Sprzęgło w BA – wątek zbiorczy
Masz zapowietrzone sprzęgło... Problemem może być uszkodzony wysprzęglik. Kup zestaw naprawczy wysprzęglika i usuń usterkę. Jeśli nie potrafisz to daj do mechanika. Jeśli chcesz zrobić samemu mogę Ci podać instrukcję. Albo poszukaj tematu tu na forum.
yohamo – zobacz jeszcze czy nie masz nieszczelności na przewodzie do wysprzęglika.
P.S. a Temat dołączyłem do istniejącej dyskusji – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki przed założeniem nowego tematu.
P.S. a Temat dołączyłem do istniejącej dyskusji – proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki przed założeniem nowego tematu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
To sprawdz prace wysprzeglika. Ja sadze ze jest to niemalze na sto procent to. Uklad jest zapowietrzony i raz dziala raz nie. Moze wystarczy odpowietrzyc tylko sprzeglo.
Pewno tak bo jak pompuje podałem to łapie normalnie i zaraz znowu opada. A śruba odpowietrznika jest ostro zablokowana, mimo iż mechanik zmieniał sprzęgło. To wygląda tak jak by wgl nie odpowietrzyl wysprzeglika
- Od: 17 sty 2015, 21:25
- Posty: 20
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 323F (BA) 1,5 16V 65 kw benzyna 1996
Ojjj – obawiam się, że to nadchodzi koniec pompki (tego czegoś co uruchamia się pedałem sprzęgła).
Tak na zdrowy rozum to jakby wysprzęglik (lub inny element tego układu) był zapowietrzony to ten problem byłby od początku i .... nie powinno samo z siebie sprzęgło "opadać".
Po prostu uszczelnienie w pompce zaczyna przepuszczać.
Tak na zdrowy rozum to jakby wysprzęglik (lub inny element tego układu) był zapowietrzony to ten problem byłby od początku i .... nie powinno samo z siebie sprzęgło "opadać".
Po prostu uszczelnienie w pompce zaczyna przepuszczać.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Popatrz tutaj:
http://allegro.pl/mazda-323f-5d-94-98r- ... 98666.html
Tym bardziej, że to twoje strony.
http://allegro.pl/mazda-323f-5d-94-98r- ... 98666.html
Tym bardziej, że to twoje strony.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Na ścianie grodziowej koło serwa hamulców.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A jak to odpowietrzales?
No to niestety sposob przez hamukce to zaden sposob. W ten sposob zapowietrzone zostalo jeszcze bardziej... w Mazdzie za odpowietrznikiem jest kulka-dlawik dlatego nie wtlacza sie cieczy przez niego tylko wypuszcza a zatem odpowietrzamy od gory.
Jezeli po odpowietrzeniu jest jeszcze gorzej to zostalo to zrobione zle. Pomoglbym Ci jednak za duza odleglosc... niestety z odpowietrzaniem sprzegla jest nieco wiecej roboty..
Niby od powietrzalem jak mówili. Zobaczymy zakupiłem też nową pompę sprzęgła
Dopisano niedziela, 14 cze 2015, 12:45:
Dziękuję wszystkim za pomoc. Auto już sprawne, wymieniłem pompke sprzęgła, sprawdziłem układ i odpowietrzyłem dokładnie wszystko(3h pracy) i jest dobrze
Dopisano niedziela, 14 cze 2015, 12:45:
Dziękuję wszystkim za pomoc. Auto już sprawne, wymieniłem pompke sprzęgła, sprawdziłem układ i odpowietrzyłem dokładnie wszystko(3h pracy) i jest dobrze
- Od: 17 sty 2015, 21:25
- Posty: 20
- Skąd: gdansk
- Auto: Mazda 323F (BA) 1,5 16V 65 kw benzyna 1996
Witam, niedawno w swojej madzi dałem do regeneracji sprzęgło, nałożyli nowa tarcz założyliśmy z kumplami i problem w tym ze po odpowietrzaniu sprzęgła wgl nie wysprzegla, i wydaje dziwny dźwięk przy ruszaniu, cieżko wrzuca sie wsteczny a na odpalonym każdy bieg to masakra.Czy jest odwrotnie założona tarcz? Czy czasami sprzęgło nie jest za grube ?
- Od: 14 mar 2016, 22:08
- Posty: 5
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 323f 1.5 94R
Wątpię żeby była za gruba okładzina. Wydaje się że sprzęgło nie jest dobrze odpowietrzone. Jak robiliście? I jaki masz w ogóle samochód. Bo 323F wysępowało dużo.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości