po wymianie uszczelniaczy mazda dymi cały czas???;/

Postprzez marktds » 15 cze 2009, 18:20

a ile Ci brała przed wymianą uszczelniaczy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez gregorius 323 F » 15 cze 2009, 18:31

Myśle że tak koło 0.5 litra na 1000km
Teraz między wymianami co 10 tys ubywa ok 0,2 litra może ciut mniej ale powodem może być też lekkie pocenie miski olejowej, jakiś palant urwał w niej 2 szpilki.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez pazur_zks » 15 cze 2009, 18:31

gregorius 323 F zauważ że nie jeden już pisał że remont mu nie pomógł dbać to pewnie każdy się stara ale tu chodzi o to jak dbał ktoś o nią np 8 lat wcześniej raz trafisz że ktoś dbał innym razem że ktoś ją katował nie przewidzisz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 18:33
Posty: 103
Skąd: Płock/Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA '94 1.5 DOHC 16V

Postprzez gregorius 323 F » 15 cze 2009, 18:46

Ja to doskonale rozumiem bo też nie kupiłem ideału sporo musiałem wymienić po debilu poprzedniku – min sprzęgło wszystkie uszczelniacze w silniku ustawiłem luz zaworowy i od tego momentu mam totalny spokój.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez hopek » 15 cze 2009, 18:50

gregorius 323 F napisał(a):i nic sie nie dzieje przy przebiegu 240 tys.

moze nie po debilu jak to piszesz ale po prostu przyszedł juz czas na zmiany tych części nie sądzisz??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez gregorius 323 F » 15 cze 2009, 20:00

Tu pewnie masz po części rację ale motor który miałem zdecydowanie był źle traktowany przez poprzednika – spalone sprzęgło i podparte zawory- żadnej najmniejszej dbałości
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez bialy125 » 16 cze 2009, 09:13

marktds napisał(a):a ile Ci brała przed wymianą uszczelniaczy?

przed wymianą 1l na 600km a po wymianie 1l na 250km:( teraz góra szczelna i olej wypycha mi i spala się razem z benzyną... i wymianę o dup... pobić wsadziłem kasę a tu jeszcze gorzej....;/
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez Jacek176 » 16 cze 2009, 09:48

Jeśli zamontowałeś uszczelniacze JC to nic dziwnego, że jest gorzej niż było. I nie oszukuj się, że góra jest szczelna. Wszelkie uszczelki JC albo nie działają odrazu albo zaczynają puszczać po góra 1000km. To jest najgorszy shit jaki można kupić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jjmag » 16 cze 2009, 10:17

ja w takim przypadku mogę polecić tylko jedno mi przynajmniej pomogło a testowałem na sierce i tak jak pisze biały125 brał olej około litra na 600km po pierwszej dawce według zaleceń producenta spadło do 0,5l na tysiąc km a po drugiej tyle dolewałem na 4 tyś km o chodzi mi o ceramizer tylko nie żadne wynalazki kupione ze stacji benzynowej a ze strony producenta
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2009, 13:40
Posty: 74
Skąd: okolice Białej Podlaskiej
Auto: mazda323f BG 1,6 16V

Postprzez bialy125 » 17 cze 2009, 13:26

[quote="gregorius 323 F"
Powiem wam tak- trochę grzebie przy autach i w Mazdach żadziej pada dół niż np Honda dziadowska.
nom nie wiem poczytaj testy troch... honda akurat ma lepsze silniki...
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez gregorius 323 F » 17 cze 2009, 16:48

Słuchaj biały możesz se testy poczytać nieobiektywne i opłacone często.
Ale ja ci mówie że z praktyki a nie jest to 1 auto na miesiąc tylko co najmniej 1 japoniec w tygodniu.
Także czytaj dalej sondaże i buduj na nich swoją opinię.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez keczu » 19 cze 2009, 21:22

...
Ostatnio edytowano 19 cze 2009, 21:33 przez keczu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2008, 16:59
Posty: 165
Skąd: Ostroleka/Dublin
Auto: Mazda 323F 1.8GT 99r./Rover 45

Postprzez keczu » 19 cze 2009, 21:31

keczu napisał(a):
bialy125 napisał(a):honda akurat ma lepsze silniki...

Pewnie ze lepsze,nie ma sie co oszukiwac.Tylko jest bardziej popularna wsrod wies-tunerow i glupkow co nie maja kasy lub pojecia o odsludze auta stad problemy.Poza tym przyjezdzaja z bardziej przekreconymi licznikami bo lepiej sie z wiekiem trzymaja.To tak z praktyki i obiektywnie zarazem ;) .I fanem Hondy nie jestem,bo nie podobaja mi sie,ale technicznie sa bardzo oki.
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2008, 16:59
Posty: 165
Skąd: Ostroleka/Dublin
Auto: Mazda 323F 1.8GT 99r./Rover 45

Postprzez Jacek176 » 19 cze 2009, 22:21

gregorius 323 F napisał(a):Słuchaj biały możesz se testy poczytać nieobiektywne i opłacone często.
Ale ja ci mówie że z praktyki a nie jest to 1 auto na miesiąc tylko co najmniej 1 japoniec w tygodniu.
Także czytaj dalej sondaże i buduj na nich swoją opinię.
Pozdrawiam

Nie wiem co ty masz za praktykę ale poczytaj sobie to forum. Chyba 90%, albo więcej, użytkowników Mazd ma problemy z braniem oleju. I często nawet generalny remont nie pomaga bo Mazdowskie silniki tolerują tylko nieliczne pierścienie.
Znam wielu użytkowników Hond i oni śmieją się słysząc takie problemy. Także przestań mi tu sadzić farmazony, że Honda ma gorsze silniki od Mazdy bo nie wiem czy się śmiać czy płakać. Nie wspomnę tu już o mocy osiąganej z litra pojemności bo tojuż dla Mazdy będzie masakra <lol>
Sam mam Mazdę i próbuję coś z niej wykrzesać ale to jest droga przez mękę. I to jest następny plus dla Honda. Ich silniki są o wiele bardziej podatne na tuning. Tam samo zrobienie wydechu potrafi dać przyrost 20KM (widziałem wykresy z hamowni). A w Mazdzie? W porywach 1KM <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez slawek323 » 19 cze 2009, 22:50

bialy125 napisał(a):witam, otóż tak jak w temacie po wymianie uszczelniaczy mazda zaczęła dymić cały czas... przed wymianą dymiła tylko rano chwilkę ok. 20sek. a teraz dymi cały czas:( Co może być przyczyną?? 323F 1.8 DOHC 16V 96r.

Poprawiłem temat. KyRy

ach ta nadgorliwość z jakieś 4 lata jeszcze byś jeździł na tym porannym dymku a taki okres to duzo może bys sie dorobił nowszej mazdy :) mój wuja jeździ 323F ba co olej pali ze w ogóle nie wymienia tylko dolewa chce zajechac silnik i po prostu wymienie mu go na cały ze szrotu bynajmniej fabryczny mazdy...no wiadmo ze jeszcze trzeba trafić na dobry motor ale teraz tyle tego ze hoho
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2006, 19:04
Posty: 114
Skąd: prawie Bydgoszcz
Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6

Postprzez gregorius 323 F » 19 cze 2009, 23:15

Każdy ma swoją opinię .
Kolego jacek farmazony to może ty gadasz ale ja jestem człowiekiem bez uprzedzeń do jakichś tam aut i mam wyrobioną opinię-twój śmiech lub płacz niczego nie zmieni , nie musisz się tak produkować.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323