Drążek zmiany biegów – ciężko chodzi, skrzypi
1, 2
ciekaqwe ale od tygonia zauważyłem w swoej ten sam problem z biegami ciekawe Siwy dymek napisz póżniej w tym poście jak usunąłeś tą awarie paru ludzi na tym skorzysta pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT 2.0 V6 teraz jest BMW 320 e36 niestety markę zdradziłem ale w klubie zostaje i dalej kocham Mazdę
- Od: 4 sty 2006, 19:18
- Posty: 125
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: BMW 320, Honda CBR 11000 XX
Jade do mechanika w piatek albo sobote na smarowanko i czyszczenie! Zrobilbym sam, ale nei mam kanalu
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Wiec bylem na kanale! Mechanik psiknal smarem grafitowym w sprayu pare razy i jest wszystko ok, chyba nawet nie bede sciagal w srodku plastikow! Zadnego rozkrecania od podwozia nie bylo, tylko spray!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
U mnie kiedyś to samo było ,i tak jak w Waszym przypadku mechanik mi smaru dobrego nawalił ale chyba od zewnątrz i od wewnątrz i jest superrrrrr A tak przy okazji to olej w skrzyni też wymieniłem na ATF i nawet przy mrozach co były tej zimy biegi wskakują jak masełko.Pozdro
- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Psikac to sobie moze ........ aby fachowo i na długo to zrobic trzeba wymontowac srubę ( tam gdzie są tulejki teflonowe -od spodu auta ) oczyscic srubę wraz z częscią ruchomą lewarka – tak to robi sie fachowo . Psikanie czymś tam to tylko dorazna pomoc.siwy_dymek napisał(a):Mechanik psiknal smarem grafitowym w sprayu pare razy i jest wszystko ok
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam, miałem u siebie ten sam problem, w zimie przy mrozach lewarek chodził (normalnie), jak zrobiło się trochę cieplej to zaczął chodzić ciężko oraz skrzypieć, co strasznie wnerwiało. Dzisiaj byłem na kanale takim osiedlowym, winą za to skrzypienie była tulejka zaraz pod lewarkiem. Wyciągnąłem ją całą oczyściłem i walnąłem w środek smar miedziany. Podobno dobrze działa w skrajnych temperaturach, a pod lewarkiem jest rura wydechowa, która się rozgrzewa. Lewarek chodzi mięciutko i co najważniejsze (cichutko)
- Od: 13 kwi 2010, 20:35
- Posty: 13
- Skąd: Gdynia
- Auto: była Mazda 323F DiTD 2.0 98'
jest Citroen Xsara 2.0 HDI 01'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości