Mazda dławi się, szarpie, nie ma mocy i nierówno pracuje [BA Z5] – dyskusja wspólna

Postprzez grodek » 20 wrz 2008, 16:04

co ma pojemnosc do przyspieszania na tych biegach??
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez fla » 20 wrz 2008, 17:05

Beny kable nie były prawdopodobnie wymieniane od nowości jak i świece, lecz raczej to wykluczam, ponieważ gdyby kable lub świece były uszkodzone to nie powodowały by takiego zachowania Madzi.
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez KRISMYS » 20 wrz 2008, 18:58

Poczytaj a się dowiesz za dużo tłumaczenia ;) ;)
Cobretti


Moja Madzinka -http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=091b5e98699a60b2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2007, 21:48
Posty: 145
Skąd: kołobrzeg
Auto: mazda 323 F Ba 97 srebrna

Postprzez Beny » 21 wrz 2008, 09:29

fla napisał(a):Beny kable nie były prawdopodobnie wymieniane od nowości

ja tez nie wymienilem kabli bo wygladaly na dobre a jednak bylo na nich przebicie ktorego nie widzialem na poczatku objawialo sie tylko szarpaniem.Dopiero pozniej z kabli zrobila sie choinka jak podnioslem maske w nocy to swiecily.Ja bym kabli nie lekcewazyl z wlasnego doswiadczenia ;) Widze ze auto 98 r to pewnie nia pojezdzisz wiec w kable warto zaqinwestowac najlepiej NGK
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Devo_Y » 21 wrz 2008, 09:46

KRISMYS napisał(a):Pojemnośc i słaba moc powoduje że przyśpieszanie gwałtowne na tych biegach jest problemem


problem z gwałtownym przyspieszaniem, a dławienie się to raczej dwie różne sprawy, więc nie rób zamieszania ;)
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez dzik86 » 21 wrz 2008, 14:39

u mnie też się dławi :(
1. ok
2.ok
3. już nie za bardzo
4 i 5 to masakra :|

tak się nie da jeździć, bo wyprzedzając kogoś może dość do przykrego spotkania <killer>
Alarmy, sterowniki c.z., centralne zam.
www.REMOTRONIX.com
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2005, 19:38
Posty: 278
Skąd: Szczecin
Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19

Postprzez fla » 21 wrz 2008, 14:59

Witam
Sprawdziłem kable WN i jeden z nich ma lekkie przebicie. Przebicie jest widoczne dopiero gdy mocniej przygazuje. Jutro postaram się wymienić kable i świece.
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez Beny » 21 wrz 2008, 15:18

fla napisał(a):Witam
Sprawdziłem kable WN i jeden z nich ma lekkie przebicie

:D kable OUT kup nowe i przy okazji swieczki ngk/denso i powinno byc ok :)
A tu moj przypadek http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez fla » 21 wrz 2008, 15:22

czy warto kupić kable WN NIPPARTS? Jakie świece wybrać NGK czy DENSO?
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez dzik86 » 21 wrz 2008, 15:24

u mnie dodatkowo jest tak że jak stoje na luzie , obroty spadają do 200rpm i zapala się kontrolka oleju, olej mam wymieniony i zalany na fulla

wiecie co to może być ?
Alarmy, sterowniki c.z., centralne zam.
www.REMOTRONIX.com
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2005, 19:38
Posty: 278
Skąd: Szczecin
Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19

Postprzez Beny » 21 wrz 2008, 16:05

fla napisał(a):Jakie świece wybrać NGK czy DENSO

i jedne i drugie dobre
fla napisał(a):czy warto kupić kable WN NIPPARTS

poczytaj tu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= ja zaufalem NGK narazie mam spokoj ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez MariuS » 21 wrz 2008, 16:57

ja kupiłem niedawno nipparst i jest ok- przejechałem na nich jakeś 2k
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez fistach » 21 wrz 2008, 18:41

Miałem podobny problem pomogła wymiana kabli i świec.
fistach
 

Postprzez fla » 21 wrz 2008, 19:51

Zdecydowałem że zakupie jednak kable WN NGK oraz świece. Tutaj mam mały problem a mianowicie waham się jakie świece zakupić. DENSO czy NGK? Jeżeli zdecyduje się na którekolwiek z tych świec to jakie symbole muszą mieć świece do mojej Mazdy 323F BA 1.5 DOHC 1998 rocznik. Na stronie NGK wyszukałem niby świece do mojego autka, lecz są podane dwa różne symbole. Proszę o pomoc.
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez Beny » 21 wrz 2008, 20:08

Napisz tu www.carspeed.pl napewno pomoga ja tam kupowalem kable w b.dobrej cenie dobiora ci swiece odpowiednie do twojego modelu.Wiele osob z mazdaspeed tam kupuje i sobie chwala.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez fla » 21 wrz 2008, 20:18

Beny dzięki za pomoc. Już napisałem maila do carspeed.

Jutro zakupie kabelki i świeczki.
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez Adamos » 21 wrz 2008, 22:57

nie wiem czy to pasuje pod ten temat ale w mojej 323c i z5 jest cos takiego ze przy ostrym ruszaniu i przejsciu z 1 na 2 (z okolo 5-6 tys na 1) przez moment dwojka jak by nie ma mocy, sprzegło ja trzymało. co to może być?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez fla » 26 wrz 2008, 21:54

Witam
Dzisiaj wymieniłem kable oraz świece oczywiście NGK. Mój problem w pewnej części się rozwiązał. Samochód nie przymula ok 3000 obrotów ale za to przymula przy niskich obrotach.
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2008, 22:35
Posty: 12

Postprzez farciarz » 27 wrz 2008, 00:06

KRISMYS napisał(a):Pojemnośc i słaba moc powoduje że przyśpieszanie gwałtowne na tych biegach jest problemem


totalna bzdura !!!!
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez farciarz » 27 wrz 2008, 00:09

fla...poszukaj na forum o falujących obrotach..problemach w przyspieszaniu..itp

Schemat całego szukania sprowadzi Cię na ziemię do problemu z aparatem zapłonowym <dupa>
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323