Witam.
Krótkie pytanie: czy ktoś orientuje się czy tłumik końcowy z BA 1.8 będzie pasował do wersji 2,0 V6 (KF), ewentualnie czy poważna skala przeróbki? Powód pytania dla wtajemniczonych jasny: do 1.8 zamienniki są a do 2,0 niestety tylko Bosal za 600zł..
Dzięki za pomoc.
Mazda 323f BA 1.8-2.0 – tłumik końcowy
Strona 1 z 1
Gdzieś już był taki temat. Pasować chyba pasuje bez przeróbek bo konstrukcje są takie same, kilka osób ma i jeździ więc chyba się da. Najlepiej jakby się ktoś wypowiedział kto to zakładał.
viewtopic.php?f=116&t=146741
viewtopic.php?f=116&t=146741
mpeuk napisał(a):Dzięki za reakcję..
Tak mi się też właśnie wydawało że ktoś już ten temat poruszał i że były głosy, że generalnie pasuje.
Tłumik zamówiłem-w sobotę montaż. Dam znać jak sytuacja wygląda.
A to nie można skorzystać z szukajki i swój problem ew. dopisać do istniejacego tematu?
Tematów odnośnie tłumików do KF jest conajmniej kilka.
Kiedyś moze polacze je w jeden.
Teraz to co najwyżej przeniosę ten temat tam, gdzie powinien zostać napisany.
Proszę na przyszłość mieć na uwadze podział Forum i pisać tematy w odpowiednich działach.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zgodnie z zapowiedzią-raportuję:
Tłumik końcowy z 1.8 geometrycznie jak najbardziej PASUJE do 2,0 KF. Z dwururki zrobiła się jedna, ale za to mam nowy tłumik za 170 zeta a nie blisko 600:).
Gdybym to wiedział wcześniej...
Pozdro
Tłumik końcowy z 1.8 geometrycznie jak najbardziej PASUJE do 2,0 KF. Z dwururki zrobiła się jedna, ale za to mam nowy tłumik za 170 zeta a nie blisko 600:).
Gdybym to wiedział wcześniej...
Pozdro
- Od: 7 maja 2008, 09:39
- Posty: 9
- Skąd: Gliwice/Białystok
- Auto: Mazda 323f 2.0 BA
Zmieniłem, pasuje idealnie ... ale mam wrażenie że jakby przymula troche mazde... czy to może być wrażenie bo wcześniej miałem przelot czy może zmiana średnicy wylotu ( jedna rurka zamiast dwóch ) może mieć na to wpływ...
ewentualnie jak to przerobić ? Czy ta rurka która wystaje jest tez wewnątrz czy tylko do obudowy tłumika? w sensie jakby ją wyciąć i wspawać o większej średnicy ?
ewentualnie jak to przerobić ? Czy ta rurka która wystaje jest tez wewnątrz czy tylko do obudowy tłumika? w sensie jakby ją wyciąć i wspawać o większej średnicy ?
Witam.
Ja Ci nie odpowiem, może głos zabierze jakiś fachman, który temat ma obcykany. Wg mnie raczej różnicy specjalnej być nie powinno, chyba że wcześniej miałeś coś ewidentnie sportowego (co nie znaczy koniecznie głośniejszego). Ja u siebie różnicy nie czuję (oprócz wyraźnie skromniejszego wyglądu-jedna rureczka zamiast dwóch).
Pozdro
Ja Ci nie odpowiem, może głos zabierze jakiś fachman, który temat ma obcykany. Wg mnie raczej różnicy specjalnej być nie powinno, chyba że wcześniej miałeś coś ewidentnie sportowego (co nie znaczy koniecznie głośniejszego). Ja u siebie różnicy nie czuję (oprócz wyraźnie skromniejszego wyglądu-jedna rureczka zamiast dwóch).
Pozdro
- Od: 7 maja 2008, 09:39
- Posty: 9
- Skąd: Gliwice/Białystok
- Auto: Mazda 323f 2.0 BA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości