Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez kylu » 14 wrz 2011, 20:58

Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez Aju » 14 wrz 2011, 21:06

Sprawdz mocowania silnika bo V'ka nie powinna mieć nic wspolnego z drganiami...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez lord1988_rr » 14 wrz 2011, 22:07

a od którego momentu madzia zaczyna drgać? Chodzi mi od jakich prędkości to sie zaczyna. Ja miałem podobnie że od 60 km/h to drgania zaczynały występować a ok 160km/h przestawało... okazało się że opona [jaka?] miała bólwe ze strony wewnętrznej i źle były opony wywarzone. Po wymianie opony i wywarzeniu oponek prestało drgać. A Drgania występowały silne, że całym autem trzepało tak jak turbulencia w samolocie...
Kancelaria Odszkodowawcza RUBIKON Sp. z o.o.

Krzysztof Dudek
Tel: 605-996-088
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl

http://www.odszkodowania-wysokie.p
l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 22:01
Posty: 76
Skąd: Ząbkowice Śląskie/Komprachcie
Auto: była: Mazda 323f 1,5 BA
jest: Alfa Romeo 166

Postprzez puznies0 » 20 wrz 2011, 19:18

kylu napisał(a):Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam :)


ja bym też sprawdził mocowania silnika...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 16:44
Posty: 456
Skąd: stąd
Auto: Mazda

Postprzez tomekV6 » 21 wrz 2011, 20:49

Sprawdź podpore półośki (od strony pasażera) a dokładniej łączenie między półośką od skrzyni i koła. Czasami lubi "rozklepać" wieloklin <spoko>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez Zubeck » 22 wrz 2011, 15:41

Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez Morti323 » 25 wrz 2011, 15:35

To jest drżenie czy szarpanie? Mi kiedyś szarpała.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2011, 23:48
Posty: 15
Auto: Mazda 323 V Hatchback 1997 1500ccm 16V

Postprzez pablo19 » 3 paź 2011, 19:34

[/quote]
Zubeck napisał(a):Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!


U mnie było dokładnie to samo. Do wymiany był przegub wewnętrzny. Wymieniłem wraz z całą półosią. Koszt ok 250 zł za używkę.
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 19:59
Posty: 52
Skąd: opolskie
Auto: 323f V6 BA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323