Problem ze spryskiwaczem tylniej szyby...

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Pavlikos » 19 paź 2006, 21:48

Niedawno zauwazyłem ze nie działa spryskiwacz tylniej szyby. Myslalem ze nie ma poprostu wody ale okazalo sie ze jednak jest full. Załanczam spryskiwacz, wycieraczka zaczyna pracowac, nawet lekko przygasaja kontrolki ( wniosek z tego ze jakis pobor pradu jest ) ale nie leci woda i nie slychac silniczka czy pompki tak jak podczas mycia przedniej szyby. Co moglo sie stac? Prosze o pomoc.

Dzieki
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2004, 14:57
Posty: 192
Skąd: kraków
Auto: mazda mx3

Postprzez Winetou » 19 paź 2006, 21:55

Prawdopodobnie pompa nie działa – teraz musisz sprawdzić z jakiej przyczyny :P
1. Sprawdź czy pompa dostaje zasilanie kiedy powinna.
2. Jeżeli tak wymień pompę
3. Jeżeli nie szukaj awarii w elektryce począwszy od wyłącznika zespolonego skończywszy na pompie
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Pavlikos » 19 paź 2006, 22:08

a bezpiecznik? Jest to mozliwe? a jak tak to gdzie jest?
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2004, 14:57
Posty: 192
Skąd: kraków
Auto: mazda mx3

Postprzez Winetou » 19 paź 2006, 22:10

jest to możliwe oczywiście – i jest zapewne w puszce z bezpiecznikami po prawej stronie silnika, ale który to to mnie nie pytaj – musisz poszperać za instrukcją
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Gość » 20 paź 2006, 00:45

Miałem ten sam problem.
Przeczyściłem styki (bo były bardzo zanieczyszczone), ale to nic nie dało.
Zdemontowałem więc pompkę, oczysciłem z zewnątrz (bo sama pompka jest nierozbieralna) i CO NAJWAŻNIEJSZE DELIKATNIE POPUKAŁEM JA ZE WSZYSTKICH STRON. Chodzi o to, że czasami takie pompki sie blokują (zanieczyszczenia itd.) A następnie podłączyłem ją bezpośrednio do akumulatora (TYLKO NIE ZA DŁUGO BO SIĘ MOŻE USZKODZIĆ -na parę sekund). ZADZIAŁAŁO.

Pompka po takiej operacji działa już ponad 1,5 roku.
Mam nadzieję, że i u Ciebie zadziała.
Gość
 

Postprzez logimen » 11 sty 2008, 13:34

Odswieze temat zadajac pytanie bo mam ten sam problem. Gdzie szukac owej pompki i ew. ktory to bezpiecznik jest za nia odpowiedzialny ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 23:34
Posty: 360 (1/0)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-5 NB 10th Anniversary
Mazda3 BK '07 LF 2.0

Postprzez Jacol » 11 sty 2008, 13:39

pompka przy zbiorniku w bagazniku w rogu z prawej strony pod pokrywą bagaznika
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez yiabol » 11 sty 2008, 23:50

a czy to moze byc wina węzyka?
mogł się gdzieś zsunąc?
ja mam to samo u siebie co radzicie?
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323