Pompa hamulcowa-problem
1, 2
Najlepiej będzie jak przepłuczesz cały układ świeżym płynem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Już dwa razy plukalem więc myślę że wystarczy. Mam też problem z tym odczytem błędów z ABS bo dioda się nie świeci ani kontrolka od ABS nie mruga tylko cały czas świeci. Mam obd II i czy da się odczytać z tej kostki diagnostycznej błędy za pomocą diody?i jak tak to które piny zmostkowac a pod które wpiac się dioda? Dodam że brakuje mi opisu na obudowie. A moja kostka wygląda tak: http://reverseengineering.road2.me/wp-c ... _ODBII.jpg
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dla kolegi kraolh90. To norma w tym aucie, nie wiem czemu ale poprostu ten typ tak ma na postoju. Jesli Auto normlanie hamuje w trakcie jazdy nic nie szukaj ani nie ruszaj tylko jezdzic i tyle.
Abs no to dioda i mruganko bledow Ja tam podejrzewam bez mrugania tylne czujniki
Odrazu pisze, pasuja od 323f BJ
Abs no to dioda i mruganko bledow Ja tam podejrzewam bez mrugania tylne czujniki
Odrazu pisze, pasuja od 323f BJ
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Aha no to marne pocieszenie no ale cóż
No właśnie dioda próbowałem i lipa nic nie mruga nie wiem czy pod dobre piny się wpinam. Pod które się powinienem wpiac przy mojej kostce?
No właśnie dioda próbowałem i lipa nic nie mruga nie wiem czy pod dobre piny się wpinam. Pod które się powinienem wpiac przy mojej kostce?
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
Kolego – dałem ci link do tematu o diagnostyce, gdzie jest dokładnie to opisane więc po co tutaj zadajesz o tym pytania?
Poczytaj dokładniej a będziesz wiedział.
Zresztą temat dotyczy problemów z pompą hamulcową (tak go przecież nazwałeś!) a nie ABS'u
Poczytaj dokładniej a będziesz wiedział.
Zresztą temat dotyczy problemów z pompą hamulcową (tak go przecież nazwałeś!) a nie ABS'u
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dobra dobra sory..
No to macie jeszcze jakieś pomysły z tym niskim pedałem hamulca czy tak ma być?
Bo może to nie pompa a serwo? Mi się wydaje że jakby to była pompa to na zgaszonym silniku by pedal nie rósł a tak to rośnie a jak się zalaczy wspomaganie (serwo) to nagle się robi miękki. I zastanawia mnie ta sytuacja ze jak ja pogonilem trochę to pedal byś dość wysoki.
No to macie jeszcze jakieś pomysły z tym niskim pedałem hamulca czy tak ma być?
Bo może to nie pompa a serwo? Mi się wydaje że jakby to była pompa to na zgaszonym silniku by pedal nie rósł a tak to rośnie a jak się zalaczy wspomaganie (serwo) to nagle się robi miękki. I zastanawia mnie ta sytuacja ze jak ja pogonilem trochę to pedal byś dość wysoki.
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
Uzupełnij proszę profil o lokalizację i ew. umów się z kimś z twoich stron na porównanie pracy hamulców.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Na zgaszonym silniku pedał ma rosnąć a po włączeniu wpaść prawie w podłogę. Następnie po paru pompowaniach ma być nieco twardszy. I tak wygląda prawidłowa praca pedalu hamulca. Ewentualne inne niż te wyżej wymienione zachowania mogą wskazywać na zapowietrzony układ, problemy z pompą itp. Z tego co Ty mówisz wygląda na to że jest w porządku więc nie szukaj dziury w całym
I jest ktoś z Brzeska(Małopolska) lub okolic na forum ?
No niby tak ale wcześniej miałem Bg i hamulec wcisanalem że dwa cm i to było max. Chociaż Ojciec w Avensis T22 ma taki sam hamulec jak ja teraz.
No niby tak ale wcześniej miałem Bg i hamulec wcisanalem że dwa cm i to było max. Chociaż Ojciec w Avensis T22 ma taki sam hamulec jak ja teraz.
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
Bo masz ABS chlopie... Ja pierdziele sam sobie robisz problem.
Napisze jeszcze raz"
Skoro w trakcie jazdy auto hamuje dobrze i pedal nie zaczyna łapac przy podlodze to jest OK...
A w PINY GND i TBS wkladasz diode, jesli nie mruga zamien i ma mrugac skoro kontrolka sie swieci.
Dioda przepuszcza prad w jedna strone.
Napisze jeszcze raz"
Skoro w trakcie jazdy auto hamuje dobrze i pedal nie zaczyna łapac przy podlodze to jest OK...
A w PINY GND i TBS wkladasz diode, jesli nie mruga zamien i ma mrugac skoro kontrolka sie swieci.
Dioda przepuszcza prad w jedna strone.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wystarczy zrobić mostek kawałkiem przewodu pinow gnd-tbs i kontrolka ABS na desce Ci wymruga błędy.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości