Przegub zewnętrzny, wymiana osłony czy całego przegubu
Strona 1 z 1
Mam następujący problem dzisiaj usłyszałem "chrobotanie" przy skręceniu na max w lewą stronę przy gwałtownym ruszaniu. Stało się tak jak myślałem osłona prawego przegubu jest cała roztargana i teraz moje pytanie czy po rozebraniu i wymyciu przegubu, złożeniu i założeniu nowej osłony wraz ze smarem te chrobotanie ustanie? Czy już trzeba będzie wymienić cały przegub:( miał ktoś taki problem?
- Od: 9 lis 2005, 00:13
- Posty: 49
- Skąd: Rybnik
- Auto: była 323C BA 1.5 DOHC 16V
Po takiej operacji chrobotanie przejdzie na jakiś czas, ale wróci. Jak wszystko rozbierzesz, było by to głupotą nie wymienić wszystkiego, bo i tak by Cię to czekało. Musisz dołożyć te 2 stówki, ale spokój na parę lat, a praca ta sama.
Jeżeli tak to pierw spróbuj nasmarować przegub i jeżeli terkotanie przejdzie, to zmień samą osłonę, może do jesieni wytrzyma, ale wątpię.
Do wymiany cały przegub. U mnie na sklepie do 323f BA kosztuje 100zł z Maxgear
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Pracuje w sklepie moto od niedawna i chlopaki zamawiaja takie wlasnie przeguby z Maxgear,Spidan,Sasic Zamawiaja czasem tez Pascala ale niepolecam tego gówna
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Spidan sie ceni
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości