Problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa i kontrolki rezerwy – wątek wspólny
Popatrz po kolorach kabelków i będziesz wiedział.
EDIT: poczytaj też chociażby tutaj: viewtopic.php?f=126&t=15763
EDIT: poczytaj też chociażby tutaj: viewtopic.php?f=126&t=15763
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No wiec przeczyscilem wszystkie 3 kostki przy zegarach, obejrzalem dokladnie czy moze gdzies cos jest nie tak, lecz wszystko jest dobrze.. ;( Pozostaje mi sprawdzic jeszcze tylko kostke przy plywaku, lecz za to sie zabiore jak bedzie ciut cieplej. Trzeba demontowac cala [jaka?] kanape by sie do tego dostac?
Wystarczy wyjąć kanapę tylną( są dwa zaczepy na dole)
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
No wiec dobralem sie do plywaka i wszystko sie wyjasnilo juz, w zlym stanie jest plywak, a dokladniej mowiac ta blaszka ze sciezka, tam troche sie powycieralo juz i dosc nie dokladnie ztykalo sie tam, wiec do wymiany mam to. Teraz pytanie, czy mozna gdzies dostac ta czesc nowa? Czy bedzie trzeba calosc z pompa paliwa itp?
Tematy "zakupowe" uzgadniajcie może via PW a nie tutaj.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
spróbuję odświeżyć, ja mam dziwną sytuację, był wyjmowany bak(opuszczany tylko, ale kostki były odpinane), i po tym zabiegu poziom paliwa opada tylko do połowy potem już się zatrzymuje, lecz jak się paliwo kończy to rezerwa się zapala...
co myślicie?
karzecie mierzyć oporność...ok, tylko ile powinna wynosić?
co myślicie?
karzecie mierzyć oporność...ok, tylko ile powinna wynosić?
- Od: 24 maja 2011, 15:20
- Posty: 185 (1/0)
- Skąd: EL
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
rutkowski0075 napisał(a):spróbuję odświeżyć, ja mam dziwną sytuację, był wyjmowany bak(opuszczany tylko, ale kostki były odpinane), i po tym zabiegu poziom paliwa opada tylko do połowy potem już się zatrzymuje, lecz jak się paliwo kończy to rezerwa się zapala...
co myślicie?
karzecie mierzyć oporność...ok, tylko ile powinna wynosić?
Mialem taki sam problem, tylko ze u mnie kontrolka sie nie wlaczala, nic nie wymyslilem na to, przy ktorejs naprawie i bawieniem sie w elektryce cos zaskoczylo przypadkiem, wiec niestety konkretnie nie moge Ci pomoc.
-
andrzejberg
Witam. Mam pytanie odnośnie kontrolki rezerwy w mazdzie 323f, kiedy powinna się ona zapalić? Na zdjęciu widać wskaźnik poziomu paliwa i nie wiem czy jeszcze może spaść niżej i wtedy dopiero się zapali kontrolka czy po prostu jest uszkodzona. Pozdrawiam
-
user1020
Ja z kolei mam taki nietypowy problem. Otóż po wyłączeniu silnika, przekreceniu kluczyka na 0 wszystkie wskazówki prawidłowo opadają, natomiast wskaźnik paliwa zostaje w tym miejscu, w którym był czyli non stop wskazuje ilość paliwa.
Kiedy dotankuje auto prawidłowo reaguje, poziom się podnosi, także w czasie jazdy opada wraz ze spalaniem paliwa. Potrafi odpowiednio spaść do rezerwy i diodę rezerwy zapalić ale nigdy po wyłączeniu auta nie spada całkowicie do zera tylko wisi. Kiedy jest pół baku to po zgaszeniu auta wskazówka na tej połowie stoi.
Co może być przyczyną??
Kiedy dotankuje auto prawidłowo reaguje, poziom się podnosi, także w czasie jazdy opada wraz ze spalaniem paliwa. Potrafi odpowiednio spaść do rezerwy i diodę rezerwy zapalić ale nigdy po wyłączeniu auta nie spada całkowicie do zera tylko wisi. Kiedy jest pół baku to po zgaszeniu auta wskazówka na tej połowie stoi.
Co może być przyczyną??
- Od: 6 sie 2014, 11:32
- Posty: 5
- Auto: Mazda 323F BA Z5 silnik 1.5 97r.
acore napisał(a):Co może być przyczyną??
taka jest konstrukcja wskaźnika to nie feler wszystkie tak mają nie szukajmy problemów tam gdzie ich nie ma, to ze w audi opada wskaźnik po rozłaczeniu stacyjki nie musi oznaczać ze we wszystkich pojazdach na świecie tez tak musi być
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
myślę że to raczej nietypowa przeróbka trzeba sprawdzić czy masz wolne kable w wiązce przy baku i skonsultować to ze schematem elektrycznym
nie bardzo rozumiem czy nie masz tylko czujnika rezerwy czy całego wskaźnika poziomu paliwa?? bo jeśli masz ubogą wersje nawet bez wskaźnika poziomu paliwa to może być problem żeby w wiązce były kable przeprowadzone do czujnika pomimo tego że wiązki w dużej mierze są uniwersalne
PaddyM napisał(a):bez czujnika rezerwy (miejsce w budziku jest),
nie bardzo rozumiem czy nie masz tylko czujnika rezerwy czy całego wskaźnika poziomu paliwa?? bo jeśli masz ubogą wersje nawet bez wskaźnika poziomu paliwa to może być problem żeby w wiązce były kable przeprowadzone do czujnika pomimo tego że wiązki w dużej mierze są uniwersalne
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
sprawdzałeś może zwyczajnie ktoś wywalił żarówkę albo się w niewyjaśnionych okolicznościach spaliła wydaje mi się że nie ma dodatkowego czujnika do kontrolki rezerwy
z tego schematu wynika że kontrolka zapalana jest ze styku który jest w pływaku to element który występuje pod melodyjna nazwą "kraftstoff-tankgeber" prowadzi do niego wtyczka C-06 z 4 pinami można wysnuć wniosek że jedna para kabli o wskaźnik a druga para to czujnik który uruchamia kontrolkę
z tego schematu wynika że kontrolka zapalana jest ze styku który jest w pływaku to element który występuje pod melodyjna nazwą "kraftstoff-tankgeber" prowadzi do niego wtyczka C-06 z 4 pinami można wysnuć wniosek że jedna para kabli o wskaźnik a druga para to czujnik który uruchamia kontrolkę
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
- Od: 17 gru 2013, 16:59
- Posty: 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości