witam,
w końcu zabrałem się za wymianę(próbę wymiany) gałki zmiany biegów,
ponieważ aktualnie którą posiadam zaczyna się przecierać i jest nieestetyczna.
Jak się zabrać do tego? robił już to ktoś?
pod tą gumą obciągając, są 3 otwory, klucz imbusowy? jaki? Niestety żaden nie pasuje :/
help me please
pozdro
wymiana gałki zmiany biegów. Co, jak, gdzie itd
Strona 1 z 1
yoshiwwy napisał(a):Iktorn92 napisał(a):ekhm..z tego co wiem galke wymienia sie wykrecajac po prostu w lewo krecisz nia w lewo i po bolu...
Popieram teorię kolegi
hmm ciekawe
kręciłem, kręciłem, kręciłem w lewo aż odkręciłem do momentu kiedy kręcenie w lewo nie powoduje wyciągnięcia gałki. Jest teraz w luźnym stanie, można sobie pokręcić teraz.
jak ją teraz wyciągnąć??
Mazda 323C(BA) 1.5, Z5(nieawaryjne), DOHC, 16V, 90KM, 94r, czerwone jest szybsze
- Od: 15 paź 2007, 16:26
- Posty: 18
- Skąd: Warszawa, Gdynia, Gdańsk
- Auto: Mazda 323C,(BA) 1.5, 90KM, 94r
Docent D napisał(a):krokko, mialem to samo chcialem sprawdzić i dałem sobie spokój... wkręciłem z powrotem
ja nie odpuszczę, szczególnie jeżeli chodzi o kawałek plastyku :/.
no żesz, musi być sposób jakiś na usunięcie starej gałki(zresztą widać że kiedyś musiała być wymieniana).
Mazda 323C(BA) 1.5, Z5(nieawaryjne), DOHC, 16V, 90KM, 94r, czerwone jest szybsze
- Od: 15 paź 2007, 16:26
- Posty: 18
- Skąd: Warszawa, Gdynia, Gdańsk
- Auto: Mazda 323C,(BA) 1.5, 90KM, 94r
Jak dobrej jakości skóra to zrób skórą... ale guma się lepiej prezentuje. Spróbuj kupić używkę w dobrym stanie.
Też mam zamiar wymienić starą gałkę na podświetlaną >> http://allegro.pl/podswietlana-galka-le ... 15647.html
Czyli generalnie wszystkie gałki zmiany biegów w mazdach są na gwincie ?
Czyli generalnie wszystkie gałki zmiany biegów w mazdach są na gwincie ?
- Od: 25 wrz 2013, 00:11
- Posty: 12
- Skąd: Chorzów
- Auto: Mazda 6 GG Sedan
1,8 120KM
2004
Z tego co mi się wydaje to to zwykle są one nakręcane na lewarek.
Przynajmniej tak jest w BA i nie widzę powodów aby w innych modelach miało być inaczej.
Przynajmniej tak jest w BA i nie widzę powodów aby w innych modelach miało być inaczej.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość