Wymiana amortyzatorów tylnych
No to się poryłem – własnie wymianiam zawieszenei tylne , popłynełrm z kasą za amorki, popłynełem za spręzyny, myślałem ze pójdę i zaoszczędze chociarz na osłonach więc pytam czy nie mozna dopasować jakiś tanich własnie od innego auta bo to przecierz jeden ... ( tu padło niecenzuralne słowo opisujace męski narząd płciowy ), a koleś powiedział ze absolutnie i zapłacilem za osłony z odbojami coś koło 100 zł
Dzięki za świetną fotorelację.
Dzięki za świetną fotorelację.
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Mozecie mi wyjasnic czym się różnią amortyzatory tylne gazowe dla mazdy 323f 94-98 przeznaczone dla nr nadwozia do 151007 od tych przeznaczonych dla nr od 151007 wzwyż?
Różnica w cenie jest ogromna bo znalazłem amorki na allegro z kayaba za 190zł dla nr od 151007 a najtansze z tych drugich sa od 290zł.
Czy nr nadwozia to te cyfry które znajdują się od razu za literami "JMZBA"? W moim przypadku to 145201...
pzdr
Różnica w cenie jest ogromna bo znalazłem amorki na allegro z kayaba za 190zł dla nr od 151007 a najtansze z tych drugich sa od 290zł.
Czy nr nadwozia to te cyfry które znajdują się od razu za literami "JMZBA"? W moim przypadku to 145201...
pzdr
- Od: 14 lis 2008, 00:13
- Posty: 19
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323f 1,5 '95
Chyba masz racje. Znalazłem coś takiego na stronie policji bodajże:
"12 – 17 znak
VIN: WDB9523361K519100
Numer seryjny samochodu.
Sześciocyfrowy numer seryjny samochodu."
W tej sytuacji jest szansa ze poprawi mi się humor bo wychodzi na to że pasują do mojej bryki te tańsze amortyzatory
dzięki wielkie
pzdr
"12 – 17 znak
VIN: WDB9523361K519100
Numer seryjny samochodu.
Sześciocyfrowy numer seryjny samochodu."
W tej sytuacji jest szansa ze poprawi mi się humor bo wychodzi na to że pasują do mojej bryki te tańsze amortyzatory
dzięki wielkie
pzdr
- Od: 14 lis 2008, 00:13
- Posty: 19
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323f 1,5 '95
hej, a ja zrobiłem wszystko w/g instrukcji i mam problem. A mianowicie podczas jazdy słyszę takie trzaskanie się (skrobanie jak by) przy tych 3 śrubach mocujących amortyzator......strasznie to irytuje bo się tłuczą cały czas na najmniejszej nierówności
co mogłem źle zrobić??
co mogłem źle zrobić??
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
dadas83 napisał(a):co mogłem źle zrobić
może nie dokręciłeś tych śrub tak jak trzeba bo raczej nic innego nie przychodzi mi na myśl
odkręć te 3 śruby obejrzyj to miejsce dokładnie może znajdziesz przyczynę i upewnij się że dobrze skręcisz
nic tak w zyciu nie cieszy jak dzwiek VTEC-a bez wydechu o poranku
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
seba brccrx napisał(a):dadas83 napisał(a):co mogłem źle zrobić
może nie dokręciłeś tych śrub tak jak trzeba bo raczej nic innego nie przychodzi mi na myśl
odkręć te 3 śruby obejrzyj to miejsce dokładnie może znajdziesz przyczynę i upewnij się że dobrze skręcisz
Albo mocowanie już padło u mnie tak było amortyzatory super fajnie a mocowanie przerdzewiało
- Od: 26 lis 2008, 18:33
- Posty: 103
- Skąd: Płock/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V
Panowie mam pytanie. Nie chce zakładać nowego postu, a potrzebuje nazwy tych dwóch drutów przy tylnym amortyzatorze bo krawężnik okazał sie mocniejszy ,Sa wygiete w łuk a nie wiem o co mam wogóle pytać w sklepie???Czy to nie przypadkiem [waaaco?]??? I czy długość ich jest jednakowa we wszyskich modelach 323F hatchback?
-
GohanPc
może chodzi o te części (tylko one są jak druty )
28-101 --> stabilizator
28-170B --> łącznik stabilizatora
2800 --> amortyzator
jeżeli żadna z tych części to daj znać, zamieszczę foty reszty zawieszenia
p.s. uzupełnij profil to lepiej będzie znaleźć odpowiedzi na Twoje problemy (podaj jakie auto, silnik, rok prod i skąd jesteś, może ktoś z klubu mieszka blisko Ciebie to pomoże )
albo może coś stąd
wklejanie zdjęć na forum
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=263
28-101 --> stabilizator
28-170B --> łącznik stabilizatora
2800 --> amortyzator
jeżeli żadna z tych części to daj znać, zamieszczę foty reszty zawieszenia
p.s. uzupełnij profil to lepiej będzie znaleźć odpowiedzi na Twoje problemy (podaj jakie auto, silnik, rok prod i skąd jesteś, może ktoś z klubu mieszka blisko Ciebie to pomoże )
albo może coś stąd
wklejanie zdjęć na forum
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=263
Ostatnio edytowano 4 sty 2009, 20:00 przez bartekdw, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 30 kwi 2008, 20:20
- Posty: 199
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 6 gg 2.3 lpg
dobra udało sie konkretnie chodzi mi o te czesci zaznaczone na czerwono [http://rapidshare.com/files/180529718/amorki.jpg.html
-
GohanPc
seba brccrx napisał(a):dadas83 napisał(a):co mogłem źle zrobić
może nie dokręciłeś tych śrub tak jak trzeba bo raczej nic innego nie przychodzi mi na myśl
odkręć te 3 śruby obejrzyj to miejsce dokładnie może znajdziesz przyczynę i upewnij się że dobrze skręcisz
kurde no proszę bez takich mi tutaj śruby dokręcone na maxa. A jest możliwe że pomyliłem strony poduszek amortyzatorów?? bo poprzednie były pordzewiałe i musiałem kupić używki, bo w Servisie Mazdy krzyknęli mi 437zł za sztukę. Koleś z allegro mi je przysłał.... i je zamontowałem....możliwe jest że na odwrót???TZN prawa w lewy amor i na odwrót???
poza tym przy tych poduszkach amortyzatorów jest taki odstający ząbek...czemu on ma służyć??? i w którą stronę powinien byc skierowany po zamontowaniu???
proszę o pomoc bo mnie już krew zalewa :(
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
dadas83 napisał(a):kurde no proszę bez takich mi tutaj śruby dokręcone na maxa.
skoro tak to pozostaje tylko jedna opcja
1 wydrukuj ten fotoporadnik co kolega zmajstrował
2 mazda na kobyłki (lub co innego oby było bezpiecznie)
3 wykręć oba amory i rozbierz na części pierwsze
4 poskładaj jak jest na zdjęciach
5 zrób test drive
jeżeli nadal coś stuka lub chrobocze to wizyta u mechanika cię czeka bo sam nie poradzisz ale z mojego doświadczenia z mc personami to jak coś chrobocze to znaczy że gdzieś jest niedokręcone
powodzenia
nic tak w zyciu nie cieszy jak dzwiek VTEC-a bez wydechu o poranku
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
No to muszę się za to zabrać
Ale już ściągałem i zakładałem amorki po dwa razy i dokręcałem wszystko jeszcze raz....stawiam że to te poduszki amortyzatorów założyłem na odwrót...ale to sie przekonam jak się za to zabiorę...
potem zrobię test drive ( mam nadzieję że będzie dobrze i nie wyjdzie mi crash test )
Ale już ściągałem i zakładałem amorki po dwa razy i dokręcałem wszystko jeszcze raz....stawiam że to te poduszki amortyzatorów założyłem na odwrót...ale to sie przekonam jak się za to zabiorę...
potem zrobię test drive ( mam nadzieję że będzie dobrze i nie wyjdzie mi crash test )
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
tak mi przyszło jeszcze do głowy że raczej nie da się założyć tych poduszek L na P i P na L
zerknij na zdjęcie kolegi (bartekdw) może to pomoże
zerknij na zdjęcie kolegi (bartekdw) może to pomoże
bartekdw napisał(a):albo może coś stąd
nic tak w zyciu nie cieszy jak dzwiek VTEC-a bez wydechu o poranku
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
AUX w fabrycznym radiu Premacy przed liftem
viewtopic.php?f=121&t=118848
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość