośc, fotel był tak w fordzie skorodowany (chodzi o śruby) że płoza od fotela wystawała pod autem gdy wsiadałem czułem jak fotel przechyla sie na lewą strone gdy troche poskakałem płoza pod spodem pieknie podskakiwała ze mną:) Metoda ściagasz całą podłoge do gołej blachy przedtem oczywiście wywalasz fotel w miejscu ściągniecia wykładziny gdzie fotel i nakrętki mocowania się znajdują z pewnością ujrzysz pięknie zjedzoną podłoge przez najwiekszego wroga auta RDZE:/ szlifierką kątowa wycinasz skorodowaną powierzchnie nastepnie w to miejsce spawasz ocynk o takich wymiarach cieszysz się pięknie nowa podłogą, nowymi gwintami, śrubami oraz co najważniejsze pewnością że nie zostaniesz z fotelem na jezdni gdy autko bedzie pomykać dalej bez Ciebie ważne jest aby ściągnąć jak najwięcej podłogi odchylając ją tak aby przy wycinaniu żadne odpryski nie porobiły dziur a najszybciej od iskier robią się w welurowych fotelach więc je trzeba zabezpieczyć najbardziej jest to robota na nie dłużej niż 2-3 godzinki oczywiście bez niespodzianek po drodze, jesli pomożesz mechanikowi pójdzie szybciej we dwóch tak było w moim przypadku. Pozdrawiam
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości