Jak dostać się do podświetlenia sterowania ogrzewaniem??

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Rascal » 11 kwi 2005, 10:13

Witam :)

Padło mi podświetlenie suwaków ogrzewania i wentylacji.
Pytanko jak się tam dostać??

323C BA
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez Hvil » 11 kwi 2005, 14:29

mnie w mx3 od kupna niedziała niedziała i nawet niewiem czy w 93 roczniku montowano podswietlenie sywaków? :( Jeśli tak to tesh proszę o pomoc w tym samym temacie co Rascal. :D
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Rascal » 12 kwi 2005, 07:55

na bank było :)

nawet wartburg miał coś takiego
a to jest Madzia :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez Rascal » 12 kwi 2005, 08:11

Wiem, że muszę zdjąć tą czarną nakładkę.
Trzyma mi się jednak w miejscu gdzie jest radio – boję się że coś połamię.
Czy są tam jakieś śrubki a może tylko zaczepy??

Obrazek
Ostatnio edytowano 24 paź 2005, 14:29 przez Rascal, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez Anade » 12 kwi 2005, 08:26

podłączam się do tematu :) planuje wymiane zegarów i zmianę kolorów podświetlania i chętnie się dowiem jak się zdejmuje deske :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez Arek_323_C » 12 kwi 2005, 14:21

To chyba typowy problem w 323C u mnie tez dziala tylko podswietlenie zapalniczki i deski:(. Wiec jak ktos lopatologicznie by to wytlumaczyl to chetnie tez przeczytam.
Początkujący
 
Od: 7 cze 2004, 14:20
Posty: 24
Skąd: Racibórz
Auto: Mazda 323 C r. 95 1.5 16V DOHC

Postprzez Hvil » 12 kwi 2005, 19:49

podświetlenie zapalniczki??:O Hmmm a u mnie zwykła jest niepodświetlana :( I czy wy tesh macie te przyciski?

Obrazek
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!! <jupi>"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2005, 13:25
Posty: 298
Skąd: Lublin
Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v

Postprzez Rascal » 13 kwi 2005, 07:48

Ja nie mam tych "guziczków" hehe w tym miejscu jest u mnie mały schowek. Twój poprzednik zamontował tam sobie jekieś dodatkowe wyposażonko :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez jarek_323C » 13 kwi 2005, 13:49

W jakimś wątku kiedyś czytałem że należy rozpocząć demontaż od popielniczki. Nie wiem też czy nie chodziło o tą z tyłu... :|
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez Anade » 13 kwi 2005, 13:59

napeno na poczatek demontujemy obudowe z hamulca recznego a pozniej po kolei obudowę właśnie z popielniczką i ... na niestety dalej juz nie zdejmowałem ale z tego co już zauwarzyłem to wszystkie się zazębiają i trzeba zdejmować od pierwszego wtedy idzie w miare prosto :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Postprzez Rascal » 15 kwi 2005, 12:09

Dzięki chłopaki :)

W sobotę się biorę za to :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez jarek_323C » 15 kwi 2005, 12:14

Napisz jak Ci poszło. Jak pójdzie gładko i bez problemów to może sam się zabiorę za to.
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez Rascal » 15 kwi 2005, 12:21

hehe będę królikiem doświadczalnym hahaha

Nie lubie jak w moim aucie coś nie działa. Bedziesz 1 maja na Bemowie??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez Dethar » 15 kwi 2005, 12:23

Anade napisał(a):napeno na poczatek demontujemy obudowe z hamulca recznego a pozniej po kolei obudowę właśnie z popielniczką

dokladnie tylko przed zdjeciem tego plastiku trzeba wyjac popielniczke i wykrecic srube ktora tam jest coby nie wyrwac tego <lol>
tak przynajmniej jest w mx3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2005, 22:50
Posty: 138
Skąd: Festung Breslau / Warsaw
Auto: MX-3 1.8 V6 '94

Postprzez jarek_323C » 15 kwi 2005, 12:24

Nic jeszcze nie wiem. :|
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez Rascal » 15 kwi 2005, 12:56

OWAD napisał:
Ja zaczalem od popielniczki ale dla pasazerow na tylniej kanapie:) Po bokach sa 2 sruby. Potem odpina sie jedna czesc zaraz przed drazkiem zmiany biegow – jeden kawalek z glowy. Pozniej 2 sruby wkrecane tak jakby do podlogi, dalej wypada poppielniczka tam jest 1. Dalej chyba trzeba wypiac te plastikwe gwozdzie na dole tam gdzie nogi kierowcy po prawej i nogi pasazera po lewej stronie.
Nie wiem czy w miedzy czasie nie wyjalem galki zmiany biegow razem z oslona drazka – wtedy chyba schodzi 2 czesc tego plastikowego po prawej od kierowcy prawie do radia. Kolejne 2 sruby trzymaja mniej wiecej przy 3maczach na napoje. Idac za ciosem po opuszczeniu kierownicy 2 sryby sa pod zegarami znaczy w tej przerwie zakrytej kawalkiem miekkiego plastiku miedzy kierownica a zegarami. Teraz (o ile o czyms nie zapomnialem) mozesz zdjac kawalek kokpitu od nawiewu po prawej stronie poprzez zegary, zegarek nawiew radio i ten dziwny plastikowy schowek. Po tym krotkim zabiegu mozesz dobrac sie do 2 srub trzymajacych sterowanie do nawiewu. W nagrode wypadnie Ci prawie do polowy napiety przez linki panel sterowania nawiewami i tam gdzies nawet bez odpinania linek:) bedziesz mogl dobrac sie zaroweczki ktora to wku..ia jak miga ! Jak dobrze zapamietalem to chyba tak sie tam dostaniesz – no chyba ze ja robilem przy okazji jeszcze co innego juz nie pamietam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez jarek_323C » 15 kwi 2005, 13:30

A jakie żarówki trzeba kupic na wymiankę?
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez Rascal » 15 kwi 2005, 15:52

Jak będę wiedział to dam znać
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez Rascal » 2 maja 2005, 12:11

Już sobie zrobiłem wszystko. Świeci się teraz pięknie hehe :)
Ten opis jest ok. idzie się po kolei i nie ma problemów. Zeby wymienić żarówkę nie trzeba nawet wyjmować modułu sterowania ogrzewaniem. Wystarczy zdjąć taką białą przykrywkę i wykręcić żaróweczkę (można je kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323