No , nie działa.
Czy bardzo awaryjne sa te silniczki ?
Jeszcze nie szukałem przyczyny , ale podobno te spryskiwacze są awaryjne, ale u mnie nie działał od kiedy kupiłem.
Nie działa spryskiwacz tylnej szyby (MX-3 EC)
Strona 1 z 1
u mnie tez nie dziala...nawet nie pompuje, a na dodatek jest przeciety przewód na plyn , wiec nawet sie nie biore za to...po za tym jakos nie czuje potrzeby uzywania...
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)
wyjmij cały zbiornik z silnikiek i spradz silnik czy działa czy nie
bedziesz znał przyczyne od zaraz:–)
bedziesz znał przyczyne od zaraz:–)
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
U mnie silniczek nie działał bo był wewnątrz skorodowany. Wyjąłem, i papierem przeczyściłem i działa. Bardzo łatwo się go rozbiera. Do tego jak by było mało miałem przycięty przewód płynu. Ale i ztym sobie poradziłem, co prawda złamałem jeden plasticzek, ale DZIAŁA !!
U mnie też nie działał, ale silniczka prawie nie było tak był skorodowany
Rada dla wszystkich: używajcie spryskiwaczy tylnej szyby, wtedy nie będzie problemow ze skorodowanymi silniczkami (ja pewnie jestem pierwszym który używa w mojej MX-3 . Ale mój ojciec woli nieużywać (w Mondeo) – jeszcze działa
Rada dla wszystkich: używajcie spryskiwaczy tylnej szyby, wtedy nie będzie problemow ze skorodowanymi silniczkami (ja pewnie jestem pierwszym który używa w mojej MX-3 . Ale mój ojciec woli nieużywać (w Mondeo) – jeszcze działa
Z tego co wyczytałem to ten silniczek do tylnego spryskiwacza jest pod zbiorniczkiem w bagażniku. Nie mylę się? U mnie też nie działa Jak nalałem płynu do zbiorniczka to pojawił się on po paru minutach pod zbiorniczkiem Dużo będzie rozbierania tych plastików przy dostawaniu sie do tego ustrojstwa?
-
kunio2003
U mnie w 323 trzeba było wywalić tapicerke – plastiki po tej stronie gdzie jest zbiorniczek i ten co na cały tył przychodzi. Dostanie się i wyjęcie zbiorniczka na wierzch zajęło mi okolo 15 min, więc nie jest aż tak dużo roboty. Jak już wyjmiesz zbiorniczek- 2 śruby na górze mocujące, widać jak wyjmiesz plastiki, to na dole jego jest silniczek-często na uszczelce przy nim cieknie. Wyjmij sam silniczek, u mnie 2 śruby go mocowały i zobacz ile skrzydełek ma wiatraczek, u mnie miał 4 i nic nie pompował, jak kupiłem na szroci z 6 to psika super. Z racji umieszczenie silniczka, często płyn na niego leci, więc styki się brudzą, ale sma silniczek pada.
Ale kosztował mnie chyba 20 czy 30zł.
Ale kosztował mnie chyba 20 czy 30zł.
- Od: 18 mar 2004, 10:08
- Posty: 116
- Skąd: kolobrzeg
- Auto: toyota corolla E10
Z tego co wyczytałem to ten silniczek do tylnego spryskiwacza jest pod zbiorniczkiem w bagażniku. Nie mylę się? U mnie też nie działa Jak nalałem płynu do zbiorniczka to pojawił się on po paru minutach pod zbiorniczkiem Dużo będzie rozbierania tych plastików przy dostawaniu sie do tego ustrojstwa
W MX-3 jest tak jak termis pisze: Wyjmujesz plastiki: najpierw ten tylny, potem ten z którego pas bezpieczeństwa wychodzi i cały boczny plastik. Pamiętaj żeby odłączyć przewody od lampki podświetlającej bagażnik. Potem dwie śruby i wyciagasz zbiorniczek z silniczkiem.
Pozdrawiam
nadszedl czas, zeby sie za to wziac te plastikowe spinki trzymajace plastiki z tylu sa jakies dziwaczne. nie przygladalem im sie za bardzo, ale widac w nich w srodku otworek. jak to sie rozmontowuje? bo nie dziala to chyba na zasadzie zatrzaskow przy plastikowych nadkolach (tam w srodek korpusu wchodzi taki bolec rozpierajacy-wystarczy oddzielic glowke korpusu od glowki tego bolca i puszcza ustrojstwo)
-
kunio2003
W mx-3 są dwa rodzaje spinek dwuczęściowych:
1. Bolec rozpierający nie ma otworku na śrubowkręt: wtedy końcem noża podważasz bolec i go wysuwasz (nie da się go całkowicie wyciągnąć) i wyciągasz całą spinkę
2. Bolec ma miejsce na śrubowkręt, wtedy wykręcasz bolec całkowicie i wyciągasz spinkę.
Pozdrawiam
1. Bolec rozpierający nie ma otworku na śrubowkręt: wtedy końcem noża podważasz bolec i go wysuwasz (nie da się go całkowicie wyciągnąć) i wyciągasz całą spinkę
2. Bolec ma miejsce na śrubowkręt, wtedy wykręcasz bolec całkowicie i wyciągasz spinkę.
Pozdrawiam
u mnie tez nie dziala spryskiwacz bo:...
bylem sobie w miniony weekend na stacji (dodam ze godziny wczesnopopoludniowe, byla to niedziela i kac gigant meczyl mnie co nie miara)... mylem szybke ta myjka... robilem to dosc energicznie i niedbale bo humor mialem nienajlepszy, dodatkowo negatywnie wzmocniony niemilosiernym wspomnianym kacem i...
jak zajeb... to ten cycek od spryskiwacza z 10m w powietrze wylecial zanim wyladowal...
ale ze bylem i tak juz wkur... to nie zrobilo to na mnie wielkiego wrazenia..
dodam ze reszta (koncowki spryskiwacza) wpadla do srodka...
i tak, jesli ktos ma do sprzedania/oddania w dobre rece lub wie gdzie taka czesc mozna dostac do bylbym wdzieczny
pozdro
z
bylem sobie w miniony weekend na stacji (dodam ze godziny wczesnopopoludniowe, byla to niedziela i kac gigant meczyl mnie co nie miara)... mylem szybke ta myjka... robilem to dosc energicznie i niedbale bo humor mialem nienajlepszy, dodatkowo negatywnie wzmocniony niemilosiernym wspomnianym kacem i...
jak zajeb... to ten cycek od spryskiwacza z 10m w powietrze wylecial zanim wyladowal...
ale ze bylem i tak juz wkur... to nie zrobilo to na mnie wielkiego wrazenia..
dodam ze reszta (koncowki spryskiwacza) wpadla do srodka...
i tak, jesli ktos ma do sprzedania/oddania w dobre rece lub wie gdzie taka czesc mozna dostac do bylbym wdzieczny
pozdro
z
mazda wawaweeeewa!
- Od: 29 lut 2004, 19:13
- Posty: 55
- Skąd: wawa
- Auto: 626 5d GE '92
marek napisał(a):2. Bolec ma miejsce na śrubowkręt, wtedy wykręcasz bolec całkowicie i wyciągasz spinkę.
Chyba mam właśnie te – bolec ma w środku dziurkę. Ale wydaje mi się, że tam w środku jest maleńka śruba imbusowa. Możliwe? Zwykłym cieniutkim śrubełkiem nic nie zdziałałem. Jak zajrzałem dokładnie, to wydawało mi się, że to imbus (około 2, może 3 mm). Muszę to dziś albo jutro zaatakować.
-
kunio2003
Okazało się, że mam po prostu takie bolce rozporowe na wcisk Ale silniczek dętka ... nie dość że cały przerdzewiały, to urwała się blaszka która wchodzi do spinki zasilającej Zardzewiał, bo odpływ wody był zatkany i po każdym deszczu zostawało tam trochę wody w zagłębieniu Spróbuję go jakoś reanimować, a jak się nie da, to widzę, że tu od kaszlaka niektórzy proponują Pewnie będzie to wtedy najbardziej awaryjną częścią mazdy
-
kunio2003
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość