Brak zasilania na jednym wtrysku – ecu czy wypadający zapłon? Inne pomysły?

Postprzez gucio111 » 12 maja 2016, 22:13

jak w tytule samochód chodzi na 3 cylindrach wszystko jest ok (kompresia,iskra) tylko na jednym nie ma masy na jednym wtrysku (plus stały) która nie wychodzi wogóle ze sterownika <płacze> co jest grane z nią? silnik oznaczenie BP z aparatem z jedna kostką rok 1996 z lpg sekwekcja

Dopisano 12 maja 2016, 22:33:

a jeszcze jedno co wygrzebałem z innych forum to że ecu padł lub wypadający zapłon, tylko jak może być wypadający zapłon? i prosze o inne pomysły co jej może być
Początkujący
 
Od: 12 maja 2016, 20:08
Posty: 4
Auto: mazda 323f 1.8 16v BP

Postprzez Andrzej414 » 15 maja 2016, 11:38

Na wtrysku od benzyny czy od gazu? Masę możesz wziąć z jakiegoś stalowego elementu i sprawdzić.
Ponadto jesteś pewien że wtrysk jest sterowany masą?

Trzeba by to sprawdzić w serwisówce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez gucio111 » 23 maja 2016, 19:40

tak jestem tego pewny ze wtrysk jest sterowany masa bo plus jest stały na listwie, masa idzie z ecu i też nie mogłem wziąść masy z elementu metalowego ponieważ przez cewke by pompowało cały czas paliwo do dolotu bo była by otwarta cały czas :)

a teraz wyjaśnienia :D
był uszkodzony jakiś element (nie jestem pewny ale chyba driver wtrysku) w ecu który jest odpowiedzialny za podanie sygnału ( – ) na cewke wtryskową, ale to zrobione (chodzi na 4 cylindrach)

ale kłopot kolejny na postoju obroty wkrecaja sie ladnie nawet nie zajaknie ale podczas jazdy szarpie dusi sie nie chce wogule jechać gaśnie na bp czy lpg jest to samo. wymienione przeplywka sonda lambda i przepustnica (miałem w zapasie) i jest to samo wrażenie jak by mu czegoś brakowało. brałem go pod diode jak dobrze zczytałem (jeden długi i 5 krutkich) czyli 15 (Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kol. dolot) potem idąc tym propem dalej było 14 (Czujnik ciśnienia atmosferycznego – EMS) i 18 ale tego brak w rozpisce bledów warunek że dobrze czytałem te błedy, ale który to jest czujnuk ciśnienia w kolektorze dolotowym? bo czujniki też mam wszystkie od kolektora wraz z kolektorem cały osprzet silnika posiadam wiec można przekładać ale pomysły mi sie kończą

Dopisano 23 maja 2016, 19:42:

a z góry przepraszam za opóżnienie w odpisywaniu :)
Początkujący
 
Od: 12 maja 2016, 20:08
Posty: 4
Auto: mazda 323f 1.8 16v BP

Postprzez gucio111 » 27 maja 2016, 21:11

panowie, sprawa szybka, poprosze schemat podciśnień do mojej mazdy 323f BA 1.8 16v silnik BP nigdzie nie moge znaleść i druga sprawa, co to za czujnik sterowany podciśnieniem który jest umieszczony na dolocie (jest umieszczony na środku dolotu ale od spodu)
Początkujący
 
Od: 12 maja 2016, 20:08
Posty: 4
Auto: mazda 323f 1.8 16v BP

Postprzez Marek 161BD081 » 2 cze 2016, 14:21

gucio111 – proszę się trzymać głównego (jednego!) tematu a nie łączyć różne problemy w jednym – to nie jest jakaś czateria.

Przy okazji uzupełnij proszę profil o lokalizację i rocznik auta bo bywa to przydatne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323