Ponieważ nie udało się usunąć błedów z ABS-u chce spróbować wymienić sterownik. Podłączenie pod kompa w ASO w mojej okolicy 200zl a sterownik ze sprawnego auta 110zl.
Wszystkie czujniki są podłączone. Wszystkie bezpieczniki OK.
Wywaqla błedy z wszystkich czterech czujników więc mało prawdopodobne aby wszystkie czujniki były padnięte.
Jeśli ktoś wie gdzie jest zamontowany moduł ABS proszę o podpowiedz.
Pozdro All
Gdzie znajduje sie sterownik ABS w 323P 98r
Strona 1 z 1
Próbowałeś kasować błędy po naprawieniu światła stopu?
Co do swiatła stop to ustakiłem tyle ze klapa była wymieniana i kable sa uciete zaraz za klapa. W aucie natomiast musialy byc gdzies nizej wiec nie zaglebialem sie dalej.
Wlasciwie nie wiem bo nie mam schematu intalacji, Czy to 3 swiatlo powinno byc podpiete rownolegle pod jedna z lamp czy ma oddzielne zasialnie co byloby bezsensem. Wobec braku info o budowie instalacji oraz o prawiodlowych mocach zarowek jakie powinny byc fabrycznie dalem sobie spokoj z tym trzecim stopem.
Z amoperomierzem nie znam sposobu. Mam amperomierz w multimetrze. Chyba nie musi byc zegarowy ?
Jesli mozesz kolego, podpowiedz jak mozna sprawdzic czujniki.
Wlasciwie nie wiem bo nie mam schematu intalacji, Czy to 3 swiatlo powinno byc podpiete rownolegle pod jedna z lamp czy ma oddzielne zasialnie co byloby bezsensem. Wobec braku info o budowie instalacji oraz o prawiodlowych mocach zarowek jakie powinny byc fabrycznie dalem sobie spokoj z tym trzecim stopem.
Z amoperomierzem nie znam sposobu. Mam amperomierz w multimetrze. Chyba nie musi byc zegarowy ?
Jesli mozesz kolego, podpowiedz jak mozna sprawdzic czujniki.
- Od: 22 lut 2011, 11:35
- Posty: 14
- Skąd: OPOLE
- Auto: mazda 323 p 98r 1.5 benzyna
No to jesli masz amperomierz to gra:D znajdz wszytkie wtyki do czujnikow i jedziesz za koleja, wpinasz sie w kostke do czujnika i ktos kreci kolem powinny wyskakiwac pewne wartosci, daje do przykladu bo juz dobrze nie pamietam:0,08.
Jesli nie bedzie niz pokazywac znakiem tego ze czujnik do wyrzucenia. a to co wyswietla to jak widzi obrot pierscienia im szybciej krecisz kolem tym mniejsza wartosc, jak dobrze pamietam. mam nadzieje ze beda wszytskie dobrze cena czujnikow powala na glebe:/
Jesli nie bedzie niz pokazywac znakiem tego ze czujnik do wyrzucenia. a to co wyswietla to jak widzi obrot pierscienia im szybciej krecisz kolem tym mniejsza wartosc, jak dobrze pamietam. mam nadzieje ze beda wszytskie dobrze cena czujnikow powala na glebe:/
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Sterownik ABS jest przykręcony pod kierownicą z lewej strony (przy wsporniku przekaźników od świateł i kierunkowskazów) – cały jest ekranowany) z szeroką białą wtyczką. Ciężko się go odkręca bo dostęp jest utrudniony.
Symbol sterownika do 323P '98 – BG1P67-650A, firma-Naldec
Tu masz poglądowy schemat (numer 67-650, na górze po prawej):
http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AEBA07&_grp=Y1&blk=6630
Symbol sterownika do 323P '98 – BG1P67-650A, firma-Naldec
Tu masz poglądowy schemat (numer 67-650, na górze po prawej):
http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AEBA07&_grp=Y1&blk=6630
Pozdrawiam. Tomek.
- Od: 23 kwi 2009, 12:30
- Posty: 35
- Skąd: Stargard
- Auto: była 323 P BA, Z5, 1.5 16V 1998r.,
jest KIA Cee'd SW 1.4 16V 2010r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości