Swap 2.0 KF ---> 2.5 KL-DE z Ford Probe/626

Postprzez corpha76lon » 19 sie 2016, 18:19

o kurczątko... czemu u mnie jest inaczej?:D hehe dzieki za sprawdzenie :*
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Kociak500 » 19 sie 2016, 18:23

Dziwne trochę Ale dobrze ze przy podłączonym czujniku wszystko się dobrze włącza Zainteresuj się najpierw tym czemu tak często bo w dłuższej trasie żebyś nie miał niespodzianek
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez marcinowozniako » 20 sie 2016, 16:55

A jak tam temat vris boxa? Odpisał Ci coś Gaduła?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez corpha76lon » 21 sie 2016, 11:33

Bede robił z tego schematu :
http://www.fordprobe.pl/upload/files/fo ... 3_vris.pdf

Tylko narazie jestem zajety zawieszeniem no i musze ogarnąć eagle (https://cadsoft.io/) żeby sobie płytke wytrawić
Także kto zainteresowany niech pisze, machnie się takich płytek więcej;]


Nikt nie zainteresowany? Kociak?

Chce sie pozbyć starego silnika jak co;]
viewtopic.php?f=5&t=194180
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Kociak500 » 12 wrz 2016, 19:30

Nie widziałem tego posta sory
Co wogole z twoim autkiem? Jeździ już tak jak powinno?
Myślałem nad tą płytka Jaka by była cena? U mnie niby 1 vris się otwiera odrazu ale jakoś bardzo mi to nieprzeszkadza Dobrze ciągnie od dołu
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez corpha76lon » 12 wrz 2016, 20:28

Noo może masz lepszy sterownik, ja czuje że są dziury. No autko stoi w garażu i czeka na rozwiązanie... Wziąłem się za wymianę tylnego zawieszenia i mam z nim nie małe problemy. Nie mogę sobie poradzić z tą śruba co przechodzi przez zwrotnice i łączy drążki.

viewtopic.php?f=458&t=194164&p=3197356#p3197356

Będę ją próbował jakoś na dniach w robocie wyciągnąć ale obawiam się, że trza będzie ciąć...

Co do tego VRISBOXA to jeszcze nie wiem ile to wyjdzie bo nie złożyłem go, pozostało mi tylko zrobić płytkę. A jeśli pytasz o samą płytkę to grosze... Ten jeden VRIS własnie ponoć ma błęda, że się tak od razu otwiera, u mnie to samo jest.
Tu o tym piszą viewtopic.php?f=102&t=138362
viewtopic.php?p=302954#302954
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Kociak500 » 12 wrz 2016, 20:32

Wiem że ma błąd czytałem o tym Bardzo mi to nie przeszkadza Jak będziesz znał finalna cenę to daj znać nawet na pw Jak rozbieralem 323f na graty to też miałem problem z tą śruba W 626 też Musiałem ciąć Ale mi ona nie była potrzebna do niczego
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez corpha76lon » 14 paź 2016, 17:49

Panowie, zajrzyjcie tu viewtopic.php?f=457&t=194164&p=3206706#p3206706

Uznałem, że jednak nie będę tu wszystkiego wrzucał. Tematu trzeba się trzymać a admin nie śpi:D
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez corpha76lon » 5 sty 2017, 21:59

Wentylator włącza mi się nawet w zimie na postoju... coś tu jest nie tak, a temp pokazuje na połowie...
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez corpha76lon » 8 cze 2017, 16:58

Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie :D
viewtopic.php?f=430&t=200031
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Garbage1989 » 15 sty 2018, 23:14

wiem że temat ucichł ale, mam problem po swapie z Z5 na KL wiązka wyciągnięta z jeżdżącego dawcy po przekładce brak zapłonu, diagnoza padła na ECU i w związku z tym mam poważne pytanie czy znacie kogoś kto ogarnia ECU?? chciałbym mieć pewność czy to ECU czy trzeba szukać po wiązce choć reszta wydaje się być oks bo kręci ładnie tylko nie steruje zapłonem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 11:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez corpha76lon » 23 lip 2018, 14:57

hehe powodzenia w sprawdzaniu wiązki:D czytałeś ten watek cały? też miałem problem z odpaleniem... u mnie rozchodizło sie o aparat zapłonowy, albo komputer... w nowszym kompie nie było by w sumie takiego problemu...

Tak przy okazji, myśle sprzedać ten mój silnik najlepiej całe auto :D moze by ktoś był zainteresowany?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 22:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Marek 161BD081 » 24 lip 2018, 13:42

Jak znam życie to chętni sie znajdą ale .... tacy co za półdarmo chcieliby wziąć
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323