Wymiana rozrzadu (BA Z5)
Witam! Don Grgorio sprawdzałem u siebie i ceny są szokujące ale jak cos pomorze to – 240 zł rolka napinająca z całym napinaczem , jeśli jest dobry to mozna poszukać samej , a 282+ 333 rolki prowadzące
MAZDA 323F BG
- Od: 24 paź 2009, 22:34
- Posty: 4
- Skąd: zelów
- Auto: Mazda 323F BG 1993r. 1,8 16V
GLX ABS KLIMA
pisz do Smirnoffa www.carspeed.pl
Dzieki:)
A czy trudno wymiania sie Rozrzad w V6? Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
A czy trudno wymiania sie Rozrzad w V6? Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Witam ja mam pytanie jakie mogą być konsekwencje tego że pasek rozrządu jest za mocno naciągnięty?
Wnioskuję tak gdyż moje autko po odpaleniu trochę gwiżdże i myślę że to wina paska. Dodam że ma najechane na tym rozrządzie 30tys km i jeździ dalej w takim stanie.
Wnioskuję tak gdyż moje autko po odpaleniu trochę gwiżdże i myślę że to wina paska. Dodam że ma najechane na tym rozrządzie 30tys km i jeździ dalej w takim stanie.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Od wspomagania to raczej by piszczał jakby co.
A to jest taki gwizd zmieniający się w zależności od obrotów, brzmi jakbym miał turbinę.
A to jest taki gwizd zmieniający się w zależności od obrotów, brzmi jakbym miał turbinę.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Aż tak dokładnie się nie przysłuchiwałem na pewno jest ten dźwięk wyrazisty jak go odpale z zimnego.
A potem jak autko dobrze się nagrzeje to już wogóle tego dźwięku nie ma w żadnym zakresie obrotów.
A potem jak autko dobrze się nagrzeje to już wogóle tego dźwięku nie ma w żadnym zakresie obrotów.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
A moje pytanie?:)
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Koledzy powiedzcie w jaki sposob zakłada sie hydronapinacz Czy tak samo tą samą metodą co w Z5 Silnik u mnie to KF
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Witam
Odkopuje temat i nie wiem czy tu powinienem pytac ^^.
Przymierzam się do wymiany rozrządu ( pasek + rolki + napinacz).
Czy ustawienie samych znaków na kołach wystarczy do poprawnej wymiany rozrządu?
Znajomy mi wspominał coś o prawidłowym ustawieniu tłoków...? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Jakie fantastyczne forum. Trzy zapytania i żadnej odpowiedzi. Dziekuje bardzo. Wiecej sie dowiem od tp. zal.
Odkopuje temat i nie wiem czy tu powinienem pytac ^^.
Przymierzam się do wymiany rozrządu ( pasek + rolki + napinacz).
Czy ustawienie samych znaków na kołach wystarczy do poprawnej wymiany rozrządu?
Znajomy mi wspominał coś o prawidłowym ustawieniu tłoków...? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Jakie fantastyczne forum. Trzy zapytania i żadnej odpowiedzi. Dziekuje bardzo. Wiecej sie dowiem od tp. zal.
- Od: 31 sie 2010, 23:07
- Posty: 8
- Skąd: Orneta'City
- Auto: MAZDA 323F BA
wystarczy jak znaki są na swoich miejscach a ty masz auto po lifcie wiec kupujesz rozrząd według nr. vin bo w tych modelach jest rozrząd bez rolki zębatej i oczywiście pasek tez jest inny (różnica polega na ilości zębów na nim ) ustawiasz kola na punkty i po sprawie a kolega z tłokami to wyskoczył bo wie ze tłoki muszą być w danej pozycji ale chyba nie wie tak do końca ze do tego służą znaki na kołach !
- Od: 8 gru 2007, 22:43
- Posty: 24
- Skąd: Śląsk
- Auto: Premacy 2.0 Sportive
Witam, przy "okazji" robienia uszczelki pod głowicą zająłem się rolką zębatą rozrządu której nie wymieniłem w trakcie wymiany rozrządu z powodu sporych kosztów tej rolki. Jest łatwy sposób na oszczędzenie 100-120zł jeśli ktoś ma dostęp do prasy, ja miałem. Łożysko które siedzi w rolce zębatej jest bardzo łatwo dostępne, mnie kosztowało 20zł. Wymiana to 5min i mam rolkę prawie nówkę:P na japońskim łożysku takim jak było. Pozdrawiam i Wesołych Świąt
- Od: 30 kwi 2008, 20:20
- Posty: 199
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 6 gg 2.3 lpg
Silniki przed liftem miały dłuższy pasek i 3 rolki, ale najlepiej sprawdzić według vin
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
A SILNIK 2000CC DOHC TO JEST PRZED CZY PO?? DODAM ZE DOPIERO NABYŁEM TAKĄ MAZDE Z TĄD MOJE PYTANIA
-
SirLonger
pisz małymi literami
po drugie uzupełnij profil
a po trzecie jeżeli chodzi o KF to nie ma różnic w długościach paska bo zapytałeś w fotorelacji z wymiany w Z5 stąd moja taka odpowiedź
Gregorio ustawiasz rozrząd na znaki przykręcasz hydronapinacz i wyciągasz zawleczkę z napinacza i sam się rozpręży i napnie tylko trzeba uważać żeby się nie przestawił
po drugie uzupełnij profil
a po trzecie jeżeli chodzi o KF to nie ma różnic w długościach paska bo zapytałeś w fotorelacji z wymiany w Z5 stąd moja taka odpowiedź
Gregorio ustawiasz rozrząd na znaki przykręcasz hydronapinacz i wyciągasz zawleczkę z napinacza i sam się rozpręży i napnie tylko trzeba uważać żeby się nie przestawił
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):Silniki przed liftem miały dłuższy pasek i 3 rolki, ale najlepiej sprawdzić według vin
Można też zdjąć pokrywę i zobaczyć co łączy dwa wałki rozrządu. Po lifcie był pasek zamiast łańcucha.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości