Problem z szynami pasów

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Odcina » 12 gru 2013, 23:35

Witam wszystkich :) Posiadam Mazdę MX3 (EC) K8 w wersji USA z 1993r. Mam mały problem nie działają mi suwnice pasów w moim MXsie ;/ W ogóle jak one powinny działać i jaka może być przyczyna tego że nie działają ? Gdzie mam szukać wady żeby to naprawić bo nie wiem gdzie ręce włożyć ;/ Pozdrawiam

Dopisano 13 gru 2013, 17:33:

znalazłem usterkę silniki były odłączone i linki są urwane. Czy ktos wie gdzie moge dostac takie linki ???
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez D4NI3L » 16 gru 2013, 11:31

eBay ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Odcina » 19 gru 2013, 15:30

Zaglądałem i nic nie mogłem znaleźć niestety :(
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Sat0 » 1 sty 2014, 13:28

Niestety jeśli chcesz to naprawić to czeka Cię straszna rzeźba. Też rozpoznawałem swojego czasu ten temat, ale się poddałem. W twoim przypadku potrzebujesz "tylko" linek, które po prostu się wyciągają lub urywają z upływem czasu.
No cóż najłatwiej by było kupić całe szyny z amerykanki i przełożyć, ale co rok mx-3 jest coraz mniej ogłoszeń (pamiętam jak kupowałem swoją 5 lat temu to było 4-5 stron ogłoszeń, a teraz 1)

Coś tam czytałem że mogą pasować od forda probe, które miały ten sam system.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2011, 20:06
Posty: 105
Skąd: KRK

Postprzez witek » 1 sty 2014, 17:27

Z tymi szynami jest niestety jeszcze ten problem, że w poliftowych mx'ach na stany już ich nie kładli.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Sat0 » 1 sty 2014, 20:38

Zgadza się tylko przedlifty miały automaty, czyli będzie to ciężko dostać, a jak już się uda to tylko z rozbiórki, a i one mogą pochodzić nie za długo.

U mnie wytrzymały 3 lata od zakupu (jazda codzienna po kilka razy wsiadanie i wysiadanie). A ogólny czas ich sprawności wyniósł 18 lat :)
Tak jak pisałem temat odpuściłem i spokojnie dalej auto użytkowałem bez praktycznie żadnej różnicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2011, 20:06
Posty: 105
Skąd: KRK

Postprzez witek » 2 sty 2014, 00:23

Zawsze można wywalić to wszystko i założyć normalne pasy :) A jak się trafi okazja kupna to wtedy znów założyć elektryczne.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez adis555 » 3 sty 2014, 01:31

SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Odcina » 24 sty 2014, 23:54

Dzięki <spoko>
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323