Syczący dzwięk podczas otwierania kurka od wlewu...

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez KyRy » 8 kwi 2009, 13:18

widzę, że się rozpisaliście. Doklejam do istniejącego tematu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez grodek » 8 kwi 2009, 16:11

Gandziej dobrze gadasz nie wiem czy przyglądaliście się korkowi wlewu paliwa?? jest tam takie sitko a właściwie to chyba kilka rozebrałem to wszystko i wyczyściłem i nie mam już tego pssst te drobne siatki działają tak ze powietrze przeleci przez nie jeśli są suche jak się zamoczą to korek staje się szczelny i nie przepuszcza niczego u mnie na początku nie przepuszczał niczego nawet jak był suchy ale jak rozebrałem korek to znalazłem tam dużo czarnego syfu taka maź wyczyściłem i działa
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez luki88 » 8 kwi 2009, 18:00

mial ktoś moze efkę od nowości – nówkę z salonu – wtedy opinia takiej osoby byłaby najbardziej miarodajna czy tak było od początku czy nie
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez Gandziej » 8 kwi 2009, 19:14

luki88 napisał(a):mial ktoś moze efkę od nowości – nówkę z salonu – wtedy opinia takiej osoby byłaby najbardziej miarodajna czy tak było od początku czy nie

MOżna to zrobić raczej na odwrót. Żaden z nas (prawdopodobnie) nie ma efki kupionej prosto z salonu (co prawda widziałem jedną taką na otomoto, jeszcze ze starymi blachami), więc raczej żaden z właścicieli nie czyścił odpowietrzenia. Jest to uzasadnione, bo:
a) po co skoro można nawiercić dziurę w korku
b) ciężko jest się dostać normalnemu użytkownikowi
Jeśli chcesz powiedzieć, że to niczego nie udowadnia, to proponuję jeździć do głębokiej rezerwy za każdym razem. Zobaczymy czy bak wytrzyma, jak nie – to chyba pozamiatane. Odpowietrzenie to nie jest najnowszy wynalazek, jak ktoś sugerował obecność tego cudu w samochodach nowszej generacji. Dodatkowo, coś takiego znajdziesz w każdym zbiorniku, w którym ubywa płynu, jak na przykład w spryskiwaczach szyb. Spróbuj przelać płyn, dolać pod sam korek i zobaczysz, że po chwili płyn będzie skapywał na podłoże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2008, 22:43
Posty: 120
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323f 1.5 Z5 BA 95r

Postprzez soul » 26 cze 2009, 17:39

ale bredzicie :P w baku na gorze znajdujac sie dwa wyjscia na odpowietrzenie... ktore prowadzą do zaworu sprawdzającego. a dalej odpowietrzenie poprowadzone jest przewodami pod .... maske .. tak tak .. tam gdzie jest silnik i dociera do takiej puszki którą macie zamocowaną do grodzi auta po stronie pasazera.. i ta puszka wlasnie filtruje opary paliwa i "wyrzuca je do atmosfery" a puszka ta sterowana jest podcisnieniem i zaworkiem ... ktory "uaktywnia" odpowietrzenie podczas pracy silnika . ja dziekuje zeby mi sie opary paliwa ulatnialy jakimis HOME MADE dziurkami podczas postoju auta hahahaha. ktos przejdzie obok rzuci zapalke i po samochodzie haha, ludzie zastanowcie sie czasem co piszecie ... dziurki w przewodach ? dziurki w korkach ? ..... Boze.... powariowaliscie ?:P sory za ton ale nie moglem sie powstrzymac....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez świeżak » 26 cze 2009, 18:00

soul no niezłe kino :P Jeśli kogokolwiek wkurza to syczenie to proponuje odkręcić korek i w ogóle go nie zakręcać <lol>
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez Leszek » 28 cze 2009, 18:25

Miałem to samo w K8 i mam syczenie w Z5. No i... wytłumaczenie jest proste. Madzia zamiast psst robi sobie tssp i tyle. Jak jej nie dmuchniesz to przynajmniej Ci pociągnie. :P
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez pazur_zks » 28 cze 2009, 18:39

Mi Madzia robi pss jak odkręcam korek wtedy kiedy jest mało paliwa jak paliwka jest więcej to nie robi pss ani tssp ani pstsssp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 18:33
Posty: 103
Skąd: Płock/Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V

Postprzez Lukano » 29 cze 2009, 07:59

soul napisał(a):i ta puszka wlasnie filtruje opary paliwa i "wyrzuca je do atmosfery" a puszka ta sterowana jest podcisnieniem i zaworkiem ..

Zgadza się, ta puszka filtruje. Ale nie wyrzuca do atmosfery tylko do kolektora dolotowego, gdzie jest spalane.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez soul » 29 cze 2009, 08:39

Lukano napisał(a):Zgadza się, ta puszka filtruje. Ale nie wyrzuca do atmosfery tylko do kolektora dolotowego, gdzie jest spalane.


yesss, masz racje Lukano, mały pomyłek z mojej striony :) Carbon Canister wyprowadza opary do dolotu gdy silnik pracuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Lukano » 29 cze 2009, 10:57

soul napisał(a):Carbon Canister wyprowadza opary do dolotu gdy silnik pracuje usmiech

I dlatego pracuje tylko podczas pracy silnika jak to dobrze napisałeś.
ostatnio trochę na ten temat się naczytałem ;) Spadło mi jedno podciśnienie w saabie, właśnie od sterowania tego. od razu CE, samochód nie chciał jeździć. Dobijają mnie ostatnio te nowoczesne, yntelygentne samochodu ;)
Ostatnio miałem ten sam błąd, jak mi się spieszyło i nie dokręciłem korka.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Slasher » 29 cze 2009, 21:21

I ja mam tak samo w mojej- jak mam malo paliwa to tez syczy przy odkrecaniu ;) Juz sie pryzywzcyailem
Gandziej napisał(a):A co do tego to ja też nie wiem o co cho. Problem z wlewaniem paliwa i odskakującym pistoletem jest masakra irytujące.

No ja mam niby bak 50 litrow, a najwiecej wlalem na stacji 43 litry :|
PS: Czy jesli zmienilem kola na 17'tki to bedzie dobrze pokazywalo przebieg na liczniku, czy przeklamywalo? Np ze przejechalem 100 km a w rzeczywistosci wiecej?
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez Suloo » 30 cze 2009, 01:22

ja mam korek wciskany,taki zwykly,najzwylkejszy.w fiescie(mazdowatej ale 1,8d)mialem identyczny.myslalem ze tak ma byc.nawet bylem przekonany ze ta czarna puszka po stronie pasazera pod maska to filtr paliwa(ladny dostep i napis tank).ale po ogarnieciu bardziej tego auta stwierdzam ze racje masoul oraz Lukano.w opiniach o mx3 dostalem odpowiedz(nie wiem od kogo,mozna sprawdzic),ze opary sa przepalane przez silnik po odprowadzeniu przez odpowietrzenie oraz przez ta puszke.Slasher ja tez mam 1,6dohc(ale zielona :P )i mi tez nigdy nie weszlo powyzej 43 litry.wskazowka juz dawno lezala i balem sie dalej jechac.a podobno bak 50 litry.i lalem nie do odbicia tylko na chama.az sie kurkiem prawie ulewalo.
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Slasher » 30 cze 2009, 01:40

No wlasnie ja tak samo, i juz nawet sie zastanawialem czy moze bak mam jakis kombinowany czy cos. Kiedys juz mi nawet zaczela szarpac/dlawic i mialem juz dawno lezaca wskazowke, dojechalem jakos do shella, tankuje pod korek tak ze patrze czy nie widac juz gornej granicy i....i 43 litry :| Jak to mozliwe?
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez Suloo » 30 cze 2009, 02:29

pewnie dlatego ze nawet jezeli auto ci stanie w trasie z powodu braku paliwa to zawsze cos tam i tak plywa.nie da sie podczas jazdy osuczyc zbiornika.nie wiem jak jest zamocowana pompa ale na pewno nie dotyka dna.zbiornik nie ma jednego punktu w ktorum paliwo moze zbierac lecz jest na srodku wypukly(widzialem z kanalu).zapobiega to zaciaganiu przez pompe wody ktora moze skroplic sie w baku.jak wiadomo woda ma wieksza gestosc od benzyny wiec idzie na dno.nie pamietam jakie auta ale cos po dolaniu 5 litrow wody do baku potrafilo pojechac dalej(jakies zuki czy cos takiego).wlasnie przez to ze pompa nie zasysala juz paliwa a dolanie wody powodowalo wzrost poziomu cieczy w zbiorniku,a skoro benzyna byla wyzej a wody nie bylo za duzo to mozna bylo sie na stacje dokulac.przy okazji tez nie zaciaga calego syfu ze zbiornika, a przez kilkanascie lat uzytkowania auta moze byc go tam sporo
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Lukano » 30 cze 2009, 07:46

Suloo napisał(a):.w opiniach o mx3 dostalem odpowiedz

Pmiątem, pamiętam ta rozmowę :] Zresztą kolejną nie na temat ;) :P
Do dziś pamiętam jak się przebijałem przez ten temat jak kupowałem mx-3. Myślałem, że mnie trafi, a było o 1/3 stron mniej ;)
Suloo napisał(a):nie da sie podczas jazdy osuczyc zbiornika

Też mi się tak zdaje, ze 2 tygodnie temu wyjmowałem pompę. jest ona dosłownie kilka milimetrów nad dnem, ale jednak, zbiornik nie jest płaski, no i paliwo cały czas po nim lata. Więc myślę, że jeszcze te 5 literków spokojnie tam się ukrywa z resztą sufu :D
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez świeżak » 30 cze 2009, 11:17

Byłem na stacji i odkręcając korek usłyszałem 'Tppsss' przez jakieś 2, 3 sekundy.. resztki paliwa były.
<lol>
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez MEEF » 6 lip 2009, 21:20

a mi tam syczy jak mam malo i ostatnio jak mialem pol baku ( <bicz> przy dzisiejszych cenach) bylo to samo. te zapowietrzanie nie moze miec wplywu na spalanie prawda?
http://www.eldo.cba.pl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 mar 2009, 14:42
Posty: 18
Skąd: Wwa/Kar

Postprzez lesiux » 6 lip 2009, 21:49

życzę powodzenia tym co wiercą dziury w korku itp. potem są posty że dużo im pali itd. a byna najzwyczajniej paruje sobie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Fortuniarz » 7 lip 2009, 09:59

A i przy takim przewierconym korku z papierosem nie podchodź, nie mówiąc o 39 stopniowym upale. BUUUUM!!!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 19:30
Posty: 75
Skąd: Ząbki k/Warszawy
Auto: Mazda 323F BA Z5 z 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323