Podłączam się pod pytanie, przeczytałem cały wątek i mam tylko mętlik w głowie.
Chcę koniecznie obniżyć swoją madzie bo jak kolega napisał prześwit wynosi 0.5 km i wygląda to strasznie, natomiast nie chcę sytuacji, w której przód będzie wyżej od tyłu – nawet jeśli będzie to złudzenie optyczne. Niestety posiadam silnik Z5, gdybym miał V6 to by nie było tego problemu.
Najciekawszą opcją wydaje się być 60/40 tylko czy to nie będzie przesada z tym przodem? Ew. w grę wchodziłyby eibachy ale to o wiele większy koszt.
Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod
Ja mam 40/40 Jamexy. Przod nie siedzi wyzej niz tyl, linia auta idzie tak jak powinna ale czarek1991 ma np. 50/50 i widac, ze stoi nizej. Sprawdz sobie temat arafal21
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Witam, Panowie co myślicie o sprężynach VOGTLAND -30 i do tego koło 14 z opona 185/60. Będzie to w miarę ładnie wyglądać i przede wszystkim czy da radę na polskich drogach? Chodzi o to że chce delikatnie obniżyć Madzie i zmienić opony z profilu 65 na 60 bo 55 to już chyba za niski i mało komfortowy. I zakładał ktoś już te VOGTLAND-Y?
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
Z tego co pamiętam to Czarek1991 ma w swojej BA Vogtlandy, ale jak to będzie wyglądało na 14tce i balonie 60 nie wiem, na pewno niżej To są generalnie twarde sprężyny także opona bedzie miała co robić, ale na pewno będzie bardziej komfortowo niż na 17tkach i profilu 40. Jeśli chcesz obniżyć auto to z jako takim komfortem możesz się pożegnać bo albo obniżasz albo jesteś wygodny
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Witam ponownie :–) wczoraj założyłem te VOGTLAND-Y -30 i właśnie na taki efekt czekałem Madzia trochę siadla ale nie jakoś bardzo na glebie i narazie jeżdżę na starych kołach (14x65x185) i nie wygląda to jakoś tragicznie. Na następny sezon kupię felgi 15 i do tego opony 55x185 i będzie już git :–) i mam jeszcze pytanie czy po wymianie sprężyn na obniżające muszę ustawiać zbieżność?
- Od: 28 maja 2013, 14:58
- Posty: 75
- Skąd: Brzesko (Małopolska)
- Auto: Mazda 323f BA
silnik:1.5 16v Z5 88km LPG
rok produkcji:1998
Teoretycznie nie aczkolwiek sprawdzić nie zaszkodzi
Ja nie ustawiłem zbiezności po obnizeniu i po sezonie opony do kosza zrób zbiezność
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości