Drzenie calego auta przy przyspieszaniu 323f BA 2.0 v6
Strona 1 z 1
Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
a od którego momentu madzia zaczyna drgać? Chodzi mi od jakich prędkości to sie zaczyna. Ja miałem podobnie że od 60 km/h to drgania zaczynały występować a ok 160km/h przestawało... okazało się że opona [jaka?] miała bólwe ze strony wewnętrznej i źle były opony wywarzone. Po wymianie opony i wywarzeniu oponek prestało drgać. A Drgania występowały silne, że całym autem trzepało tak jak turbulencia w samolocie...
Kancelaria Odszkodowawcza RUBIKON Sp. z o.o.
Krzysztof Dudek
Tel: 605-996-088
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl
http://www.odszkodowania-wysokie.pl
Krzysztof Dudek
Tel: 605-996-088
meil:k.dudek@kancelariarubikon.pl
http://www.odszkodowania-wysokie.pl
- Od: 9 mar 2011, 22:01
- Posty: 76
- Skąd: Ząbkowice Śląskie/Komprachcie
- Auto: była: Mazda 323f 1,5 BA
jest: Alfa Romeo 166
kylu napisał(a):Witam, pisze z prosba o pomoc gdyz pojawil mi sie pewien problem, otoz przy przyspieszaniu cale auto dostaje wibracji i drzy, oczywiscie raz jest dobrze a raz nie, raz mocniej a raz slabiej, przy delikatnym wciskaniu pedalu wibracje sa mniej odczuwalne i maja mniejsza czestotliwosc. Czytalem jakis temat z tym zwiazany ale nie do konca pasowal do mojego, czy ktos wie w czym problem? pozdrawiam
ja bym też sprawdził mocowania silnika...
- Od: 14 cze 2008, 16:44
- Posty: 456
- Skąd: stąd
- Auto: Mazda
Sprawdź podpore półośki (od strony pasażera) a dokładniej łączenie między półośką od skrzyni i koła. Czasami lubi "rozklepać" wieloklin
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
[/quote]
U mnie było dokładnie to samo. Do wymiany był przegub wewnętrzny. Wymieniłem wraz z całą półosią. Koszt ok 250 zł za używkę.
Zubeck napisał(a):Ja mialem turbulencje-wibracje przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na drugim biegu (przy malych predkosciach) w okol 1500-2200obr (na początku 1800-1900obr). Winny (telepiący sie) okazal sie przegub wewn. ale krotkiej półosi-ten najmniej zniszalny z czterech przegubów. Przegub zewn.tez mial male luzy w sobie (stwierdzilem jak mialem pólos w rękach) ale jeszcze nie terkotał przy skrętach .Polecam zaciągnąć ręczny, podniesć przednie koło na żabie, odpalić silnik, wbic jedynkę i ruszyć, skręcic lekko kierownice i zobaczyc jak sie kręci podniesiona półoś. UWAZAC PRZY TYM! Nic nie moze 'latać' prócz oslon gumowych.
Przy okazji krecących sie kół luknąc na opony czy nie są jajowate, krzywe. Ja takie wlasnie mialem o czym nie wiedzialem i czym predzej też wymienilem. Od razu gładsza jazda!!
U mnie było dokładnie to samo. Do wymiany był przegub wewnętrzny. Wymieniłem wraz z całą półosią. Koszt ok 250 zł za używkę.
- Od: 30 wrz 2008, 19:59
- Posty: 52
- Skąd: opolskie
- Auto: 323f V6 BA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości