Drążek zmiany biegów – ciężko chodzi, skrzypi

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MANIX » 29 mar 2006, 14:40

ciekaqwe ale od tygonia zauważyłem w swoej ten sam problem z biegami ciekawe Siwy dymek napisz póżniej w tym poście jak usunąłeś tą awarie paru ludzi na tym skorzysta pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 18:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez siwy_dymek » 29 mar 2006, 16:34

Jade do mechanika w piatek albo sobote na smarowanko i czyszczenie! Zrobilbym sam, ale nei mam kanalu
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 16:29
Posty: 608

Postprzez siwy_dymek » 3 kwi 2006, 12:59

Wiec bylem na kanale! Mechanik psiknal smarem grafitowym w sprayu pare razy i jest wszystko ok, chyba nawet nie bede sciagal w srodku plastikow! Zadnego rozkrecania od podwozia nie bylo, tylko spray!
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 16:29
Posty: 608

Postprzez MANIX » 7 kwi 2006, 19:42

al erozkręał coś ten mechanik na co dokładnie walnął ten smar?
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2006, 18:18
Posty: 125
Skąd: Wolsztyn
Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX

Postprzez Łukasz » 7 kwi 2006, 20:14

U mnie kiedyś to samo było ,i tak jak w Waszym przypadku mechanik mi smaru dobrego nawalił ale chyba od zewnątrz i od wewnątrz i jest superrrrrr <faja> A tak przy okazji to olej w skrzyni też wymieniłem na ATF i nawet przy mrozach co były tej zimy biegi wskakują jak masełko.Pozdro <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 20:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Jaksa » 7 kwi 2006, 22:16

siwy_dymek napisał(a):Mechanik psiknal smarem grafitowym w sprayu pare razy i jest wszystko ok
Psikac to sobie moze ........ aby fachowo i na długo to zrobic trzeba wymontowac srubę ( tam gdzie są tulejki teflonowe -od spodu auta ) oczyscic srubę wraz z częscią ruchomą lewarka – tak to robi sie fachowo . Psikanie czymś tam to tylko dorazna pomoc.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zsuetam33 » 14 mar 2011, 18:02

Witam, miałem u siebie ten sam problem, w zimie przy mrozach lewarek chodził (normalnie), jak zrobiło się trochę cieplej to zaczął chodzić ciężko oraz skrzypieć, co strasznie wnerwiało. Dzisiaj byłem na kanale takim osiedlowym, winą za to skrzypienie była tulejka zaraz pod lewarkiem. Wyciągnąłem ją całą oczyściłem i walnąłem w środek smar miedziany. Podobno dobrze działa w skrajnych temperaturach, a pod lewarkiem jest rura wydechowa, która się rozgrzewa. Lewarek chodzi mięciutko i co najważniejsze (cichutko) :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2010, 19:35
Posty: 13
Skąd: Gdynia
Auto: była Mazda 323F DiTD 2.0 98'
jest Citroen Xsara 2.0 HDI 01'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323