Witam!
Do tego zabiegu potrzebny jest pasek LED. Kolor zależy od gustu i wpasowania się we wnętrze auta.
Nie ukrywa że mimo chłodnego odczucia, w warunkach nocnych LED biały zimny lepiej świeci (ale to moje zdanie )
POLECAM paski LED z tłem BIAŁYM (niestety nie posiadałem takich)
Na pierwsze rzut 323F BA
Z powodu małej ilości miejsca miedzy obudową i kloszem, należy LED (potrzeba 75cm) przykleić na foli lub cienkim papierze.
I polutować tak jak na foto poniżej, ponieważ w tym modelu to jedyny sposób by się to pomieściło.
TAK TO WYGLĄDA PO ZŁOŻENIU
W Asterce było ułatwione zadanie, ponieważ nie mieliśmy ograniczenia przestrzennego
Trzeba było z kartonu wyciąć modełko i rozplanować paski (potrzeba 30cm)
Złącza żeńskie szerokie, idealnie pasowały na blaszki trzymające żarówki
I tak to wygląda
I tył
TO BY BYŁO TYLE
Nie będę pitolił o niższym zużyciu energii (1 metr paska LED-owego pobiera 4,8W), zachęcam z powodu dużej jasności, jaką można uzyskać w porównaniu do tradycyjnego oświetlenia.
EDIT by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
Jaśniejsze oświetlenie LED kabiny twojego auta (na przykładzie 323F BA i Astry)
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 8 kwi 2015, 10:40 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Pomysł nawet całkiem udany
Tak z ciekawości to czy może porównywałeś jasność względem tradycyjnych żarówek?
Tak z ciekawości to czy może porównywałeś jasność względem tradycyjnych żarówek?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Powiem tak:
Jeśli chodzi o Led-y wpasowane w rurkę (parę lat temu) to była porażka na maksa.
Jeśli chodzi o paski Led-owe to przewagą jest to że Pchamy ich tyle, ile miejsca jest tylko wolnego
Dlatego napisałem o dużej jasności
Jeśli chodzi o Led-y wpasowane w rurkę (parę lat temu) to była porażka na maksa.
Jeśli chodzi o paski Led-owe to przewagą jest to że Pchamy ich tyle, ile miejsca jest tylko wolnego
Dlatego napisałem o dużej jasności
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Chciałem nowy temat załorzyć, ale w ostatniej chwili znalazłem ten. Więc dorzucę od siebie.
Ja zakładałem taśmy niebieskie bo akurat takie mam.
Kabelki na razie złączone na krótko w oprawce (na razie robione testowo), ale są dwa sposoby na to:
– do styków starej żaróweczki (najlepiej już nie świecącej) lutujemy kabelki główne od taśmy,
– kupujemy małe "żabki" (takie mini jak od kabli rozruchowych) elektryczne i na nich to robimy.
Materiały:
– taśma LED 45cm
– 6 szt. krótkich cienkie kabelków po ok 2cm do połączenia taśm
– dwa nieco dłuższe (10cm) do połączenia taśm z mocowaniem żaróweczki
3 paski po 15 cm. Na kazdym po 9 LED.
Polutowane, trochę izolacji na wszelki wypadek i przyklejone do plastiku.
a od drugiej strony
Podpięte i nawet świeci.
Przy okazji zmieniłem żarówki punktowe na LED. Dokładnie to są W5W 28 LED. Na allegro po 4,15.
Mam jeszcze tej taśmy dość dużo więc jeszcze się pojawią moje wpisy, ktre z czasem wbiję w jeden.
Ja zakładałem taśmy niebieskie bo akurat takie mam.
Kabelki na razie złączone na krótko w oprawce (na razie robione testowo), ale są dwa sposoby na to:
– do styków starej żaróweczki (najlepiej już nie świecącej) lutujemy kabelki główne od taśmy,
– kupujemy małe "żabki" (takie mini jak od kabli rozruchowych) elektryczne i na nich to robimy.
Materiały:
– taśma LED 45cm
– 6 szt. krótkich cienkie kabelków po ok 2cm do połączenia taśm
– dwa nieco dłuższe (10cm) do połączenia taśm z mocowaniem żaróweczki
3 paski po 15 cm. Na kazdym po 9 LED.
Polutowane, trochę izolacji na wszelki wypadek i przyklejone do plastiku.
a od drugiej strony
Podpięte i nawet świeci.
Przy okazji zmieniłem żarówki punktowe na LED. Dokładnie to są W5W 28 LED. Na allegro po 4,15.
Mam jeszcze tej taśmy dość dużo więc jeszcze się pojawią moje wpisy, ktre z czasem wbiję w jeden.
POSZUKUJĘ NAKRĘTKI ZBIORNICZKA PŁYNU HAMULCOWEGO
ORAZ NAKRĘTKĘ WLEWU OLEJU
ORAZ NAKRĘTKĘ WLEWU OLEJU
- Od: 3 kwi 2013, 10:56
- Posty: 32
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F BA '97 1,8
Na pewno na żywo jeszcze lepiej wygląda Myślę że, spokojnie mogłeś jeszcze dwa paski wcisnąć.
Jak lubisz się bawić LEDami to zobacz moje STOPy http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=456&t=159461
Nie długo skończę przeróbkę przednich lamp (ringi LEDowe) to pewnie też fotorelację wstawię.
Miłego grzebania
Jak lubisz się bawić LEDami to zobacz moje STOPy http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=456&t=159461
Nie długo skończę przeróbkę przednich lamp (ringi LEDowe) to pewnie też fotorelację wstawię.
Miłego grzebania
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Ja mam taką sprawę bo widziałem gdzieś na forum że ktoś z tych czerwonych lampek w drzwiach zrobił białe i moje pytanie jak. Trzymałem kloszyk przez pół godziny w nitro i lipa odeszła tylko warstwa jakby folii ale czerwień dalej została. Macie jakiś pomysł?
- Od: 1 sie 2012, 21:04
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323F BA Z5 94 i Mazda 323C BA Z5 96
była Mazda 323 BG sedan 91
Trochę pytanie zadane w niewłaściwym temacie. Zresztą był ten temat juz poruszany na Forum – poszukaj.
Zmień samą szybkę na bezbarwną bo to chyba jedyny sposób.
Białe masz np. w X9 i są one dostępne na portalach aukcyjnych.
Zmień samą szybkę na bezbarwną bo to chyba jedyny sposób.
Białe masz np. w X9 i są one dostępne na portalach aukcyjnych.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Parę dni temu naszło mnie aby zmodyfikować lampkę oświetlenia wnętrza.
Kupiłem najjaśniejszą taśmę LED'ową (ciepły biały) i wkleiłem ile się dało segmentów.
Co prawda korciło mnie aby dać jeszcze po jednym module w miejscu, gdzie są wkręty mocujące ale w końcu zrezygnowałem z tego.
Efekt jak najbardziej jest pozytywny – wewnątrz jest wyraźnie jaśniej i aż żałuję, że nie zmierzyłem luxomierzem jaka faktycznie jest różnica.
Roboty niewiele a efekt jest
Docelowo dodam jeszcze moduł opóźnionego wyłączania lampki bo bywa to przydatne
Kupiłem najjaśniejszą taśmę LED'ową (ciepły biały) i wkleiłem ile się dało segmentów.
Co prawda korciło mnie aby dać jeszcze po jednym module w miejscu, gdzie są wkręty mocujące ale w końcu zrezygnowałem z tego.
Efekt jak najbardziej jest pozytywny – wewnątrz jest wyraźnie jaśniej i aż żałuję, że nie zmierzyłem luxomierzem jaka faktycznie jest różnica.
Roboty niewiele a efekt jest
Docelowo dodam jeszcze moduł opóźnionego wyłączania lampki bo bywa to przydatne
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Fotkę z wnętrza auta ew. zamieszczę jak ... zamontuję podsufitkę
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości