Mam ważne pytanie, mianowicie uszczelniacz skrzynia-wał, wymieniałem i wszedł mi dalej chyba niż był stary zamontowany

na zdjęciu jest bodajże z jakiejś miaty 1,6 silnika. W BP podobnie to wyglądało. Mi wszedł dalej niż jest ta zewnętrzna obudowa, siedzi głębiej jakieś 0,5cm. Wymieniał ktoś z was? Uszczelniacz musi być na równo, czy jak się schowa z 0,5cm nic to nie robi? A jeśli ma być na równo, macie jakiś pomysł żeby go wyciągnąć ten kawałek z powrotem? Jak będę chciał ściągnąć tą obudowę to pewnie trzeba misę też ściągać? -widzę w Mazda Engine BP-B6 Workshop Manual.pdf że jest ona demontowalna, nie tak jak tu na zdjęciu że jest na stałe z blokiem połaczona.
Proszę o szybkie wsparcie, bo stoję z robotą. Skrzynie już mam skręconą z blokiem, no ale szlag mnie trafi jak założę a potem trza będzie się dobierać do tego od nowa, miał ktoś taką sytuację? Wolę się upewnić