Po remoncie głowicy ponownie wróciła nierówna praca silnika (Mazda 323F BA-BP)

Postprzez Murray » 26 lip 2013, 22:02

Witam. Auto ma niestabilne obroty, nierówną pracę silnika z kolei przy ostrym dodaniu gazu dochodzą odgłosy jakby trzaski, dźwięk rwanego paska w tym szelest.
Głowica po remoncie, przepustnica po czyszczeniu, wymienione świeczki, czyszczona kopułka i palec w aparacie.
Nie mam bladego pojęcia co się dzieje. Po remoncie było 2 dni stabilnie obroty, praca a teraz wszystko zrobiło się jak przed remontem głowicy, do tego czasem jakby ciężej odpala i chyba brakuje mocy autku. Gdzie przyczyna ?
Link do filmu obejrzyjcie i pod głoście głośniki:
[youtube] http://youtu.be/ZhREECOy3G8 [/youtube]
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez puznies0 » 26 lip 2013, 22:39

Murray napisał(a):Witam. Auto ma niestabilne obroty, nierówną pracę silnika z kolei przy ostrym dodaniu gazu dochodzą odgłosy jakby trzaski, dźwięk rwanego paska w tym szelest.
Głowica po remoncie, przepustnica po czyszczeniu, wymienione świeczki, czyszczona kopułka i palec w aparacie.
Nie mam bladego pojęcia co się dzieje. Po remoncie było 2 dni stabilnie obroty, praca a teraz wszystko zrobiło się jak przed remontem głowicy, do tego czasem jakby ciężej odpala i chyba brakuje mocy autku. Gdzie przyczyna ?
Link do filmu obejrzyjcie i pod głoście głośniki:
[youtube] http://youtu.be/ZhREECOy3G8 [/youtube]


oglądnąłęm filmik i dźwięki przypominają jakby klekotały ci zawory... czy popychacze ( szklanki) i wałki były w dobrym stanie???? jaki olej lałeś do auta przed robotą???? czy robiłeś uszczelniacze zaworów i sprawdziłeś czy same zawory są szczelne??? wygląda jakby hydropopychacze nie nabiły się oliwą i klekotały... zresztą na filmiku może dźwięk brzmieć inaczej niż w rzeczywistości... jak dla mnie to tak dziwnie brzmi jakby hydro grały i nie trzymały... i sprawdzić znaki na rozrządzie... skoro jest muł to może przestawiony o ząbek...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 16:44
Posty: 456
Skąd: stąd
Auto: Mazda

Postprzez Murray » 26 lip 2013, 23:05

Z tego co się orientuje uszczelniacze wymienione. Był brak kompresji na 2 cylindrze dlatego głowa poszła do remontu, po złożeniu było oki 2 dni a teraz wszystko wróciło. Olej 10W/40 Valvo max Life.
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez lesiux » 28 lip 2013, 11:27

trochę dziwnie pierdzi z wydechu jakby słabiej palił na któryś cylinder. Sprawdź rozrząd bo się może przestawił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Murray » 28 lip 2013, 13:56

Nie sprawdziłem jeszcze jednej rzeczy może przepływka się popsuła. Nie wiem pojechałem autem wczoraj do serwisu Mazdy bo mechanicy dookoła cuda wianki wymyślają. Może w poniedziałek dowiem się coś. :(
A głowica była w remoncie bo 2 cylinder miał lipną kompresję itp.

Dopisano 17 sie 2013 11:56:

I mam winowajcę. Przyczyną nierównej pracy silnika była padnięta sonda lambda (czujnik tlenu) po wymianie na nową i przejechaniu kilku km, wszystko wróciło do normy. Silnik teraz pracuje równo i stabilnie...
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323