Witam
Bez owijania w bawełnę. Mój kochany 1.8 wymaga rementu bądź wymiany ale niestety remont i koszt wymiany na motor 2.5 oscylują w podobnych pieniążkach. Skrzynia chodziła bez zarzutu ma nawet nowe sprzeglo ok 5tys km. Silnik nowy rozrząd ale niestety. Panewka. Zaczęła stukać a i tak w silniku sa padnięte uszczelniacze zaworowe. Autko ma 360tys km przebiegu a tak naprawde to pewnie grubo ponad 500. Silnik się kończy. I tutaj pojawił się pomysł zmiany.
Wiem ze wkladano silnik KL do mazdy jednak znalezienie jakiegokolwiek auta z tym silnikiem graniczylo z cudem w rozsadnych pieniadzach. Kupiłem galanta 2.5 v6 AT. I tutaj pojawil się problem bo ilość przeróbek z tamtego modelu spowodowała ze malo kto chce sie podjąć tego projektu. Mam teraz możliwość kupienia mazdy 626 z KLem.
I pytanie do was co dokładnie wymaga przeróbki?
-łapy?
-wiązka bylaby od 626
-półosie? jak z końcówkami? pasuja te z kfa?
Chcialbym maksylana ilość rzeczy przenieść z dawcy żeby bylo jak najmniej problemów.
Co myślicie?
323F Ba 1.8BP --> 2.5V6
Strona 1 z 1
Łapy z 626 nie pasują Najlepiej jak byś miał te z 2,0 v6
Skrzynie musisz mieć z 2,0 v6 albo z Mx3 1,8 v6
Wiązka może być z 626 jednak musisz ją jakoś spiąć z wiązka z auta Potrzebujesz schematy obu instalacji
Chyba że przekladasz cała wtedy tylko musisz pozmieniać kostki żeby pasowały do osprzętu z 323f
Chłodnica z 2,0 v6
Polosie z 2,0 v6
Piasty z 2,0 v6
Skrzynie musisz mieć z 2,0 v6 albo z Mx3 1,8 v6
Wiązka może być z 626 jednak musisz ją jakoś spiąć z wiązka z auta Potrzebujesz schematy obu instalacji
Chyba że przekladasz cała wtedy tylko musisz pozmieniać kostki żeby pasowały do osprzętu z 323f
Chłodnica z 2,0 v6
Polosie z 2,0 v6
Piasty z 2,0 v6
a po co mialbym wiązki scalać skoro calosc chce przenieść? skrzynia się nie mieści?
Piasty tysz?
Chciałem przerobic końcówki pół osi np z kfa zeby weszly pod moje piasty bo wymieniałem jakis czas temu heble a wykładać znów 500zl na tarcze żal trochę a druga kwestia to felgi i opony taniej mnie wyjdzie przerobic półosie.
Piasty tysz?
Chciałem przerobic końcówki pół osi np z kfa zeby weszly pod moje piasty bo wymieniałem jakis czas temu heble a wykładać znów 500zl na tarcze żal trochę a druga kwestia to felgi i opony taniej mnie wyjdzie przerobic półosie.
Tą 626 będziesz miał w automacie czy manualu? Nie wiem dokładnie jak to jest sterowane w manualu bo ja przekladalem z automatu ale podejrzewam że drążki od lewarka biegów są innej długości choćby dlatego że 626 jest większa od 323f
Jeżeli chcesz zostawić felgi i heble to najlepszym rozwiązaniem będzie skrzynia z 2,0 v6 Polosie z 2,0 v6 zwrotnice z 2,0 v6 i na to nałożyć te piasty co masz teraz
Będzie to wtedy miało ręce i nogi Zachowasz swoje felgi i hamulce i wszystko ładnie połączysz
Co do elektryki to opisuj sobie dobrze kostki z 626 bo wiele jest takich samych i nie trudno się pomylić Do zmiany będziesz miał prawie wszelkie kostki od osprzętu Pasuje chyba tylko do silniczka wycieraczek do czujnika płynu hamulcowego i pompy ABS Reszta do zmiany
Jeżeli chcesz zostawić felgi i heble to najlepszym rozwiązaniem będzie skrzynia z 2,0 v6 Polosie z 2,0 v6 zwrotnice z 2,0 v6 i na to nałożyć te piasty co masz teraz
Będzie to wtedy miało ręce i nogi Zachowasz swoje felgi i hamulce i wszystko ładnie połączysz
Co do elektryki to opisuj sobie dobrze kostki z 626 bo wiele jest takich samych i nie trudno się pomylić Do zmiany będziesz miał prawie wszelkie kostki od osprzętu Pasuje chyba tylko do silniczka wycieraczek do czujnika płynu hamulcowego i pompy ABS Reszta do zmiany
ABSu nie mam.
626 jest manualem. Ogolnie caly projekt bede zlecać warsztatowi ze względu na brak czasu.
Ok wiec sprzedaje galanta i szukam fantów z KFa dzięki. Dalej będę informowac w tym wątku co i jak z projektem.
626 jest manualem. Ogolnie caly projekt bede zlecać warsztatowi ze względu na brak czasu.
Ok wiec sprzedaje galanta i szukam fantów z KFa dzięki. Dalej będę informowac w tym wątku co i jak z projektem.
Ostatnio edytowano 2 maja 2017, 10:27 przez taczkaskill, łącznie edytowano 1 raz
–+ 1500 za czysta przekladkę. 2000 chcieli za przekładkę z galanta wiec zobaczymy
Kolego, zapraszam do prześledzenia mojego wątku;]
viewtopic.php?f=458&t=188330
A dobra, nie doczytałem że to komuś zlecasz:D to nie musisz czytać:D
viewtopic.php?f=458&t=188330
A dobra, nie doczytałem że to komuś zlecasz:D to nie musisz czytać:D
Ja mam cały kompletny silnik KF 2.0 V6, sprawny ale do remontu, swoje przekręcił... jakby ktoś:d
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości