Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
Dokup może coś takiego:
http://allegro.pl/mazda-323c-sterownik- ... 46753.html
Wydaje mi się, ze to jest taki, jakiego ci brakuje a wówczas tym swoim sterownikiem mógłbyś ten moduł sterować.
http://allegro.pl/mazda-323c-sterownik- ... 46753.html
Wydaje mi się, ze to jest taki, jakiego ci brakuje a wówczas tym swoim sterownikiem mógłbyś ten moduł sterować.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tomku – jesteś już jakiś czas na Forum więc tym bardziej obowiązuje cie regulamin.
Czy tak ciężko dopisać swoje pytanie do istniejącego (od dawna!) tematu zamiast zakładać nowy?
Te dwa przewody to już jest wyjście na siłowniki i nie zaczepiasz ich.
Sterowanie tym przekaźnikiem dajesz na kabelek zielono-biały (otwarcie) i zielono-czerwony (zamknięcie).
Na przyszłość proszę używać "szukajki" bo nawet w tym temacie było to już kilka razy poruszane.
Czy tak ciężko dopisać swoje pytanie do istniejącego (od dawna!) tematu zamiast zakładać nowy?
Te dwa przewody to już jest wyjście na siłowniki i nie zaczepiasz ich.
Sterowanie tym przekaźnikiem dajesz na kabelek zielono-biały (otwarcie) i zielono-czerwony (zamknięcie).
Na przyszłość proszę używać "szukajki" bo nawet w tym temacie było to już kilka razy poruszane.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Chyba niekoniecznie tak być powinno.
Ciekawe jak ten przekaźnik działałby jakbyś odłączył od niego kabeki zielono-biały i zielono-czerwony?
Bo albo przekaźnik zrobił albo cały czas dostaje sygnał zamknięcia lub otwarcia.
Ta druga opcja to chyba mało prawdopodobna bo zapewne tam powinno być jakieś ograniczenie czasu pracy siłowników.
Jak będę miał taki wolny przekaźnik u siebie to popatrzę jak jest faktycznie zrobiony.
Ciekawe jak ten przekaźnik działałby jakbyś odłączył od niego kabeki zielono-biały i zielono-czerwony?
Bo albo przekaźnik zrobił albo cały czas dostaje sygnał zamknięcia lub otwarcia.
Ta druga opcja to chyba mało prawdopodobna bo zapewne tam powinno być jakieś ograniczenie czasu pracy siłowników.
Jak będę miał taki wolny przekaźnik u siebie to popatrzę jak jest faktycznie zrobiony.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie widzę potrzeby.
Zresztą oryginalny przekaźnik na allegro kupisz niedrogo i odejdzie kombinowanie ze złączkami itd.
Zresztą oryginalny przekaźnik na allegro kupisz niedrogo i odejdzie kombinowanie ze złączkami itd.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Po co masz wymieniać te siłowniki?
Nowa (posiadana) centralka spokojnie może sterować oryginalnymi siłownikami
Nowa (posiadana) centralka spokojnie może sterować oryginalnymi siłownikami
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Oryginalnie te "efki" raczej nie miały modułu domykania szyb wiec problem moze być innej natury.
Gdzie zostawiłeś podłączone kabelki zielono-biały i zielono-czerwony?
Gdzie zostawiłeś podłączone kabelki zielono-biały i zielono-czerwony?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
te kable nie są podłączone
kabelki zielono-biały i zielono-czerwony
Dopisano 9 kwi 2014, 20:57:
kabel dwa kable żółte i czerwony mam podłączone pod kabel biało zielony (plus)
brązowy i szary z centralki pod czarny w kostce
niebieski i zielony pod czerwono niebieski i żółto czarny lecz nie pamiętam kolejności
kabelki zielono-biały i zielono-czerwony
Dopisano 9 kwi 2014, 20:57:
kabel dwa kable żółte i czerwony mam podłączone pod kabel biało zielony (plus)
brązowy i szary z centralki pod czarny w kostce
niebieski i zielony pod czerwono niebieski i żółto czarny lecz nie pamiętam kolejności
- Od: 24 lip 2013, 21:08
- Posty: 56
- Skąd: wielkopolska Wągrowiec
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 1996
Całkiem prawdopodobne, że na nich jest oparte załączanie modułu domykania szyb.
Zauważ też, że nie zamkniesz ani nie otworzysz centralnego używając kluczyka.
Kluczykiem teraz otworzysz tylko jedne drzwi jednocześnie.
EDIT:
Tak swoją drogą to co to za model tego sterownika co podłączyłeś? Nie ma on wejść krańcówek z zamków?
Podawanie informacji który kabelek połączyłeś z którym to niewiele nam mówi bez podania modelu centralki.
Zauważ też, że nie zamkniesz ani nie otworzysz centralnego używając kluczyka.
Kluczykiem teraz otworzysz tylko jedne drzwi jednocześnie.
EDIT:
Tak swoją drogą to co to za model tego sterownika co podłączyłeś? Nie ma on wejść krańcówek z zamków?
Podawanie informacji który kabelek połączyłeś z którym to niewiele nam mówi bez podania modelu centralki.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Popatrz na schemat posiadanego sterownika i zobacz czy posiada on WEJŚCIE np. z siłowników typu master.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Trochę rzeźbienia bedzie aby zrealizować zamykanie szyb ale i tak nie dodasz funkcji ryglowania drzwi z przyciski czy tez kluczyka.
Taniej i prościej bedzie dokupić oryginalną centralkę i ją sterować z tego sterownika co posiadasz.
Taniej i prościej bedzie dokupić oryginalną centralkę i ją sterować z tego sterownika co posiadasz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki kolego Marek 161BD081 sterownik dotarł, plus pare gratisów hehe, w najbliższym czasie zamontuję, mam tylko jeszcze jedno pytanko mam opcje w tym BX ze można otworzyć klape bagażnika po dłuższym przytrzymaniu klawisza "otwórz", tylko nie wiem jak się wpiąć i gdzie... Poradzisz coś?:D
- Od: 20 wrz 2013, 11:10
- Posty: 68
- Skąd: Trzciana
- Auto: Mazda 323 f BA
1.5 16v
Pb/LPG
rok 1995
Aby dodać otwieranie klapy bagażnika to nudzisz dokupić i zamontować siłownik otwierający ją.
Masz go narysowanego na schemacie.
Siłownik musi poruszyć dźwigienką tak jak poruszałaby nią zamontowana oryginalna linka.
Masz go narysowanego na schemacie.
Siłownik musi poruszyć dźwigienką tak jak poruszałaby nią zamontowana oryginalna linka.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości