Witam. Auto ma niestabilne obroty, nierówną pracę silnika z kolei przy ostrym dodaniu gazu dochodzą odgłosy jakby trzaski, dźwięk rwanego paska w tym szelest.
Głowica po remoncie, przepustnica po czyszczeniu, wymienione świeczki, czyszczona kopułka i palec w aparacie.
Nie mam bladego pojęcia co się dzieje. Po remoncie było 2 dni stabilnie obroty, praca a teraz wszystko zrobiło się jak przed remontem głowicy, do tego czasem jakby ciężej odpala i chyba brakuje mocy autku. Gdzie przyczyna ?
Link do filmu obejrzyjcie i pod głoście głośniki:
[youtube] http://youtu.be/ZhREECOy3G8 [/youtube]
Po remoncie głowicy ponownie wróciła nierówna praca silnika (Mazda 323F BA-BP)
Strona 1 z 1
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
Murray napisał(a):Witam. Auto ma niestabilne obroty, nierówną pracę silnika z kolei przy ostrym dodaniu gazu dochodzą odgłosy jakby trzaski, dźwięk rwanego paska w tym szelest.
Głowica po remoncie, przepustnica po czyszczeniu, wymienione świeczki, czyszczona kopułka i palec w aparacie.
Nie mam bladego pojęcia co się dzieje. Po remoncie było 2 dni stabilnie obroty, praca a teraz wszystko zrobiło się jak przed remontem głowicy, do tego czasem jakby ciężej odpala i chyba brakuje mocy autku. Gdzie przyczyna ?
Link do filmu obejrzyjcie i pod głoście głośniki:
[youtube] http://youtu.be/ZhREECOy3G8 [/youtube]
oglądnąłęm filmik i dźwięki przypominają jakby klekotały ci zawory... czy popychacze ( szklanki) i wałki były w dobrym stanie???? jaki olej lałeś do auta przed robotą???? czy robiłeś uszczelniacze zaworów i sprawdziłeś czy same zawory są szczelne??? wygląda jakby hydropopychacze nie nabiły się oliwą i klekotały... zresztą na filmiku może dźwięk brzmieć inaczej niż w rzeczywistości... jak dla mnie to tak dziwnie brzmi jakby hydro grały i nie trzymały... i sprawdzić znaki na rozrządzie... skoro jest muł to może przestawiony o ząbek...
- Od: 14 cze 2008, 16:44
- Posty: 456
- Skąd: stąd
- Auto: Mazda
Z tego co się orientuje uszczelniacze wymienione. Był brak kompresji na 2 cylindrze dlatego głowa poszła do remontu, po złożeniu było oki 2 dni a teraz wszystko wróciło. Olej 10W/40 Valvo max Life.
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
Nie sprawdziłem jeszcze jednej rzeczy może przepływka się popsuła. Nie wiem pojechałem autem wczoraj do serwisu Mazdy bo mechanicy dookoła cuda wianki wymyślają. Może w poniedziałek dowiem się coś.
A głowica była w remoncie bo 2 cylinder miał lipną kompresję itp.
Dopisano 17 sie 2013 11:56:
I mam winowajcę. Przyczyną nierównej pracy silnika była padnięta sonda lambda (czujnik tlenu) po wymianie na nową i przejechaniu kilku km, wszystko wróciło do normy. Silnik teraz pracuje równo i stabilnie...
A głowica była w remoncie bo 2 cylinder miał lipną kompresję itp.
Dopisano 17 sie 2013 11:56:
I mam winowajcę. Przyczyną nierównej pracy silnika była padnięta sonda lambda (czujnik tlenu) po wymianie na nową i przejechaniu kilku km, wszystko wróciło do normy. Silnik teraz pracuje równo i stabilnie...
- Od: 12 mar 2007, 23:40
- Posty: 344
- Skąd: Białystok, Wa-wa
- Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość