Brak masy we wtyczce od wtrysku nr 1[BA BP]

Postprzez Dylanu » 14 mar 2013, 19:15

Tak jak w temacie – na benzynie odpinajac przewod wn nie ma roznicy w pracy silnika , a iskra jest ( spraedzane na kilku swiecach) . Na gazie juz czuc roznice. iedawno wgniotlem zbiornik i auto nie chcialo chodzic na benzynie , dopiero dzis wykrylem usterke i naprawilem. Czy to wtrysk zatarl sie od braku paliwa w listwie ? Czy moze cos innego ? Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 15 mar 2013, 18:46 przez Dylanu, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 25 lut 2013, 00:17
Posty: 14
Skąd: Sieradz
Auto: 323F BA 1.8 b/g

Postprzez VPM » 14 mar 2013, 22:13

zamień wtryski będziesz miał pewność i przy okazji zobaczysz w jakim jest stanie są wtryski chyba ze juz naprawiłeś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Marek 161BD081 » 14 mar 2013, 23:36

Zamień na próbę przewody zapłonowe i zobacz czy problem nie przeniesie się na inny cylinder.

A poza tym proszę o prawidłowe nazwanie tematu zgodnie z obowiązującymi zasadami i Regulaminem Forum.
Polecam też lekturę FAQ.
Temat sam przeniosę we właściwe miejsce.

PS. I określ jaki masz model auta w profilu (BA czy BG?)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez rider143 » 14 mar 2013, 23:48

b/g może oznaczać pb i lpg :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Dylanu » 15 mar 2013, 10:30

B/g to wlasnie pb i gaz :) jak pisalem na gazie juz czuc roznice odlaczajac pierwszy cyli.der, wiec iskra jest.cisnienia tez sprawdzane , pinad 8 na kazdym
Początkujący
 
Od: 25 lut 2013, 00:17
Posty: 14
Skąd: Sieradz
Auto: 323F BA 1.8 b/g

Postprzez Marek 161BD081 » 15 mar 2013, 11:11

Aby nastąpił zapłon to musi być mieszanka paliwowa w określonych proporcjach i iskra do jej zapalenia więc czegoś u ciebie nie ma skoro nie pali na jednym z cylindrów.
Zamień te przewody i zobacz czy nadal problem dotyczy tego jednego cylindra :)
Ja miałem przebicie na przewodzie akurat w miejscu zgrubienia jak nachodzi na świecę zapłonową.
Nie było to widoczne bo przebicie było w części poniżej poziomu obudowy rozrządu.

PS. proszę ponownie o poprawną pisownię i poprawne nazwanie tematu bo w przeciwnym wypadku wyląduje on w koszu. Jak dalej nie wiesz o co chodzi to zadaj pytanie poprzez PW (ikona "dymka" pod moim avatarem)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Dylanu » 15 mar 2013, 12:23

Brak masy na wtyczce , czyli sygnalu z ecu. Wymiana komputera ?

Dopisano 15 mar 2013, 13:22:

Jakie powinno byc napiecie na tych wtykach ? Na pozostalych 3 podczas pracy silnika napiecie oscyluje ponizej 1v
Czy wie ktos ktory pin na komputerze jest odpowiedzialny za mase do wstryskiwacza nr 1 ?
Początkujący
 
Od: 25 lut 2013, 00:17
Posty: 14
Skąd: Sieradz
Auto: 323F BA 1.8 b/g

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323