323f '97r.
Witam...
pojawił się dziwny dzwiek ( jak by ocieranie, tarcie) podczas cofania i hamowania jednoczesnie pomyslalem ze konczą sie szczęki więc wymieniłem je na nowe (stare były jeszcze grube ale wymieniełem) i teraz po wymianie strasznie grzeją się bębny (popuściłem reczny przy lewarku) już przejechałem ponad 300 km i pewnie powinny się dotrzeć... ale dalej sie bardzo grzeją
coś mogłem źle zalozyc hamuje bardzo dobrze nie sciaga auta, reczny tez super pytanie czemu tak się grzeją ?
pozdrawiam
grzeją się bębny po wymianie szczęk na nowe
Strona 1 z 1
zapewne zapiekły ci się samoregulatory
proponowałbym wyjąc szczęki hamulcowe ,na bębnach za pomocą szlifierki kątowej zeszlifować rant na bębnie , po czym wyjmij samoregulatory psiknij wd-40 bądz pochodnymi i w imadło w celu ruszenia sie mechanizmu ,jak mechanizm będzie ruszał się swobodnie wytrzyj w ścierkę wd'ka na samoregulatorach
dobrze jest użyć Smaru miedzianego na te mechanizmy, ponieważ Smar miedziany jest odporny na Temperaturę i na pewno będzie lepszy ,niż sam WD
jak będziesz składał szczeki mechanizm itp.. to szczeki na smoregulatorze cofnij do końca i załóż beben, następnie nacisnąć kilka razy pedał hamulca i zaciągnąć ręczny i spuścić , po tych czynnościach sprawdź czy koło swobodnie się rusza do przodu do tyłu.Jeżeli koło nie będzie miało oporu to i na bank koło nie będzie sie grzać
po tych czynnościach przejedz się autem zobacz jak pedał hamulca reaguje, jak będzie wpadał to proponuje odpowietrzyć układ hamulcowy wraz z wymianą płynu
proponowałbym wyjąc szczęki hamulcowe ,na bębnach za pomocą szlifierki kątowej zeszlifować rant na bębnie , po czym wyjmij samoregulatory psiknij wd-40 bądz pochodnymi i w imadło w celu ruszenia sie mechanizmu ,jak mechanizm będzie ruszał się swobodnie wytrzyj w ścierkę wd'ka na samoregulatorach
dobrze jest użyć Smaru miedzianego na te mechanizmy, ponieważ Smar miedziany jest odporny na Temperaturę i na pewno będzie lepszy ,niż sam WD
jak będziesz składał szczeki mechanizm itp.. to szczeki na smoregulatorze cofnij do końca i załóż beben, następnie nacisnąć kilka razy pedał hamulca i zaciągnąć ręczny i spuścić , po tych czynnościach sprawdź czy koło swobodnie się rusza do przodu do tyłu.Jeżeli koło nie będzie miało oporu to i na bank koło nie będzie sie grzać
po tych czynnościach przejedz się autem zobacz jak pedał hamulca reaguje, jak będzie wpadał to proponuje odpowietrzyć układ hamulcowy wraz z wymianą płynu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości