Przewidywany czas operacji 30-60 minut
WAŻNE


1. Aby było łatwiej odpiąć przewody rozbierzmy kawałek boku i spód z pod kierownicy, to nie jest wymagane ale trochę ułatwia prace. A więc otwieramy drzwi od strony kierowcy i delikatnie podważamy płaskim śrubokrętem bok. umiejscowiony on jest na zatrzaskach więc łatwo odskoczy.

Pojawiają się nam 2 śrubki (zaznaczone na czerwono) odkręcamy je.

Następnie przechodzimy do schowka który jest po lewej stronie kierownicy (mały schowek, bardzo się przydaje taki wymiarowy jest


w środku widzimy 2 zatrzaski wyciągamy je (delikatnie płaskim śrubokrętem wyciągamy środek a później cały popuszcza)


To już wszystkie zabezpieczenia. Delikatnie teraz odciągamy do siebie element w górnej jego części. Po lewej stornie u samego dołu jest on zabezpieczony taką zawleczką góra jest na zatrzaskach.
I gotowe ten element można odłożyć a my zabieramy się do właściwej rozbiórki.
2. Rozbiórkę zaczynamy od osłony plastikowej hamulca ręcznego. odkręcamy 2 śruby znajdujące się p obydwóch stronach plastyku. przód jest na zatrzaskach więc delikatnie podnosimy. Element można odłożyć.


3. Pora na osłonkę od biegów. Odkręcamy 2 śrubki które pojawiły nam się po zdjęciu wcześniejszego elementu.

Odkręcamy gałkę zmiany biegów.


Wyciągamy popielniczkę i pojawia nam się kolejna śrubka która musimy odkręci

Teraz musimy wyciągnąć zatrzaski znajdujące się koło nóg pasażera i kierowcy.

to już wszystkie zabezpieczenia, możemy wyciągać element.
WAŻNE






Teraz możemy spokojnie odłożyć element (teoretycznie powinniśmy skończyć już pierwsze piwko
4. Pod radiem pojawiły nam się 4 śrubki, odkręcamy te zaznaczone na czerwono.

Teraz regulujemy kierownicę jak najniżej w dół i można dostrzec kolejne 2 śrubki (oczywiście wykręcamy)

to wszystkie zabezpieczenia. Wyciągamy delikatnie osłonkę ona jest jeszcze na ukrytych metalowych zatrzaskach

WAŻNE


WAŻNE


Wyciągamy wszystkie kostki, nie musimy się martwić każda ma inna budowę dlatego nie pomylimy ich przy montażu.







Po odłączeniu kostek możemy odłożyć element na stertę
5. Można już zobaczyć pełną obudowę zegarów. Zamontowana ona jest na 4 śrubkach. Odkręcamy je.


wyciągamy ale także nie do końca. gdyż do zegarów podpięte są 3 kostki sygnałowe, po wyciągnięciu ich możemy wyjąc całkowicie zegary.


Mając w ręce te zegary możemy zacząć z nimi zabawę. Rozkręcanie i zmiana tarcz oraz inne cuda.
Skręcanie odbywa się w identyczny sposób tylko że od tyłu, wszystkie śrubki są identyczne oraz kostki pasują tylko do swoich gniazd dlatego nie ma możliwości pomyłki.
Pzdr. i życzę miłej zabawy z Madzią
KrystianKR