Problemy z wolnymi obrotami, szarpaniem i przyśpieszaniem [323F BA KF] – dyskusja wspólna

Postprzez grodek » 21 lis 2008, 13:43

nie znam sie na V6 ale moze aparat zapłonowy ci pada.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez marucha83 » 21 lis 2008, 13:48

nie mam pojecia o co kaman z tym , narazie go rejstruje przeglond ubezpieczenie i puzniej sie wybieram do mazdy na komouter koszt ok 120 zl ale mile widziane każde rozwarzania
forumowiczów z góry dzieki
Początkujący
 
Od: 21 lis 2008, 13:18
Posty: 9
Skąd: Luubuskie
Auto: Mazda 323f BA 2.0 v6 24v

Postprzez Xtreme3 » 21 lis 2008, 14:34

Ja bym obstawiał:

1) aparat zapłonowy (u mnie jak padł to nie wkręcała się powyżej 5000)
2) pęknięta guma łącząca przepustnice z przepływką (miałem takie szarpanie na 1 biegu w 1.5 i to było to)
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez grodek » 21 lis 2008, 14:41

hmmm jak chcesz miec 120zł w kiermanie to poszukaj na forum jak zrobic samemu test kompa.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez KANAL » 21 lis 2008, 14:55

Nie rozumiem jak ktos swiadomy ze cos jest nie tak – brak mocy ewidentny skoro jedzie jak kadet, kupuje mimo wszystko samochod.
Zawsze jak auto sprzedaje o najmniejszy stuk puk sie boje, ze to wielka wada i staram sie naprawic przed sprzedaza. Przy braku mocy wstyd byloby mi pokazac auto sprzedajacemu.
Ale tak jak grodek napisal, sam zrob test. Po co placic 120zl. pozdrawiam.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez Xtreme3 » 21 lis 2008, 15:24

Nie rozumiem jak ktos swiadomy ze cos jest nie tak – brak mocy ewidentny skoro jedzie jak kadet, kupuje mimo wszystko samochod.


Ja tak kupiłem moja mazdę z uszkodzonym aparatem zapłonowym i jestem mega zadowolony z mojego egzemplarza :D. A szukałem V6 z 2 miesiące i rożne widziałem.
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Camilous69 » 27 lis 2008, 14:31

Witam
mam problem z moja madzia, otuz rozładował mi sie akumulator na maksa, prubowałem odpalic z popychu ale nic z tego, nastepnego dnia podpiąłem akum. pod prostownik ale gdy go wsadziłem spowrotem auto zachowuje sie jakby sie dławiło, nie wiem co sie dzieje.wczesniej nie miałem takich problemow.jakby ktos wiedział w czym moze byc problem to prosze o pomoc.
Camilous69
 

Postprzez Troll Bagienny » 27 lis 2008, 14:43

Camilous69, witam na forum, tylko przeczytaj proszę regulamin działu 323/mx3 i popraw temat bo inaczej wyląduje w koszu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez kociak » 27 lis 2008, 17:33

mozliwe ze od odpalania z popychu przeskoczyl ci pasek na rozrzadzie ale nie wiem czy by byly takie objawy mozliwe popraw temat i niech inni tez sie wypowiedza
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 16:31
Posty: 257
Skąd: Łowicz/Warszawa
Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6

Postprzez infinito » 27 lis 2008, 18:01

sprobuj odlaczyc sonde
kiedys mialem taki sam problem
tylko wersja bez rozladowanego aku ;) tak ni z tego ni z owego
okazalo sie ze sonda walnieta
po odlaczeniu smigala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 15:18
Posty: 146
Skąd: Trójmiasto
Auto: mazda mx-3 1.6 1993

Postprzez Camilous69 » 27 lis 2008, 18:24

czytałem teraz troche na ten temat i wydaje mi sie ze mogł przeskoczyc pasek na rozrzadzie od prób odpalania z popychu.
spróbuje tez odłaczyc sonde i zobaczymy moze pomoze a jak nie to chyba odwiedze mechanika.
Camilous69
 

Postprzez KyRy » 27 lis 2008, 18:25

Troll Bagienny napisał(a):Camilous69, witam na forum, tylko przeczytaj proszę regulamin działu 323/mx3 i popraw temat bo inaczej wyląduje w koszu

ponawiam prośbę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez qbass » 27 lis 2008, 23:16

Identyczny temat: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63675
Łączę, a Ciebie Camilous69, proszę o zapoznanie się z regulaminem działu. Dowiesz się z niego jak poprawnie nazywać i kiedy zakładać nowe tematy na forum.
Oznaczenia generacji i symbole silników – potrzebne do nazwania tematu – znajdziesz na stronie klubowej.
Korzystaj też z opcji 'szukaj', wiele problemów było już omawianych na forum, a co ważniejsze, dużo z nich zostało rozwiązanych.

Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez KoKo » 30 wrz 2009, 21:00

Witam. Mam taki problem: Kilka dni temu zauważyłem, że jak gwałtownie dodam gazu na niskich obrotach to strzasznie szarpie i sie dławi. Potem było dobrze 2 dni i znów to samo. Tyle że teraz, jak odpale auto i chodzi na wolnych obrotach to co jakis czas drgnie wskazówka od obrotów i w tym czasie strzeli w wydech. Jak gwałtownie dodam gazu to się dusi.. Świece wymienione, przewody wymienione i nadal to samo. Kopułka sprawdzona – jest czysta. Autem nie da sie jeździc bo jak wcisne wiecej niz 1 cm gazu juz nie przyspiesza tylko sie dusi.Samochód odpala za każdym razem bez problemu, iskra jest i paliwo też dostaje. Filtry powymieniane. Co ot może być ? 2 świece były okopcone i prawdopodobnie nie chodziły... Na nowych tez nie chodzi. Nie ważne czy zimna czy ciepła – chodzić nie chce :( Przerabiałem temat padniętego aparatu w K8 ale tutaj obiawy są zupelnie inne... Pomocy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Borys » 30 wrz 2009, 21:10

Może ten temat coś wyjaśni:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=379
Tak czy inaczej łączę z innym tematem bo takich dużo na forum. Polecam funkcję SZUKAJ
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez mirzyg » 29 mar 2010, 10:53

Najpierw było spadanie obrotów (dwa dni temu) a potem zaczeło mulić :( co może być przyczyną, że w mojej V-ce podczas przyspieszania między 2 a 3 tyś obrotów samochód zaczyna się dławić i robi tzw "kangurka" ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 11:11
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: 323f BA'97 2.0 V6 GT

Postprzez kylu » 29 mar 2010, 12:45

witam. ja tez mialem podobny problem ze swoja mzada. z tym ze u mnie szarpalo w tym zakresie obrotow. poczytalem na forum jaka moze byc tego wina i zaczolem od wymiany swiec i filtra powietrza. po tej czynnosci jest ok wiec moze to w tym tkwi problem. ale poczekaj na wypowiedzi innych uzytkownikow.pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez mirzyg » 29 mar 2010, 14:34

Tak też myślałem aby zacząć od świec ponieważ od momentu kupna 2 lata temu ja zrobiłem 20 tysiaków(diabli wiedzą ile one mają przejechane) ,wczoraj zamówiłem nowy komplet ,wymienimy,zobaczymy dzięki za podpowiedź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 11:11
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: 323f BA'97 2.0 V6 GT

Postprzez JeRRoX » 29 mar 2010, 18:53

U mnie jest podobnie. Co dziwne mam nowe kable (dałem 150zł), nowe świece NGK i nowy aparat zapłonowy .
jest możliwe że po 4 tys szlag trafił kable ????
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 paź 2009, 09:59
Posty: 15
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Auto: 323F 2.0 V6 GT

Postprzez mirzyg » 1 kwi 2010, 21:26

No i kicha,świece wymieniłem i nic,przy 2tysiącach dławi się niemiłosiernie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 11:11
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: 323f BA'97 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323