Pęknięty pasek rozrządu [BA BP]

Postprzez Piotr Wozniak » 5 lut 2009, 00:55

No to kto spiewa w koncu?? <lol>

pozdro
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez ralf8484 » 5 lut 2009, 19:22

to proponuje razem cos zaspiewac ;) to dobrze ze u Kosmala nic sie nie stało mam nadzieję ze u mnie tez jest wporządku ale rozrząd komp. wymieniałem 2 tys km. temu wiec jestem spokojny pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2008, 19:43
Posty: 133
Auto: była 323f jest avensis

Postprzez snajperrek » 7 kwi 2009, 21:44

Przeczytałem cały ten temat i się nie dowiedziałem czy 1.8 V6 z MX-3 jest bezkolizyjny?? Proszę o odpowiedź :)
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2009, 17:35
Posty: 5
Auto: MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez Piotr Wozniak » 8 kwi 2009, 04:17

BEZKOLIZYJNE SA WSZYSTKIE SILNIKI BENZYNOWE MAZDY

bylo juz o tym sto piecdziesiat watkow.

Jakby co zawsze polecam opcje "szukaj" powyzej. ;)

Jedyny wyjatek- jesli ktos ostro splanuje glowice, to moze kolizja byc. Ale w fabrycznymi silniku kolizji nie ma.
Kolizja jest tez w dieslach Mazdy.

pozdro
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez snajperrek » 8 kwi 2009, 08:39

Dzięki Kolego. Szerokości i przyczepności :D
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2009, 17:35
Posty: 5
Auto: MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez dydek1 » 21 lis 2011, 21:37

Co do samego paska to mogę polecić rozrząd mazda. Na swoim śmigam już ładnych kilkanaście tys. i wszystko ok. Ostrzegam przed oszczędzaniem na wymianie paska rozrządu bo może to słono kosztować – kapitalny remont silnika przy zerwaniu :(
dydek1
 

Postprzez Piotr Wozniak » 22 lis 2011, 00:01

dydek1 napisał(a):Co do samego paska to mogę polecić rozrząd mazda. Na swoim śmigam już ładnych kilkanaście tys. i wszystko ok. Ostrzegam przed oszczędzaniem na wymianie paska rozrządu bo może to słono kosztować – kapitalny remont silnika przy zerwaniu :(


Jesli chodzi o benzynowe R4 Mazdy z lat 90, rownie dobre jak ori i wielokrotnie sprawdzone sa paski np. Mitsuboshi. Podejrzewam tez, ze sa tansze. BTW: dla rozrzadu "smiganie kilkanascie tys. km" to zadna rekomendacja.

Jesli chodzi o "kapitalny remont silnika przy zerwaniu" – rece opadaja. Usprawiedliwia Cie, ze od dzisiaj jestes uzytkownikiem forum, ale wystarczylo przeczytac kilka postow w watku w ktorym sie chce cos napisac... <oczy>

...Chyba, ze ten post to tylko zwykla reklama paskow, ktore starasz sie sprzedawac, ehhhhh
<nie>


pozdr
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323