Zbieżność ustawiona na podstawie innego modelu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez cinek15c » 24 wrz 2013, 20:37

Witam. Dzisiaj razem z moją Mazdą 323F (BA), 1994 (czyli 1994-1998), 1.5 b+g pojechałem na ustawianie zbieżności. Problem w tym, że ustawili mi zbieżność na podstawie modelu: Mazda 323 (BG), 1989-1994 Astnina/323F. I tutaj moje pytanie: czy zawieszenie w tych modelach się różnią i muszę jeszcze raz jechać na ustawianie, czy tak jak teraz ustawili będzie dobrze?

Tutaj link do skana z parametrami: http://tinypic.com/view.php?pic=10z5t2c ... kHZ6oa9VpV
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Postprzez rafał88 » 24 wrz 2013, 21:11

Po pierwsze, po co chlopak zakladasz temat skoro w "szybkie pytania" dajesz post? A dwa to juz odp masz tam gdzie juz pytales.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez cinek15c » 24 wrz 2013, 21:14

Sorry, za dublet, ale potrzebowałem szybkiej odpowiedzi :)
A jak jest z ustawianiem zbieżności z tyłu w tym modelu? Też trzeba to zrobić? Bo na tym wydruku spora różnica jest między lewym, a prawym z tyłu.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Postprzez rafał88 » 24 wrz 2013, 21:18

Tak mozna ustawic zbieznosc, ale niech wezma dane do BA a nie do BG balwany. Ile CIe skasowali?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez cinek15c » 24 wrz 2013, 21:23

60zł zapłaciłem za taką "usługę". Niechętnie pojechałem do tego warsztatu, ale jednak się zdecydowałem i widać, jak wyszło ;/
Tylko teraz, jak im powiem, że chcę też żeby mi z tyłu ustawili, to pewnie coś więcej sobie zażyczą?

PS. Dysponuje ktoś danymi producenta/fabrycznymi dotyczącymi geometrii w tym modelu? – jakie te wszystkie kąty itd. są zalecane.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Postprzez rafał88 » 24 wrz 2013, 21:29

Jutro bd wiedzialem jakby co:) wziela tak sobie za malo fachowa usluge:) Ale jak ustawiaja zbieznosci powinni wiedziec jaka zbieznosc ma byc, a za tyl nie wiem ile wezma tylko, ze na tyle moga wyjsc rozne historie:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez cinek15c » 24 wrz 2013, 21:32

Bo pojadę jutro do tego samego warsztatu z kwitem, niech mi to zrobią, jak należy. I właśnie nie wiem, czy się tego tyłu czepiać :(
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Postprzez rafał88 » 25 wrz 2013, 07:54

Niech obejrza, i jesli sruby rusza i sie nie zerwa(moze tak byc) to ustawia zbieznosc:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 25 wrz 2013, 08:13

cinek15c – tak jak już mówione było wcześniej proszę nie dublować postów.
Poza tym proszę zaznajomić się z aktualnym podziałem działu BA/BH aby na przyszłość pisać tematy w działach do tego przeznaczonych.

Proszę też o uzupełnienie profilu o lokalizację.

Temat przenoszę.

PS. namiary na taki warsztat warto dopisać do "niepolecanych" warsztatów w swoim regionie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez cinek15c » 25 wrz 2013, 14:21

Byłem dzisiaj, sprawdzili mi ustawienia (nawet wybrali dobry model) i wszystko dobrze. Widocznie nie było różnicy, ale wolałem się upewnić. Dodatkowo próbowali mi tył ustawić, ale nie było szans.
I jeszcze kierownicę mi ustawili (raczej próbowali) żeby była na prosto (bo mam trochę w lewo skręconą jadąc na wprost), ale nadal jest coś z nią nie tak, tyle tylko, że to już osobny problem. Oczywiście wszystko nieodpłatnie :)
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Postprzez Marek 161BD081 » 25 wrz 2013, 14:38

Swoją drogą to w jakim celu to robione było?

Czy było coś wymieniane czy też tak tylko profilaktycznie?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez rafał88 » 25 wrz 2013, 18:12

Hmmm, kiera bd krzywo jesli wlasnie tyl ma inne ustawienia. Ja mam deliaktnie w prawo skrecona, bo tylne prawe kolo widac ze uciaka geometria.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez cinek15c » 25 wrz 2013, 18:43

Robiłem zbieżność, ponieważ niedawno kupiłem te auto i zmieniałem z przodu: amortyzatory, łączniki stabilizatorów, sworznie wahacza, końcówki drążków i dołożyłem komplet opon :)
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2013, 20:30
Posty: 23
Skąd: woj. lubelskie
Auto: Mazda 323F, 1994, 1.5 b+g

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323