Chłodzenie silnika – jak zwiększyć wydajność
Strona 1 z 1
Mam problem z chłodzeniem silnika: teraz w mojej BA jest silnik 2,5 V6 i często włącza sie wiatrak nawet przy spokojnej jeździe jak sie zatrzymam to wiatrak pracuje, zastanawiam sie czy do silnika 2.5 przypadkiem nie idzie wieksza chłodnica (tego nie sprawdzałem ) natomiast mam pytanko czy można podłączyć wiatrak od klimy do tego głównego ?? i ewentualnie jak to zrobić czy bedzie potrzebny jakiś przekaźnik ?? A może jednak przymierzyć sie do zmiany chłodnicy na większą ? lub jakoś rozwiązać lepszy dopływ powietrza bo w BA to mały jest wlot na chłodnice ale to nie bedzie łatwe Ma ktoś jakiś pomysł ?? bo jak narazie jest jeszcze chłodno ale jak bedzie upał to bedzie niedobrze.
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
A jak było przy KF ? Ludzie robią takie swapy i wszystko gra , ciekawe czy Morder wymieniał chłodnicę.....krzynio323f napisał(a):często włącza sie wiatrak nawet przy spokojnej jeździe jak sie zatrzymam to wiatrak pracuje
Jak wskaznik pokazuje na desce?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Morda nic nie zmieniał choć on ma duużo większy wlot powietrza a wskaźnik jest tak jak w KF tylko częściej sie wiatrak włacza i jak jest naprawde gorąco to jak sie zatrzymam po dłuższej trasie i ja zgasze to temp sie podnosi jak tylko zapale to wskazówka spada na środek i jest ok ale to jakoś balansuje na krawędzi coś jest nie halo słabe to chłodzenie a temp. otoczenia nie są jeszcze wysokie
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
krzynio323f moze to nie chlodnica a termostat jest nie teges?
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Krzysiu,
To jest najtanszy ruch. Czujniki od wentylatora chłodnicy przekładałes z KF czy sa z KL i sprawdz czy są oryginalne czy zamienniki.siwy_dymek napisał(a):termostat jest nie teges
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jarek wszystko jest od KFa razem z kompem + smt6 termostat jest razem z silnikiem włożony powinien być ok ale może go jednak wyjąć i sprawdzić
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Sprawdz i daj znac.krzynio323f napisał(a):może go jednak wyjąć i sprawdzić
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
bartekkk napisał(a):krzynio323f napisał(a):wszystko jest od KFa razem z kompem + smt6
-dużo cię kosztowało zestrojenie i czy były z tym jakieś problemy?? Dużo więcej pali?? Dużo szybciej się porusza??
Strojenie jeszcze jest nie dokończone, czekam na hamownie bo jest nieczynna, pali w granicach 11l na kręceniu, porusza sie bardzo przyjemnie nawet chwilowo szybciej od GTR (serii) , ale to już od dziś przeszłość
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Jaksa napisał(a):Sprawdz i daj znac.krzynio323f napisał(a):może go jednak wyjąć i sprawdzić
A jednak kupiłem nowy termostat i zrobiłem test z woda i sprawdziłem ile sie otwiera, i w porównaniu z orginałem to nowy otwiera sie o ok 50% więcej i problem znikł tylko ten nowy termostat jest trochę inny bo nie ma takiej podkładki na końcu termostatu a w ori jest coś jak dwupoziomowy, ale chyba to nie przeszkadza ?
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość