Błąd 24 układ sprężania zwrotnego co to oznacza jak naprawić
Strona 1 z 1
Witam wszystkich mam male pytanko wywalilo mi dwa bledy 15 i 24 .15 to sonda za niskie napiecie,ale jesli chodzi o bład 24 układ sprężania zwrotnego to nie wiem co gdzie kiedy i jak.Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam
- Od: 15 mar 2015, 22:46
- Posty: 36
- Skąd: Raszyn
- Auto: Mazda 6 2.0 136km
Ja znalazłem taki tez opis:
15 Heated oxygen sensor (H02S) – LH
24 Heated oxygen sensor (H02S) – RH
Czyli grzałki obu sond lambda są uszkodzone.
Sprawdź przejście między białymi kabelkami idącymi do sond – powinno tam być kilka omów.
Zasilanie grzałek oczywiście też warto sprawdzić czy jest tam te 12V.
15 Heated oxygen sensor (H02S) – LH
24 Heated oxygen sensor (H02S) – RH
Czyli grzałki obu sond lambda są uszkodzone.
Sprawdź przejście między białymi kabelkami idącymi do sond – powinno tam być kilka omów.
Zasilanie grzałek oczywiście też warto sprawdzić czy jest tam te 12V.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzieki za informacje mam drugie sondy założę i sprawdze bo jak bylem regulować gaz pan stwierdzil ze sondy sie kończą pokazywalo 0,55v.Mam jeszcze jedno pytanie mialem wlany badziewny olej ktory mazda paliła teraz zalalem valvoline po zrobieniu 600km na bagnecie nic nie ubylo ale zauważyłem że z tlumika wylatuje jakby sadza i teraz nie wiem czy to przez sondy czy po prostu wypala ten badziewny olej z wydechu.
- Od: 15 mar 2015, 22:46
- Posty: 36
- Skąd: Raszyn
- Auto: Mazda 6 2.0 136km
To raczej tylko sadza a nie przepalony olej.
Wymień sondy i powinno być lepiej
Wymień sondy i powinno być lepiej
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No wiec sondy zmienione zrobione z 30km po wymianie i błędów zero,tylko coś jeszcze jest nie tak po czasami idzie od samego dołu,a czasami sie delikatnie dusi vrisy chodzą ,sondy pracują,kable palec i kopulka przelozone z dawcy.I teraz sie zastanawiam czy aparat nie jest padniety albo czy przypadkiem nie są za małe przerwy na swiecach,bo doczytalem że ma być przerwa 1.0 a jak zmienialem to Pan gazownik stwierdził zeby na 0.8 ustawić.Mam jeszcze jedno małe pytanie przy jakich obrotach powinien sie otwierać 1 vris?.Pozdrawiam
- Od: 15 mar 2015, 22:46
- Posty: 36
- Skąd: Raszyn
- Auto: Mazda 6 2.0 136km
Na to ostatnie pytanie znajdziesz odpowiedz na Forum – ja nie pamietam.
Wybacz ale ja nie będę za ciebie tego szukał.
Poza tym vris'y to już zupełnie inny temat i nie mieszajmy różnych problemów w jednym temacie.
Wybacz ale ja nie będę za ciebie tego szukał.
Poza tym vris'y to już zupełnie inny temat i nie mieszajmy różnych problemów w jednym temacie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości